![]() |
de zomer is er!!!!
De zomer is er!!
en dat was na een dag alweer te zien: iedereen had spontaan de zomerse kleding dr maar bij gehaald. Wat mij opviel is dat iedereen meteen weer zijn/haar bodywarmer dr weer bijgehaald heeft............een trend die terugkomt?? |
|
:nono:
|
Nee, dat denk ik niet.
|
Alsjeblieft niet zeg! :nono:
|
:eek: :( :nono:
|
dat is echt lelijk (n)
|
Citaat:
Het is lente, en er is 1 dag zon geweest en de dag erna regen.. En bodywarermer, nee das voor de heaumeaux.. |
Nou ik heb geen bodywarmer gezien hoor.
|
Ik heb ze wel gezien, fluor roze en oranje :nono:
|
Bodywarmers in de zomer...juist.
|
Bodywarmers zijn wel leuk hoor, maar absoluut niet in de zomer, voor in de herfst okee...
En dat het zomer is, bij lange niet, binnenhuis is meestal wel korte mouw maar zodra ik naar buiten ga komt er een vest/trui bij. |
Ik geloof dat dat twee of anderhalf jaar geleden ofzo was, toen ineens echt ál die zogenaamde kakkers met een bodywarmer van Polo gingen lopen, en dan van die vreselijke roze overhemden of blouses eronder....echt té ghey gewoon.(n)
|
ik hou niet van bodywarmers, ik moet dan altijd aan mijn moeder denken met al haar foute bodywarmers, en die verschrikkelijke exemplaren waarin ze me vroeger hees.... iew ik heb echt een afkeer van die dingen
|
Citaat:
|
Zomer? Waar?
Ontopic: bodywarmers iewl iewl iewl.... :| :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuk, dat mensen meteen roepen dat het zomer is, terwijl het officieel nog niet eens lente is.
Oh en bodywarmers zijn niet echt (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
anale sex tussen 2 jongens is voor homo's
verder ben ik van mening dat een bodywarmer niet veel met de zomer te maken heeft |
Zomer :eek: :eek:
maarre bodywarmer...Bah (n) |
Citaat:
|
het regent hoor :rolleyes:
|
Citaat:
|
Tis nog geeneens lente...laat staan zomer......
Magoed, JA T WORDT IN!!! Vooral die op de manege worden gedragen dus ga NU naar de locale paardensportwinkel of manege om er 1 aan te schaffen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
oh, heel erg bah.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jezus
dan denk je dat je alles hebt gehad na de leggings, tuinbroeken en moonboots... :( |
Zomer...?? Ik was juist zo blij dat ik geen rokje aan had vandaag, het was zoohhooo koud.. :nono:
|
Ik heb een jackass/CKY bodywarmer maar die draag ik alleen met carnaval, toen ik als johnny knoxville verkleed ging (y) :cool:
|
Citaat:
|
Bodywarmers zijn vreselijk.
|
Citaat:
Ik heb me dood gelachen.. Bodywarmers zijn een echte no-no :o |
Bodywarmers, niet mijn ding (n)
|
Man zoek ff wat anders dan die bodywarmers.
It's not nice to look at, guys! :cool: (n) |
ik heb misschien een bodywarmer gehad toen ik 8 was, in ieder geval niet binnen de tijd die mijn geheugen dekt.
|
hmm as ze terug komen zullen er wel een paar gave komen van verschillende merken.
ik denk dat 't r best leuk uit kan zien met een gave longsleeve eronder ofzo ik ben benieuwd... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat gaat deze zomer de broek worden die gedragen wordt?
|
dit is duidelijk niks meer (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06. |