![]() |
Als er een pil op de markt zou komen..
(...) waarmee je nooit meer zou hoeven slapen. Geen bijverschijnselen, geen pijn. Alleen een pilletje waardoor je niet meer hoeft te slapen.
Zou jij die pil innemen? Wat zou je gaan doen met de tijd die je op die manier wint? |
Nee, slapen is fijn (y)
Een pil tegen topics openen daarentegen.. Oh en een pil die me aan het werk zet...AARGh te erg dit (n) |
Nee, ik slaap veel te graag
|
Citaat:
|
Stel je voor hoeveel tijd je dan wint. :eek:
|
Ja.
|
Citaat:
En met de tijd die ik hierdoor zou besparen zou ik waarschijnlijk dezelfde dingen doen die ik normaal in mijn vrij tijd ook doe. |
Ik zou ze af en toe gebruiken, puur om tijd te winnen.. Maar af en toe wel nog slapen, en de randactiveiten daaromheen ;)
|
Jezus dit lijkt me echt ZO handig voor tentamens enzo. (y)
Oja en als je de hele nacht wil seksen natuurlijk |
Slapen is fijn, ik zou die pillen wel kopen, als ik een keer 's nachts door wil/moet leren ofzo..maar ik zou ze nooit voor vast gebruiken, ik zou me dood vervelen!
|
Niet slapen is slecht voor je hersenen, tast ze op een bepaalde manier aan. Ze hebben wel eens expirimenten gedaan met ratten die ze gingen wakker houden en die gingen allemaal na enkele weken dood.
Ik geloof dus niet zo in een pilletje die dat zou kunnen voorkomen. Als het wel bestond en het ook echt veilig is zou ik het af en toe eens doen, als ik wat tijdsgebrek heb ofzo. |
Citaat:
|
Sja, natuurlijk zou ik dat doen. :) (y)
Wel maakt het je leven een stuk hectischer, maarja daar is mee te leven toch? Meer tijd voor huiswerk en andere (leuke) dingen. |
The city lives tonight, dus ja.
|
Ik vind slapen veel te fijn.
|
Oh leuk topic :)
Ik zou liever zelf kiezen wanneer ik niet meer slaap, dus bv. als ik vannacht wakker wil blijven, neem ik een pilletje en blijf ik dus op. Maar de nacht erna wil ik wel weer lekker slapen, want slapen is ook erg fijn. Ehm, daarnaast denk ik dat er op den duur misbruik van gemaakt zal worden; je moet dus gewoon langer werken op een dag en in verhouding win je dan geen tijd meer. Maar tot die tijd lijkt het me wel eens leuk... maar ik denk niet dat je er echt iets mee op schiet; vervelende dingen schuif je toch weer voor je uit... |
Dat zou dus betekenen dat je ook nooit meer lekker lang op de Snooze-knop kunt blijven rammen en heerlijk kunt genieten van het feit dat het eerste college niet doorgaat. No fucking way dus :D
|
Citaat:
|
Echt wel, alleen al voor de tijdswinst.
|
Nee, ik slaap veel te graag :p
|
Citaat:
|
Nee, ik ben dol op slapen. :o
|
nee. Zou wel korter willen slapen, 4 uur in plaats van 8 uur ofzo. Maar helemaal niet slapen lijkt me eng :confused:
|
Citaat:
Na een paar dagen merkte men lichamelijke schade op. Na +/- 10 dagen werden de mensen gek (paranoid, schizofreen etc) en na +/- 15-20 vielen de mensen dood neer. Het is een feit dat zo'n pil niet kan bestaan, maar daarom staat er ook ALS. Ik zou het af en toe wel innemen, bij tentamens enz. Maar ik moet toegeven dat het ook best leuk is dat je heel laat doorwerkt dagen achter elkaar en heel erg moe bent, de laatste dag je kapot werkt en erg gestressed bent en tegen iedereen schreeuwt. Als ik die pil zou innemen bij tentamens zou ik dat best wel missen. |
Nee, ik moet er niet aan denken
|
Citaat:
Ik weet wel waarom er als staat :p Ik wil gewoon zeggen dat als er zo'n pil bestaat het nog niet veilig hoeft te zijn. Er gaan in je hersenen echt vanalles mis dus dan moet je dat ook tegen kunnen houden. |
ik zou het dromen niet willen missen. te veel tijd gaat ook vervelen!
|
Ik zou em niet kopen, waarschijnlijk zou ik me rot vervelen
|
wow, dat lijkt me echt super relax. Ik heb namelijk altijd tijd tekort (dat heeft denk ik ook met forumverslaving te maken).
In die tijd zou ik gitaar spelen, een keer wat voor school gaan doen, veel lezen, en natuurlijk nog meer forummen. :) |
Citaat:
volgens mij kan da tniet namelijk na een week neit slapen raak je al in schock toestand |
Op zekers dat ik uhm zou nemen, daar verleng je je leven gelijk even met 100% mee. Dan maar niet slapen
|
nee..want k hou van slapen (y)
|
Natuurlijk. :)
|
waarom zou je in godsnaam nog willen slapen als je toch niet moe wordt? mij lijkt het wel handig :) naja, wel stom dat je dan niet meer wakker kan worden naast je geliefde ofzo.. en slapen is wel fijn, maar alleen als je moe bent :)
|
slapen, dromen en alles wat er bij hoort is veel te fijn. geef die pil maar aan chaeffeurs enz
|
Citaat:
|
Nee, ik denk het niet.
Nou ja, op sommige dagen of in sommige hectische weken misschien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Na, ik slaap wel graag eigenlijk, alleen af en toe is het wel handig, als ik nog een heleboel moet doen en het vertik omdat er veel te leuke mensen online zijn ;) dan kan ik gewoon 's nachts werken, toch bijna niemand online;)
|
Citaat:
|
ik zou hem wel innemen dat lijkt me echt relaxed
vet veel vrije tijd enzo |
als je zo'n pil uitvindt denk ik dat je best wel
super rijk gaat worden |
Nee joh.
Slapen is heerlijk, vooral met zn 2en in 1 bed :o :) En trouwen ik heb toch een hekel aan donker, dus nee, laat mij 's nachts maar lekker slapen... |
Citaat:
|
-lezen
-werken |
Citaat:
|
Ik zou hem af en toe denk ik wel gebruiken maar niet zo vaak want 's nachts is het toch donker en dan kan je toch niet veel anders doen dan computeren. |
nee, dat zou ik niet doen, want slapen is leuk :)
|
je slaapt 1/3e van je leven.. maar ik zou hem denk ik afentoe nemen, als ik nog heel nodig iets moet doen (leren ofzo)
maar ik vind slapen ook fijn |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33. |