![]() |
Melissa Etheridge weer in Nederland!!
Yippieeeeeeeeeeeeeeeeee! ja ja ze komt weer terug naar Nederland! Melissaaaaaaaaaaaaaaaa!! 12 juli staat ze in de Heineken Music Hall! dat wordt weer rockuuuuuuuuuh!! de voorverkoop begint komende zaterdag, en kaarten kosten 42,50 per stuk! nou das een schijntje voor een artiest zoals zij!!
Groetjes Mandy |
alle lesbo's in tha house
|
Een schijntje? Zit er ook lesbo podiumact bij dan?
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
"and melissa etheridge, she can really sing the bitch, unlike you...."
benjamin B. ;) Maar dit is meer een soort van verkapte reclame. :nono: |
Niet dat ik er nou heen zou willen, maar vind je dat nou echt een schijntje?
Ik zou er het geld echt niet voor over hebben. |
42,50 Wat een afzetterij voor iemand die al jaren niet meer in de picture staat en het is gewoon kutmuziek, maar daar zullen al die lesbo's wel anders over denken :D
|
tis geen kutmuziek, en ja ik vind het een schijntje.... ik ben heel erg fan van haar.
|
ik kan begrijpen dat je het leuke muziek vindt, niet dat ik er nou hetzelfde over denk (integendeel), maar smaken verschillen.
maar een schijntje??!? hahaha. |
m'n ex was dr fan van, ik heb t 4 weken lang aan moeten horen vorige zomer (n)
|
Citaat:
Kon je nu maar de smileys resizen, en dan met name de rolleye tot size 20.... Ik word hier toch wel erg emo van, maar dan wel op de foute manier (N) |
Citaat:
|
dat die teef 40 euro durft te vragen, das nou asociaal, ze zouden der moeten ophangen (y)
|
dat is een ruime 85 gulden :D
|
Citaat:
je kan je vinden in haar teksten? |
dat 'groetjes Mandy' doet het 'm. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo duur zijn grote concerten nou eenmaal tegenwoordig, ga maar zitten zieken op Mojo of de Euro, daar schiet je ook net zo weinig mee op. Ze zouden jou moeten ophangen. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
leeft dat mens nog dan?
|
metal jij bent echt een triest figuur... melissa is geen teef, melissa zingt keigoed, en ik ben zo blij dat ik jou in ieder geval niet tegen ga komen op 12 EN 13 juli in de hmh. ja juist ik ga 2 keer want ik vind het een schijntje! melissa rocks!!!!!
|
Leer jij eerst maar eens wat muziek is (y)
doos |
Citaat:
|
Citaat:
|
je quote me de hele tijd :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik wil ook zulke fans |
Citaat:
|
Wat zijn we weer vriendelijk op dit uur van de nacht... :rolleyes:
Hoe moeilijk kan het nou zijn om niet in te gaan om topics over muziek die je niet goed vindt? Anyway, terug naar Melissa Etheridge graag *vraagt het heel vriendelijk*. 42.50 vind ik persoonlijk echt achterlijk veel geld, voor iets meer dan het dubbele ga je 3 dagen naar Werchter en zie je een boel goeie bands tegelijk. Melissa heeft een mooie stem, leuke txten, alleen vind ik haar nieuwere werk wel minder. |
Citaat:
|
Citaat:
ik vind 42,50 een beetje te duur voor melissa.. als ik 42,50 kreeg zou ik het overwegen, maar nog steeds niet doen |
Citaat:
eindelijk eens een keertje een opmerking van je waar ik me in kan vinden :| |
Ik vind haar muziek niet slecht, maar ik vind 42,50 niet echt goedkoop :|
|
oh en AM jij bent ook een triest geval... en of ik me kan vinden in haar tekst, ik vind je niet de aangewezen gesprekspartner om mee over dat soort dingen te praten... LOSER! en besides, jij zult nooit zulke fans krijgen!
|
Citaat:
hahahahhaikhouvandommedozenhahahaha (y) |
Citaat:
|
Zin in een trio'tje met mij en mijn vriendin, WriteLikeMLE?
|
iedereen die geen balle verstand heeft van melissa etheridge (zoals diegene die alleen maar slechte kritiek heeft op hebben) houd je kop, ze is geweldig, en ze kan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed zingen, ze rocked echt, en je mag echt niet zeuren over een lullige 42.50.
writelikeMLE, MLE rules, toch? :) groetjes MLEfan |
Je weet toch
undercover forummen is zó 2003 :rolleyes: |
of is het je andere persoonlijkheid schrijfzeikMLE ?????
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jouw ouders betalen zeker, weet je hoeveel weken je daar van kunt eten? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38. |