Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   De eerste keer: Tips? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=779236)

inferno3000 19-03-2004 06:12

De eerste keer: Tips?

Hallo iedereen!
Ik heb dit al zien aankomen, maar ik had er nog niet over na gedacht, denkende dat ik toch alles van seks wel wist (hoe naief ben ik toch). Mijn vriendin en ik zijn beide nog maagd en we hebben samen al uuuuuren over deze Vleeschelijke Lusten gesproken. Samen willen we het toch gaan "uitproberen" :).
Heeft er iemand, na het bekende "safe-sex" en het "niks-doen-wat-zij-wil" verder nog tips om het in goede banen te leiden?
We zijn beide nog maagd en onze sexuele ervaring gaat niet verder dan onszelf of elkaar bevredigen e.d.

Bedankt allemaal alvast!!!!

Laturrrrz ;)

CryptapiX 19-03-2004 06:22

Citaat:

inferno3000 schreef op 19-03-2004 @ 07:12:
Hallo iedereen!
Ik heb dit al zien aankomen, maar ik had er nog niet over na gedacht, denkende dat ik toch alles van seks wel wist (hoe naief ben ik toch). Mijn vriendin en ik zijn beide nog maagd en we hebben samen al uuuuuren over deze Vleeschelijke Lusten gesproken. Samen willen we het toch gaan "uitproberen" :).
Heeft er iemand, na het bekende "safe-sex" en het "niks-doen-wat-zij-wil" verder nog tips om het in goede banen te leiden?
We zijn beide nog maagd en onze sexuele ervaring gaat niet verder dan onszelf of elkaar bevredigen e.d.

Bedankt allemaal alvast!!!!

Laturrrrz ;)

euh "nisk doen wat zij wil" lijkt me geen goede keus, het is juist bedoeling dat zij ook plezier aan sex heeft en niet alleen jij

sex is toch ook elkaar bevredigen?

maar goed..
de gouden tip: ZOEKFUNCTIE
deze vraag komt elke week 4x langs

Ertur 19-03-2004 07:14

Dat "niks-doen-wat-zij-wil" zag ik ook al ja. :D :D :D

Verder: zoek idd ff.

Jullie praten er blijkbaar veel over, dan is de belangrijkste drempel al genomen. :)

Sponstanietje 19-03-2004 07:48

Be gentle..

Goes15 19-03-2004 10:02

neem de tijd, kies een plek waar je niet gestoord wordt, en kies een rustig atmos

Lorelei 19-03-2004 10:35

Citaat:

Goes15 schreef op 19-03-2004 @ 11:02:
neem de tijd, kies een plek waar je niet gestoord wordt, en kies een rustig atmos
Juist. En niet vergeten dat het voor jullie allebei een beetje spannend is en dat het daardoor soms wat moeilijker gaat. Gewoon rustig aan. :)

Raven 19-03-2004 10:39

IDD..

oftewel er MOET nix..
gewoon lol hebben .. rest komt vanzelf .. ;)

inferno3000 19-03-2004 14:18

"niks-doen-wat-zij-wil" :). Sorry... het was nog vroeg :P. Het moet obviously "niks-doen-wat-zij-NIET-wil" zijn :). Kmoet toch ff me Nederland op zien te halen. Wel bedankt voor de tips all!

Get Psycho 19-03-2004 14:58

niet plannen! Das de grootste fout die je kan maken!!! Gewoon lekker blijven friemelen aan elkaar en als je dan zo geil bent dat je allebei verder wil, dan is dat het moment! Als je het gaat plannen ben ej namelijk de hele avond gespannen enzow :nono: geen aanrader:p

suuces;)

xx suusjuhh

Tom Poes 19-03-2004 15:01

Citaat:

inferno3000 schreef op 19-03-2004 @ 15:18:
Kmoet toch ff me Nederland op zien te halen.
Waar heb je 'm gelaten dan ;)

Blondt 19-03-2004 15:05

Zorg dat je alle 2 releaxed bent, en vooral niet zenuwachtig (is ook nergens voor nodig) Wat tips (uit eigen ervaring) die de eerste keer voor haar aangenamer kan maken, aan gezien het pijn KAN doen;

- Praten tijdens de daad vond ik heel fijn, gewoon heel rustig aan doen en vragen of het pijn doet e.d. Zo stel je haar op haar gemak.
- Ga eerst langzaam bij haar naar binnen, en wacht dan even, ga niet meteen op en neer, dan kan haar vagina wennen aan de grote van je penis zeg maar.... en doet het later minder pijn.
- Neem heel veel tijd, toen ik ontmaagd werd lag hij bovenop, en namen wel heel veel pauzes, dan bleef hij gewoon in me, maar bewoog niet.

Naja.. en voor de rest gaat het van zelf!! En tis geen big deal, zoals je misschien denkt, maar zorg wel dat het voor beide een fijne herinnering is!

Pallas 19-03-2004 17:59

Zorg dat jullie ongestoord jullie gang kunnen gaan. En dan vooral niks forceren en goed haar reacties observeren. Dan komt het echt goed hoor!! Beetje zenuwen samen heeft ook wel wat. Veel plezier!

sita15 19-03-2004 18:42

o my god :rolleyes: ik ben bang hahha

Bruut 19-03-2004 18:58

Citaat:

~*Suusjuhhhhh*~ schreef op 19-03-2004 @ 15:58:
niet plannen! Das de grootste fout die je kan maken!!! Gewoon lekker blijven friemelen aan elkaar en als je dan zo geil bent dat je allebei verder wil, dan is dat het moment! Als je het gaat plannen ben ej namelijk de hele avond gespannen enzow :nono: geen aanrader:p

suuces;)

xx suusjuhh

en zo is het (y)

inferno3000 19-03-2004 19:45

Citaat:

Silent Dutchman schreef op 19-03-2004 @ 16:01:
Waar heb je 'm gelaten dan ;)
Zie je hoe gespannen ik ben? :).
Wel nog bedankt allemaal, ik denk dat ik het maar aan het *ik heb vandaag een totale Nederlandse woorden-blackout, sorry.....* "destiny" overlaat.

funkypunk 19-03-2004 19:51

gewoon doen (vrijen enzo) en dan komt het er vanzelf van

Tom Poes 19-03-2004 22:23

Hehehe, ik vergeef je. :p
Maar uhhh succes verder en inderdaad: Het "wijst zichzelf vast wel" :-)

Bazz 20-03-2004 02:14

in 1 keer KEIHARD van achter!
Zodat ze zo steeds met 'r hoofd tegen de wc pot aan komt
POINK! POINK! POINK!

En dan die klamme dot! Volblaffen met but!!!!

oftewel: let your senses guide you (y) je moet hier niet over na gaan denken, dan gaat het alleen maar fout

Pr0xy 20-03-2004 03:34

Citaat:

Bazz schreef op 20-03-2004 @ 03:14:
POINK! POINK! POINK!

oftewel: let your senses guide you (y) je moet hier niet over na gaan denken, dan gaat het alleen maar fout

Dat is dus duidelijk niet de juiste manier.

Het is altijd belangrijk, maar vooral de eerste keer, dat er veel intimiteit bij komt kijken. Ook is een lang voorspel belangrijk, waarin leuke dingen worden gezegd, die ook gemeend zijn. Beetje strelen en aaien. Kleine kusjes geven in de hals en op de wangen. Elkaar af en toe in de ogen kijken.....

Er niet bij nadenken is natuurlijk nooit goed, want dan denken de meeste mensen voornamelijk aan zichzelf, terwijl het juist zo belangrijk is dat beide mensen het fijn hebben.

Sarah 20-03-2004 16:49

Niet te veel over nadenken. Het is maar sex hoor, afgezien van de dingen die jij noemde kun je niet zo veel fout doen. Hamsters kunnen het zelfs, en zo intelligent zijn die niet.

(toch nog een klein tipje: vaak denken mensen 'de eerste keer hoort pijn te doen voor haar', dat is fukking onzin. Sex hoort geen pijn te doen, en de eerste keer ook niet. Het kan zijn dat je haar per ongeluk pijn doet, dat is geen ramp, maar haal het dan niet in je hoofd om gewoon lekker door te gaan terwijl zij dan pijn ligt te lijden)

edit: ik lees net de post die vlak boven mij staat, en ik ben het er wel mee eens dat 'niet bij nadenken' ook verkeerd is want dan ben je alleen puur je instincten aan het volgen, wat ten koste gaat van tederheid, en dat lijkt me niet geschikt bij een eerste keer. Dus wel bij nadenken als je bezig bent, maar gewoon niet te véél. Niet over hoe alles per se moet, wel over hoe zij het fijn vindt. Maar dat laat zij ook wel aan je merken.

juno 20-03-2004 17:09

De eerste keer hoor je te stuntelen, dat hebben we allemaal gedaan. En toch was het fantastisch, op de een of andere manier. Gewoon, samen die stap zetten is best een big deal.

Lees heeeeel goed sarahbressers post hierboven.

Nog een regel: glijmiddel!

En nog een: het hoeft niet in een keer, en al lukt het wel, dan nog hoef je niet door te gaan tot je klaarkomt. Dat is geen recht voor jou en geen plicht voor haar.

Gewoon gaan vrijen, en als jullie er allebei klaar voor zijn, en het komt zo eens uit, stel: hij ligt er net goed voor, tegen de ingang aan, dan glipt hij er vaak al vanzelf in, als je een beetje wiebelt met je bekken.

Zodra het vervelend pijn doet: stoppen. Stilliggen of zelfs eruit. Pijn is niet fijn. Jullie hebben je hele leven nog de tijd voor echte sex, volgende keer beter.

Nog een tip: als ze nog niet clitoraal is klaargekomen maar al wel halverwege is, en jullie gaan dan HET proberen, dan helpt het echt enorm als ze zelf tijdens met haar klitje speelt. Ze wordt er erg opgewonden van en in de plateaufase voel je geen pijn. Na het orgasme voel je het meteen wel, dan ga jij er dus ook weer uit. Volgende keer mag jij ook in haar klaarkomen. Nu mag je een zuigje of een trekje hebben.

Maar wat er ook gebeurt: jij gaat haar geen pijn liggen doen. Het genezingsproces duurt alleen maar langer.

inferno3000 20-03-2004 18:08

Citaat:

Ze wordt er erg opgewonden van en in de plateaufase voel je geen pijn. Na het orgasme voel je het meteen wel, dan ga jij er dus ook weer uit. Volgende keer mag jij ook in haar klaarkomen. Nu mag je een zuigje of een trekje hebben.
Snap ik nog niet helemaal maar dat zal vast wel aan mij liggen :).
Ik doe me best om het allemaal te begrijpen hoor, maar de grote mensen wereld is nog eigenlijk heel ingewikkeld ;).

juno 20-03-2004 18:50

je=ze

je weet toch wel wat de plateaufase is?

grouch987 20-03-2004 19:15

Citaat:

Pr0xy schreef op 20-03-2004 @ 04:34:

:D :D :D :rolleyes:
sarcasme is sommigen niet gegund

Mortischa 20-03-2004 19:59

glijmiddel :cool:

inferno3000 20-03-2004 20:24

Citaat:

juno schreef op 20-03-2004 @ 19:50:
je=ze

je weet toch wel wat de plateaufase is?

U-huh.

inferno3000 20-03-2004 20:24

Glijmiddel => ja ik zal er aan denken :p.

Ilja_ 21-03-2004 08:22

Citaat:

Pr0xy schreef op 20-03-2004 @ 04:34:

Het is altijd belangrijk, maar vooral de eerste keer, dat er veel intimiteit bij komt kijken. Ook is een lang voorspel belangrijk, waarin leuke dingen worden gezegd, die ook gemeend zijn. Beetje strelen en aaien. Kleine kusjes geven in de hals en op de wangen. Elkaar af en toe in de ogen kijken.....

Er niet bij nadenken is natuurlijk nooit goed, want dan denken de meeste mensen voornamelijk aan zichzelf, terwijl het juist zo belangrijk is dat beide mensen het fijn hebben.

Ilja_ 21-03-2004 08:23

Citaat:

Bazz schreef op 20-03-2004 @ 03:14:
POINK! POINK! POINK!

:nono: Hier worden wel serieuze reacties verwacht.. En Hans Teeuwen is idd geen optie.. (n)

Jets 21-03-2004 14:57

ehm, zorg dat je de tijd hebt, dus niet vlug vlug, dat is voor jullie beide niet leuk. Zorg zoals altijd dat je het 'safe'doet!
het is niet leuk om vader te worden zo vroeg!
doe het lief, en teder, dat vinden de meeste meisjes leuk, maar ja vraag het eens aan haar, wat zij nou leuk vind.
Of probeer een aantal dingen uit, dan komen jullie er zo wel uit..

veel plezier.............. :p

pure_evil 21-03-2004 16:59

ik zou gewoon samen gaan ontdekken hoe je dit wil gaan doen...lijkt me niet handig van te voren te bedenken wat,wanneer,hoe, waar en waarom..als het gebeurt, gebeurt het toch wel

Ridder 21-03-2004 17:42

Meeste dingen staan al genoemd, maar zorg dat het niet te geforceerd is, blijf niet speciaal bij elkaar slapen omdat je zonodig die avond dan seks wil, dan Kunnen de spanningen zo hoog zijn, dat het niet lukt/wil :(

Ninnoc 22-03-2004 10:23

vergeet niet dat het leuk moet zijn, leg er niet te veel spanning ofzo op van 'vanavond moet het gebeuren' als t niet helemaal naar wens gaat ofzo ga dan gewoon door met andere dingen. t belangrijkst is dat je het niet een te big deal maakt.

rodina 22-03-2004 10:59

Citaat:

Ninnoc schreef op 22-03-2004 @ 11:23:
vergeet niet dat het leuk moet zijn, leg er niet te veel spanning ofzo op van 'vanavond moet het gebeuren' als t niet helemaal naar wens gaat ofzo ga dan gewoon door met andere dingen. t belangrijkst is dat je het niet een te big deal maakt.
Idd, vrijen is leuk, maar beetje friemelen en lief tegen/op elkaar liggen mss nog wel veel leuker. En als dat allemaal goed loopt, ontspannen gaat, lukt 'het' vanzelf.

Raven 22-03-2004 12:15

Citaat:

rodina schreef op 22-03-2004 @ 11:59:
Idd, vrijen is leuk, maar beetje friemelen en lief tegen/op elkaar liggen mss nog wel veel leuker. En als dat allemaal goed loopt, ontspannen gaat, lukt 'het' vanzelf.
wist je dat er bij sm een hele hoop gefriemelt wordt :D :bloos:

Mark 22-03-2004 12:26

Ik zou zeggen plan het niet. :)

Doe gewoon waar je zin in hebt en dan komt het er vanzelf een keer van. Dan kun je achteraf wel analiseren wat er goed en vooral ook minder goed ging.

Snow :cool: (die na een breakje weer back is)

juno 22-03-2004 14:04

Citaat:

Zweepje schreef op 22-03-2004 @ 13:15:
wist je dat er bij sm een hele hoop gefriemelt wordt :D :bloos:
Er wordt alleen maar gefriemeld bij SM. Aan het echte werk komen ze niet eens toe. "De meester houdt altijd zijn broek aan"

Ja, mooi niet dus. Bloot moet-ie!

(Als "switch" heb ik iets andere ideeën over wie de meester en wie de slaaf is, en met name ook of er wel of niet ook gewoon nog geneukt wordt.)

Gwinnie 22-03-2004 14:13

niet plannen. t gebeurt vanzelf toch.

Raven 22-03-2004 14:17

Citaat:

juno schreef op 22-03-2004 @ 15:04:
Er wordt alleen maar gefriemeld bij SM. Aan het echte werk komen ze niet eens toe. "De meester houdt altijd zijn broek aan"

Ja, mooi niet dus. Bloot moet-ie!

(Als "switch" heb ik iets andere ideeën over wie de meester en wie de slaaf is, en met name ook of er wel of niet ook gewoon nog geneukt wordt.)

* PROEST* .. pas op hoor ze rukt de kleren van je lijf :D

juno 22-03-2004 14:32

Citaat:

Zweepje schreef op 22-03-2004 @ 15:17:
* PROEST* .. pas op hoor ze rukt de kleren van je lijf :D
Nee nee nee, dat doe ik heel lief en teder.

inferno3000 22-03-2004 15:05

Kweet nu wat jullie allemaal bedoelen. Volgens mij hebben we iets van 3 uur tegen elkaar aangelegen en elkaar in de ogen gekeken, kusjes gegeven aan elkaar gefriemeld e.d. voordat ik haar op een massage trakteerde (tip van mij :)) en de rest ging gewoon vanzelf :).
Toch nog bedankt allemaal!!!!

juno 22-03-2004 15:11

Je bent ontmaagd! Gefeliciteerd!

Nona 22-03-2004 15:21

:D <-- Could somebody explain that big grin I simply can't get off my face?

Dat is nou gewoon leuk. :D

sail fan 22-03-2004 15:26

nu ikke nog, precies dezelfde situatie bijna :)

Pallas 22-03-2004 15:30

Citaat:

sail fan schreef op 22-03-2004 @ 16:26:
nu ikke nog, precies dezelfde situatie bijna :)
Nou, genoeg tips zou ik zeggen!

En @inferno3000: ik ben blij voor je dat het zo fijn was. :)

Merande 22-03-2004 16:38

de eerste keer doet voor het meisje pijn..
maar als het de eerste keer niet goed is gegaan moeten jullie allebei de tijd nemen voordat je het weer gaat doen, want anders doet misschien een van de twee het tegen de zin in, en dan is het ook niet goed...
verder plan het idd niet...

Lorelei 23-03-2004 11:40

Citaat:

Merande schreef op 22-03-2004 @ 17:38:
de eerste keer doet voor het meisje pijn..
Err.... nee hoor. :confused: :s

Citaat:

maar als het de eerste keer niet goed is gegaan moeten jullie allebei de tijd nemen voordat je het weer gaat doen, want anders doet misschien een van de twee het tegen de zin in, en dan is het ook niet goed...
verder plan het idd niet...

Kijk ns een paar posts boven je ;)

Sponstanietje 23-03-2004 15:39

Citaat:

inferno3000 schreef op 22-03-2004 @ 16:05:
Kweet nu wat jullie allemaal bedoelen. Volgens mij hebben we iets van 3 uur tegen elkaar aangelegen en elkaar in de ogen gekeken, kusjes gegeven aan elkaar gefriemeld e.d. voordat ik haar op een massage trakteerde (tip van mij :)) en de rest ging gewoon vanzelf :).
Toch nog bedankt allemaal!!!!

Eej massage. (y) Ja daar scoor je ook op andere vlakken dikke punten mee, maar nu je het zegt: is inderdaad ook een manier om de spanning weg te werken.

Maareh gefeliciteerd (of wat voor woord ik hiervoor voor moet gebruiken) (y)

Pizzakoerier 13-04-2004 20:50

Bereid je erop voor dat je allebei doodzenuwachtig bent, maar het is goed als je dat van elkaar weet, dan kan je dr rekening mee houden en heb je niet het nare idee dat het wel niet zal lukken, omdat je minder goed zou zijn dan de ander. Tip: oefen eerst met een condoom, als je bang bent dat het anders niks wordt. zorg ook vooral dat het op je kamer NIET te koud is :| en vooral niks doen waar je niet achter staat. verder weet ik eig geen tips... owja: zorg dat je allebei niet een gevoel hebt dat het MOET, maar doe het omdat je het WILT (y) of niet, als je besluit dat je nog nie klaar bent

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43.