![]() |
Bootschoenen voor meisjes
Ik heb zelf bootschoenen van Timberland, maar ik zie er weinig meiden mee lopen. Is het wel 'done'!?
|
Nah's niks. Je loopt voor lul. (y)
|
Ik HAAT boodschoenen :D haha sorry... totaal niet mijn smaak, mn moeder kwam er vorige week mee aanzetten :s Kijk eens, moet je kijken hoe schattig!!!!! :eek: uhh Ow hell yeah... in het lichtblauw met donkerblauw...
denk dat je ze weinig ziet, omdat ze not done zijn... maja ken het oowk wel weer mis hebben :evil: |
Was een paar jaar geleden ineens zeer in onder vijftienjarige hockeymeisjes, maar nu kunnen ze eigenlijk niet meer, tenzij je er jaren terug ook al op liep omdat je ze toen ook al nodig had voor op je zeilboot.
|
De mijne zijn gewoon bruin. Je hoeft niet zo te overdrijven hoor raarheid.
|
Je houdt natuurlijk altijd mensen die er een principiëel bezwaar tegen hebben, maar daar ben ik er niet éen van.
|
http://www.petiteclaire.nl/images/dsc04007.jpg
kom op zeg, niet eens klassiek/tijdloos, gewoon niet StYL0ow |
Ken je meer meiden met bootschoenen?
|
Of ze nou in of uit zijn...
Ik vind het gewoon afzichtelijke schoenen :/ |
Hmm ken 1 meisje met boodschoenen... mijn rea was overigens niet overdreven bedoelt... ik bedoel vind dat je het zelf moet weten waar je op moet lopen, maar je vraagt of ze nog in zijn... nahh ik beweer van niet:D haha sorry kom misschien weer b-tje bot uit de hoek :bloos:
|
Citaat:
|
I know... sorry typfout:) hehehe
|
|
|
|
Als Anna Wintour nou opeens ging verkondigen dat ze hot waren en Marc Jacobs ze opeens ging maken ok...maar tot die tijd wil ik er niet dood in gevonden worden...
Hockey trutjes dragen die toch met hun bien bleu overhemden..standaard 2 over elkaar...kragen omhoog..en hoppa hoe helpen we de samenleving naar de klote!! :o |
Afschuwelijk :|
|
ik heb ze ook gehad. zaten wel lekker, maar mijn homies vonden ze niet flex dus heb ik geditched.
|
Citaat:
hahahahahahaa |
Citaat:
"Huhuhuhuhuhu skande, als je die shubas draagt ben je echt een domme megool, als ik iemand dat ziedragen ram ik em helemaal verrot" |
http://www.timberland.com/timberland..._25077_201.jpg
Kan het nog erger? bejaardenschoenen! |
gadses, die vind ik dus echt niet mooi... mijn opa heeft die dingen... ik vind ze alleen geschikt voor mensen die ouder zijn dan 70 eigenlijk... ze zijn zo ouderwets en niet veranderd ofsow, nog steeds die kitsh leren vetertjes overal en ze lijken allemaal op elkaar....
|
Citaat:
weg met die foute fuckdingen |
zweetbommetjes
|
lelijk
|
nou ik heb ze van prada, en die vind ik toevallig well done ;)
|
Citaat:
|
Ik heb ook bootschoenen, lopen lekker hoor (Y)
|
:(
...nee |
Citaat:
|
Citaat:
en die schoenen vind ik echt ugly, persoonlijk... |
Citaat:
|
(y) leuk hoor meid
Heb ze ook en draag ze meestal alleen als ik ga zeilen. Vind ze erg leuk staan bij dames. (en over dat 'not done' verhaal; boeiend!) |
Citaat:
|
Citaat:
:D |
ze zijn echt heeeeel erg fout. allemaal van die foute studentenvereniging meisjes bij mij op school lopen ermee. Dan hebben ze een roze pyama aan, en een beker om hun nek hangen en daaronder bootschoenen. Heeeel erg fout.
en als ze dan stiekem hun studentenvereniging outfit niet aanhebben hebben ze een pastelkleurige eastpak met een polo shirtje, een spijkerbroek met omgeslagen broekspijpen en daaronder bootschoenen. Jakkes |
Citaat:
:s No. :D |
Citaat:
|
hmm bij een man kan het net ( vaak ook niet ) maar bij een meid... echt niet. (Mijn moeder met foute smaak draagt ze dat zegt al genoeg) ze zijn veel te lomp en lelijk voor een vrouw.
ik heb principieel niets tegen bootschoenen maar wel tegen de mensen die ze dragen omdat ze zoooo kak of hip zijn. yuk. bovendien zijn ze gruwelijk lelijk, waarom zou je ze dragen als je geen boot hebt |
En als je nou met bootschoenen VeT JeZeLLuF bent, dan heb je dus wel een probleem :(
|
Citaat:
Maar er zijn toch voldoende LEUKE schoenen? Of ligt dat nou aan mij? Nou hou ik zowiezo niet zo van die semi-nette schoenen, maar goed, dat is mijn persoonlijke aversie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind bootschoenen sowieso lelijk,ongeacht welk geslacht ze draagt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind ze gewoon lelijk, heeft niks te maken met de mensen die erop lopen. ik vind kisten ook lelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24. |