![]() |
sprookje
prinsesje weggeborgen
in een hoge toren haar tranen zweven geteerd door verlaten de prins echter blijkt gedwongen te zijn zijn leven te leven diep in de woestijn en de toren ligt bij zee, dus dat schiet niet op gezangen van wanhoop klinken teneer vanuit de hoogte waar zij zich bergt voor de wereld de prins verslaat draken, en vaart over zee als er storm nadert, nee dat zit niet mee maar hij trekt dapper ten strijde gevleugelde ogen tonen zich hem in dromen van verlangen en ze zucht hij kwam eindelijk aan, kustte haar hand maar deze prins bleek niet van haar stand ze wachtte op een ander. prinsesje weggeborgen in hoge toren maar haar wanhoop weerhoudt haar niet kieskeurig te zijn |
Opzich leuk, anders, het deed mij ook meteen denken aan een sprookje, dus dat komt over, maar vind het hier en daar te expliciet weergegeven. Voor een kindergedicht b.v. zou dat helemaal niet verkeerd zijn, maar dat vind ik het niet. De rijm vind ik eigenlijk een beetje jammer. Het idee is leuk, maar volgens mij kan je er evel meer mee!:)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29. |