![]() |
vakantie
stel je gaat een week op vakantie en je mag maar 10 eigen kledingstukken mee nemen naast je sokken en ondergoed, wat neem je mee?
ik neem mee: -glitter nikes: leuk voor bij het uitgaan, hip -all stars: casual, voor verschillende gelegenheden bruikbaar dus, het probleem is dat geen nette schoenen heb -wijde spijkerbroek replay: voor bij het uitgaan -heup-spijkerbroek: sexy(y) -spijkeroverhemd: mannelijk, netjes, casual, niet te hip -riem met studs: voor bij het uitgaan, leuke assecoire -getaileerd jasje: echt een super mooi jasje, dat ik van mijn ex gekregen heb! heel net! maar ook hip! maar ook sjiek! -capuchon trui: om lekker in te slobberen -sjaal: staat vaak wat netter -streepjes t-shirt: t-shirt is noodzakelijk |
Al m'n kleding,
dat bestaat volgens mij niet meer dan uit 10 kledingstukken :p |
Godver Bart, heb ik net een heel lijstje lopen typen haalde je je topic weer weg :|
|
gewoon normale spijkerbroek ofzo... dat is toch handig..
vakantie zei je he... Bikini.. welke weet ik niet heb er verschillende hm.. zit al op 2.. rokje.. zwart rokje met witte dingetjes erop.. owh ja.. bijpassend jasje bij het rokje.. dat is wel handig owhke.. 4 al.. nog 6 te gaan schoenen.. gewoon simpele zwarte schoenen met hakje.. niet te hoog hak.. gewoon klein hakje leuk om op uit te gaan.. slippers.. van die hele leuke (oke ik heb ze nog niet ik moet ze no kopen maar ik ga ze kopen als ik me salaris heb.. geld dat ook?) owh ja.. zwart met witte stippel truitje achtig iets.. gewoon omda thet leuk is :) en de rest zou ik opvullen met truitjes, rokjes en broeken.. ja ik zou dit dus al noit halen met 10 kleidingstukken.. (ging een weekje naar Rome.. ik had 25 truitjes bij me voor eingelijk maar 6 dagen ziek toch of niet.. vind ik wel) |
Mijn zwarte lage allstars,
mijn converse one star oldskools, mijn superfijne baggy bruine ribbroek, mijn fijne spijkerbroek met gaten, mijn rode zwembroek, mijn rode flipflops, mijn zwarte zwembroek, mijn zwarte flipflops, mijn Mickey shirtje, mijn van Morrison shirtje, mijn lievelingsriem. |
-Baggy heupspijkerbroek - lekker voor uitgaan en voor als je gaat shoppen
-Spijkerrokje - die ik eigenlijk nog moet kopen voor de zomer -All stars - voor onder de baggy broek -Sjaaltjes - voor om je hoofd/heup/been/nek whatever -Ballerina's - moet toch wel een beetje nette shoentjes hebben -Mn kaftan voor als ik 's avonds op et balkon zit - Spijkerjasje of iig een jasje -Truitje voor gewoon overdag -Truitje voor et uitgaan -riem |
2 paar schoenen, 2 broeken, 2 polo's, 2 overhemden, 1 trui, 1 jas.
|
bb 10 dingen, wat doe je mij aan :(
- nike low dunks, lopen het lekkerst en ik neem wel schoonmaakmiddel mee - zwarte zwembroek - baggy g-star radar kleurt goed bij m'n nikes - billionaire boys club shirtje, lekker hip doen :rolleyes: - linnen zomerbroek - billabong / h&m flipflops - bruin met geel scotch & soda shirtje - extra groot badlaken - favoriet donkergroen kleurig vest - donkerblauwe diesel polo Ohja, en mijn Nijntje Toilettas hè :cool: |
Broek, shirt, kisten.
Paranoide ook. :cool: |
1. leren boots en sokken
2. groene jungle assault cargo broek met steekzakken 3. blauwe urban assault camo broek 4 en 5 zwarte tshirts long sleeve met sepultura en rockstar logo's 6. zwarte coltrui met steekzakken, gps tracker en bodysensoren waterdicht. 7. groene coltrui met steekzakken, gps tracker, bodysensoren en waterdicht 8. groene jungle assault camo jas, thermosuit 9. multifunctionele jungle jack knife van 10 cm 10. m4 assault rifle incl. telelens, infrarood en SatCom functie. |
Oh, ik ga dan wel op bij Ridder op de handdoek :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-dior badpak
-missioni jurkje -spijkerbroek ralph -converse -basic shirtje mango -rokje..zwart -prada pumps -shirtje waarop staat: mrs.kutcher :o -zwart pak van ralph..altijd goed -flipflops...van D&G de rest kopen we daar wel... |
Citaat:
:D |
Me gucci riem van 220
Me prada schoenen van 600 me spange gsus shirt van 140 Die leipe evisu broek, die nieuwe weettoch met dat teken heel groot op achterkant van 220 en dit gewoon 2 keer want dan kan ik gewoon wassen en dan dragen weeeeeeeeeeeeeeeeeetttoch saaaaaaaaaaaaaaaang :rolleyes: |
- donkerblauwe zwembroek.
- extreem vale spijkerbroek - trui/vest - t-shirt - t-shirt - ¾ broek - mijn puma's - middelhoge witte enpallstars - groen hemd. - assecoires e.d. |
*groenroze kant-hemdje IndianRose (omdat ie lief sexy en zomers is(y) )
*donkere jeans Zidane (deze zit ultrafijn en is overal geschikt voor) *zwartgroenminirokje Hennes (lievelingsrokje + hij is in mijn fav. kleuren(y) ) *groen hemdje Zara ( handig, simpel ding) *groene meshcap ( tegen de zonnesteek :bloos: ) Deal *groen flipflops Hennes ( must-have voor de zomer) *zonnebril America 2day ( die hoort er gewoon bij :cool: ) *rood rokje Hennes ( deze is erg tof: kort met rouches ) *wit hemdje Zeeman ( zit lekker (y) na de vakantie makkelijk weg te gooien :o ) *rode pumps Marktplaats :cool: (hip) |
m'n Adidas-schoenen - omdat dat eigenlijk de enige zijn die ik draag.
een rokje, een blauwe, met ritsjes. mn blauwe daryll-ann shirt hemdje, geel, van s'oliver, ofzo.... only spijkerbroek vero moda shirtje met v-hals, ehm, oranje met wit en een groen randje :) blauw/oranje caesar shirt mijn zwarte caesar hemdje mijn driekwart soort van skatebroek, die eigenlijk van mn vriendje is, zandkleurig mijn zwarte cars-broek met veel zakken that's about it. |
(1) Bikini's
(2) 2 Grote handdoeken (3) Leuke broeken (4) leuke shirt/t-shirt (5) blousejes (6) spijkerjacks (7) strings (8) schoenen/sokjes (9) Slippers/schoenen (10) zo`n franse hoedje :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
een lendendoek
|
Mijn oude zwarte allstars omdat ze lekker zitten,
mijn korte spijkerrokje omdat het mooi is en lekker zit, mijn heerlijke baggy heup-spijkerbroek, makkelijk maar sexy, mijn felblauwe met felgele shirt met Japanse print omdat die gewoon erg dope is, mijn roze met gele hemdje, voor het uitgaan, mijn groene H&M shirt omdat het casual is en goed bij mijn broek en rokje past, mijn Shorty's vest voor als het 's avonds kouder is, mijn zwarte flipflops en mijn zwarte bikini omdat het warm weer moet zijn, mijn emolike zonnebril om dezelfde reden en omdat hij stoer staat. Wat is zo'n lijstje snel gevuld :( |
1 Spijkerrokje van replay: is een van m'n mooiste rokjes
2 m'n nieuwe spijkerbroek (ook weer van relay): zit erg goed 3 zwarte flipflops van de h&m 4 m'n ballerina's 5 een luchtige offshouldertruitje: staat altijd wel leuk 5 groen hempje met kant van de h&m: muy sexy.. :evil: :p 6 m'n baggy dkny spijkerbroek 7 geel hempje van de h&m 8 m'n bikini voor als ik ga zwemmen 9 m'n zonnebril 10een tshirt |
Citaat:
- beige broek - gsus spijkerbroek - zwarte longsleeve - blauw vest - grijs Mango vest - zwarte puntschoentjes - Puma's - sjaal van yakswol - bikini - lichtblauwe polo |
tja, tshits, korte broeken, nikes, slipppers petje en spijkerbroekie of 2
|
Citaat:
(1) Groot felgekleurd badlaken Benneton (2) Zwemshorts Gaastra (3) Spijkerbroek Replay -> oa. uitgaan (4) Witte polo RL (5) Hemd TH, fijne ruit lekker luchtig (6) Linnen zomerbroek (7) Oranje/gele zonnebril (8) Cap RL (weet nog niet welke kleur ik zou kiezen) (9) Instappers (Lumberjack of Gaastra) (10) Teenslippers |
Citaat:
|
1. bikini
2.kuitlange rok van h&m 3.sjaal 4.flodderig t-shirtje zonder mouwen 5.all stars 6.sandalen 7.flodderbroek 8.jas-die-ik-nog-moet-kopen 9.blousje van H&M 10.nog een t-shirt ding. |
Citaat:
|
Niemand neemt condooms mee. Jeugd van tegewnwoordig nono.
|
Citaat:
Ik zou trouwens gewoon 6 shirtjes, 2 broeken en 2 truitjes/vestjes meenemen, maakt me niet zoveel uit welke. 2 broeken vind ik nogal veel voor een week trouwens (aangezien ik er ook al eentje aan heb). Het hangt er ook een beetje vanaf waar ik naar toe ga ntl. Als het er heet is wil ik een bikini en rokje mee, als het koud is warme truien etc. |
nou op raad van exo dus condooms :P
en verderr zwemshort, kan je tenslotte ook als korte broek gebruiken een lange diesel ( kan netjes en casual ) een longsleeve, voor eventueel met wat slechter weer t-shirt replay, voor uitgaan slippers, van ferre, mooie teenslippers zwarte nette schoenen overhemd/blouse goed voor strand, dan los gedragen en leuk voor uitgaan lange replay broek gewoon tshirtje voor overdag :) |
gem kledingsstukken per "dracht" is bij mij 5
10 gedeeld door 5 = 2 dus maar 2 outfits voor een vakantie :s Afijn 2 paar zwarte sportsokken (Fuck dat anti sportsokken gedoe) 2 paar Boxers Ck gok ik 2 paar shirts wat strakkeren om dus ook lis te kunnen dragen 2 Hoodies lekker warm ende sportief 2 paar Mazine skate boeken (alsof ik wat anders zou dragen) |
1. mn dagelijkse stappers (zwarte sneakers van sketchers)
2. ribbroek 3. bruine broek 4. zwart mouwloos shirtje 5. zwart fluwelen vest 6. sjaal vero moda voor in mn haar 7. kakikleurige trui 8. shirtje voor onder een trui 9. bruine kralenketting 10. mn blauwe fluorescerende riem met studs |
- Donkerblauwe spijkerbroek - Evisu
- Vintage spijkerjack - Evisu (ruw ;-)) - Lichtblauwe verweerde spijkerbroek met dogchain - Fake London (eveneens ruw ;-), en dan kunnen de dames ook nog eens ergens anders aan trekken :P) - Donkerblauwe spijkerstof colbert limited edition - Fake London (Classy, doch ruw equals shabby ;)) - Witte basic longsleeve - D&G (handig bij uitgaan) - Riem - D&G/Boss (ligt er maar net aan) - Zwarte suede instappers - Boss (voor de Miami Vice sfeer ;)) - Wit Subtiel pinstriped overhemd - Boss (Red Label) - Waistcoat - Evisu Deluxe (shabby) - Wit-Creme Renaissance Stropdas - Dolce&Gabbana (om het geheel af te maken :)) En natuurlijk een shitload aan boxers, sokken, tandenborstels, enz... |
mini spijkerrokje > overdag naar 't strand, maar ook leuk 's avonds
zwart uitgesneden t-shirtje bikini zwarte offshoulder trui > voor de avonden ;) zwarte pumps rode laarsjes rood colbertje > leuk voor uitgaan slippertjes nog 1 ding.. m'n hele sieradencollectie ;) |
ik cancel de vakantie wel
10 kledingstukken :| |
Citaat:
voor de duidelijkheid :p |
> halfhoge rose laarsjes, gabor
> lichte spijkerbroek, Joop! > donkere spijkerbroek, diesel > bloemig colbertje, oilily > Turquoise polo, Lacoste > Oranje triangel bikini, Ralph Lauren (ook al is ie dan verkleurd) > ook m'n hele sieraden collectie (y) > limegroen overhemd, ralph lauren > superkort geruit bruin jurkje, sisley > nog een zooi riempjes |
-mn rode allstars
-mn uberhippe slippers:D -bikini -donkerblauwe spijkerbroek -2 shorts -een vestje -2 tshirtjes -1 bloes |
Citaat:
Nee hoe kort de vakantie ook moge zijn ik pats stiekem toch graag met m'n koffer(s) :p |
Citaat:
Snap niet dat er zoveel mensen zijn die 10 kledingstukken weinig vinden voor een weekje. Alsof je elke dag een hele andere outfit aan moet ofzo :| |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Veel mensen die moeite hebben met lezen zeg. |
1) donkerblauwe mannen h*m broek
2) zwarte circa lopez 3) zwart plooirokje 4) lichtblauw capuchon vest 5) bikini 6) zwart effen shirtje 7) wit blousje met sterren 8) zwart spaghettishirtje 9) zwarte hoodie met gele print 10) wit shirtje met sterretjes |
Citaat:
|
Ik neem mee:
Veel teveel om op te noemen Ik doe aan: M'n voetbalshirts (Italie, PSG, Roma) en m'n zwembroeken (2) En een trui (O'neill) met m'n relaxe lange broek (Diesel) voor 's avonds :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48. |