![]() |
ergste tv programma ooit
Er staan hier vrijwel alleen maar programma's en dingen die je leuk vind maar wat is nou het tv programma waar jullie je het meest aan ergeren en waarom.
Om te beginnen: Idols, omdat het zo ontigelijk nep is en als je kijkt naar wat Jamai er nu van vind en hoeveel je nu van hem hoort heeft het niet veel zin gehad. |
Idols.
|
Ik vind al die series die zeg maar na Big Brother zijn gekomen (de 1e echte reallife soap) best nep eigenlijk, met uitzondering van Expeditie Robinson en Wie Is de Mol (zelfde jaar uitgebracht en geen kopie). Maar de rest zoals De Bus etc...echt zwaar nep.
En ook die reallife soaps over families. The Osbournes waren nog origineel, maar De Pfaffs, De Bauers, Adams Family etc...waar slaat dat op :(. |
Die programma's van die trol van een Mental Theo! :nono:
En Idols wanneer ze door de 1ste selectie al heen zijn. (n) |
Citaat:
|
Idols, Masterplan, en vooral Sterrenbeurs
|
big brother, pattys pose, al die auto programma's
|
Citaat:
Zou mij niets verbazen als die 'stijl' ooit nog in de mode raakt (n) |
Ik vond 'de bus' wel erg triest...
|
Lijn 4 (n)
|
Ik vind erge programma's vaak erg amusant om naar te kijken, maar om er maar een paar te noemen: de modepolitie, de bus, Cash & Carlo ed.
|
Citaat:
|
- de bauers
- andre van duin op z'n best (eigenlijk alles wat die gast ooit gemaakt heeft) - big brother - de bus - dr. Phil |
De Bus, De Bauers, Alle Soaps, Oprah Winfrey, The O.C, Idols, Temptation Island, De Kat in de Zak
|
Life & Cooking, vreselijk programma. Het lijkt wel Telekids voor volwassenen.
|
Alf
Wat een verschrikkelijke show wat een kuthumor.(n) |
Citaat:
Setje (n) Sethje (n) - teminste de programma's op mtf/tmf (zie het verschil niet zoe) die hij presenteerd(e) |
Ik zag laatst nog een programma waarin ze een kinderdisco ingingen. Leek wel een jeugdversie van menthal theo on the road. Breezercultuur bijbrengen aan de jeugd = :nono:
|
Lijn 4
|
Alles met Carlo en Irene *braak*
Dismissed The Osborns Viva la Bam Tmf Babe of hoe het mag heten Tell Sell ohja en eigenlijk alle programma's tot 4 uur 's middags Campinglife :rolleyes: I love the ...op net 5 De kraamafdeling De erfenis Barend&van Dorp Bevallingsverhalen |
Babetrap.
Belspelletjes. Praatprogramma's vind ik meestal heel saai! Nog veel meer... :nono: |
Citaat:
|
Vergeet niet de intelligente programmas als Lingo en Get the picture
|
Al die belspelletjes zijn (n)
|
belspelletjes en idols
|
Citaat:
Vrijwel alles op RTL 4 is slecht. Wat een vreselijke ouwewijvenzender is dat toch... |
Citaat:
En dan wil ik al die nietszeggende rtl en yorinprogramma's nog even toevoegen. Zoals bobo's in de bush enzo.. (n) |
RTL Boulevard en de 10
|
Volgens hem, volgens haar. :\
|
Citaat:
ontopic: ik vind de modepolitie wel een erg goeie. |
waarom noemt niemand ab normaal?
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
idd life en cooking,kinder programma
het spijt me[beetje oud] Dr phil[eng mannetje en nep] ophra show[nep acteurs] een programma met twee huizen en twee families. en nog een heleboel |
Bassie & Adriaan (ik kon en kan het echt niet leuk vinden) dan kijk ik nog liever 24 uur Tik tak op herhaling of zo.
Wat ik ook wel zonde zendtijd vindt zijn die shows van BZN en zo bij de grootste familie van Nederland de TROS...ik vraag me serieus af wie hier naar kijkt, ik heb een vrij grote familie maar ik kan er niet 1 noemen die dat doet. |
Citaat:
om over dr. phil en zn prachtige theorieën maar te zwijgen.. |
Die kutprogrammas op nickelodeon van 10.00 tot 12.00 geschikt voor kinderen onder 6 ofsow...volgens mij is dat zelfs te dom voor kinderen van een week oud
|
Dat nog niemand dat programma op rtl 4 heeft genoemd waarin 2 oma's een huis gaan schoonmaken :|
rtl 4 heeft sowieso alleen maar troep. En cash en carlo vind ik idd ook enorm irritant |
Cash & Carlo.. ZOOO gemaakt dat het me irriteert :o
|
Citaat:
maar idols en dr.phil (egt hoe dom is die gast en al die amerikanen die hem egt super slim vinden hoe erg!!!) en the tribe (alsof er als er geen oudere meer zijn iedereen verf op hun gezicht gaan doen en dan coole groepen verzinnen!!! egt hoe triest en nog veel en veel meer... |
THE TRIBE :mad:
|
:mad: IDOLS!!!!! :mad:
|
De Bauers
Puur Froger Het spijt me Buffy the vampire Slayer Ab Normaal Kat in de Zak En natuurlijk alle domme belspelletjes... (ookal bel ik altijd ff als ik ziek op de bank lig :bloos: ) |
Alle programma's waar die Mental Theo in zit......
|
alles met iets van idols
alles met Frans B. alle bevalings programma's alles met Carlo B. |
kopspijkers :nono: ook dat nog :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Extreme Makeover en alle soortgelijke programma's is het eerste waar ik op kom. Maar het merendeel van de programma's die worden uitgezonden is heel erg.
|
tellsell en homeshopping etc!!!!!!!!!!! :s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53. |