![]() |
Hoe is jullie klas????
Hebben jullie een grote klas?Is jullie klas een groep?of zijn het allemaal verschillende "clubjes" en dan ook nog ;µ
Voelen jullie je goed in jullie klas? |
Volgens mij zijn er wel groepjes maar de scheiding is erg vaag, bijna iedereen mag elkaar wel. De meeste mensen mogen elkaar wel.
mijn klas is wel oke, het kan natuurlijk altijd beter. Ik voel me niet thuis in mn klas, maar ook zeker niet buitengesloten ofzo. Gewoon ertussenin. |
onze klas is wel gezellie hoor!! het zijn nie echt van die groepjes enzo! maarehh wij hebbe ook lang nie alle lessen samen
|
Er zitten 20 mensen in mijn klas, en er zijn veel groepjes, maar sommige wel met een vage scheiding ertussen zeg maar.
Er is bijv een groepje dat het veel over dragonball blabla heeft, enzo, en daar verhaaltje over schrijft, nou ja daar voel ik me dan weer niet zo tot aangetrokken. en een groepje zittenblijvers. Nou ja eigenlijk heb ik geen leuke klas.. |
Mijn klas is 3x niks met allemaal kutlui d'r in. :mad: :(
Ripper |
Onze klas is een bijeengeraapt zooitje:)
Veel zittenblijvers die zich te goed voelen voor de rest, arrogante kakkers en de 'gewone' lui. Iedereen heeft wel iets tegen elkaar en erg gezellig is het ook niet bij ons. Gelukkig heb ik ook veel lessen zonder mijn stamklas:) |
wel een leuke klas van 17 man.
en er zijn wel een beetje groepjes maarja ik overleef het er wel... btw ik zie ze na de zomer pas weer,heb nu stage:D |
we zijn met z'n negentienen in de klas en is supergezellie, iedereen mag elkaar wel, alleen ga je toch wat meer om met de één als met de ander...
voor leraren zijn we alleen wat minder, want je kan onze klas zien als de meest lastige uit 3 klassen samen in één klas :) |
Wij hebben wel een gezellige klas.
Eigenlijk zijn we 2 klassen van 12 en 13 leerlingen, maar we hebben dezelfde mentrix en eigenlijk alle lessen samen, dus nu zijn we gewoon 1 klas geworden van 25 leerlingen En t is wel een gezellige klas. er zijn wel groepjes, maar iedereen kan het wel zon beetje met elkaar vinden geloof ik... |
Mijn klas waar ik nu in zit is leuker dan mijn klas op de basisschool, die was echt zwaar kl*te, maar er zijn (nog steeds) veel te veel groepjes. Bah.
|
Citaat:
not good also: twee mensen die buitengesloten worden en nogal wat mutsen die niet weten wat ze willen en schreeuwen om aandacht en tjah... meestal is het wel okay die klas van ons... hmm ik ga ver nix zeggen ;) bubaaj |
Typische 6 VWO klas; saai en braaf (n)
|
Wij hebben een klas van 29 personen en állemaal groepjes, heel erg, en het is een supersaaie klas. Driekwart zit er om alleen maar om de beste cijfers te halen, vreselijk, want dat kan mij nix schelen.
|
Citaat:
|
heel leuke klas ik kom met iedereen overeen onze klas is de enigste die volledig bij elkaar op de speelplaats zit wij vormen niet zo echt groepjes enzow
|
ik zit nu in een klas van 28 leerlingen (dat waren er in het begin van het jaar 29 leerlingen). Het is voor het eerst dat ik in zo'n grote klas zit (en ik zit al in de vijfde). Dat betekent ook dat ik nu met mensen in de klas zit, die ik vorig schooljaar niet of nauwelijks kende. Ik had altijd wel een leuke klas, maar dat is nu niet meer zo. Van clubjesgedrag is dus zeker sprake. Maar gelukkig heb ik niet zoveel les met mijn "vaste" klas (alleen maar voor de vakken in het gemeenschappelijke deel; dus Engels, Nederlands, godsdienst, ANW, Duits-1, Frans-1, enz.) en meer met de mensen uit mijn profielklas en dat is een stuk leuker.
|
zit met 24 meisjes in de klas...
kan ik alleen beschrijven als druk,druk en druk het is ook weer met groepjes... een groepje ben 2 meisjes die alleen maar zo snel mogelijk hun huiswerk maken om thuis niks meer te hoeven doen en dan liggen te slijmen bij de leraar.... iets meer als de helf van de klas izz populair weet je wel (hoe moet je dat uit leggen) die zijn super druk hebben overal schijt aan weet je wel....:eek: en dan een groepje wat vaak met populair groep optrekt en er wat van probeerd te maken (zit ikke bij) hhihi och jah je moet toch wat he!;) |
Citaat:
"de stoere gozers" (bwah..), een meidencluppie en 't cluppie waar ik me in bevind.. een mix van jongens en meiden. De sfeer is goed, veel lol trappen, op z'n tijd serieus maar vooral heeft eigenlijk iedereen ook wel een goede band met elkaar. Danny |
in mijn klas zijn iets van 30 leerlingen. er zijn wel groepjes met mensen die met elkaar om gaan, maar de scheiding is niet zo groot, ze zullen dus wel gewoon met elkaar praten..
|
ik heb een klas van 32 kinderen is wel gezellig
|
wij zitten met 27 mensjes in de klas met een stelletje kakkers en alto's die altijd ruzie hebben
|
29 mensen. zijn allemaal verschillende groepjes maar iedereen kan het eigenlijk wel met iedereen vinden.
|
Onze klas is niet wat het zou moeten zijn, maar onze klasGROEP hangt wel goed samen. We zijn namelijk de klas moderne talen samengesteld uit Latijn-MT, Economie-MT en Wiskunde-MT (ikke).
We zijn maar met 7, dus zó veel ruzie kan er al niet zijn. |
onze klas is groot, 32 mensen
ongeveer 21 meisjes en 11 jongens de meisjes zijn duidelijk verdeeld in allemaal duo's en één trio (waar ik bij hoor, mijn vriendin is verhuisd en ik heb nog twee vriendinnen) de jongens zijn meestal ook duo's of groepjes van vier. Maar op zich zijn het geen hele close groepjes, iedereen kan goed met iedereen opschieten, het is best gezellig, maar vorig jaar, toen hadden we echt zo'n klas die één grote groep was en dat was heel erg gezellig!! |
Ik zit/zat in 6vwo, twee klassen van 16 en 17 mensen, maar we voelen ons gewoon een klas van 33... We doen echt veel samen, staan ook bekend als een hele hechte groep, docenten zeggen het ook wel eens. Dat ze ons gaan missen :D
Natuurlijk zijn er ook wel wat groepjes, maar we hebben een "kern" van een man of 20 waar ik ook bij hoor, heel gezellig.... ik ga het heel erg missen. |
LOIK!
Onze klas bestaat uit 11 meiden en 3 jongenz...onglooflijk gezellie...3 groepjes: trutjes, huppelkutjes, en jongens, --> en daartussen in een paar zwevende gnootjes ;) Liefz LotjuH:rolleyes: |
We hebben 24 mensen in onze klas
er zijn 3 "clubjes" maar 2clubjes kunnen goed met elkaar opschieten (onze en het meisjesclubje)(heel raar maja) Wel leuke mensen alleen sommige (3e clubje) niet echt. |
ze zijn soms vréselijk kinderachtig.... :rolleyes:
|
stoer
|
Citaat:
|
Vorig jaar leuker...
Toen hadden we een groepje van 5 jongens en 5 meisjes. Uit dat groepje zijn 1 meisje en 1 jongen vorig jaar weggegaan, en dit jaar gaan er weer 1 meisje en 1 jongen weg. Ik voel me een beetje een eenling in de klas. Een jongen uit mijn klas, een vriend, zei laatst: jij bent echt degene in de klas die experimenteert met drugs, sigaretten, drank, sex, vriendjes enzo als eerste, wat de rest pas in de 4e ofzo gaat doen. Oftewel: ik heb het soms best leuk, maar toch voel ik me niet helemaal thuis in mijn klas :) Ga daarom ook om met een paar jongens uit de 5e, niet uit mijn eigen klas :-/ helaas. Ik kan ook in mijn klas moeilijk met meisjes opschieten. Degene die mijn vriendin is gaat van school. Zucht. |
De klas die ik nu heb is wel gezellig. 5 jongens en 17 meisjes. Het is DE meidenklas van de 4de. Helemaal geen ruzie zoals voorgaande jaren. Wel veel groepjes maar die kunnen over het algemeen goed met elkaar omgaan.
Afgelopen 3 jaar waren mijn klassen niet echt heel leuk. Kwam denk ik ook omdat iedereen z''n plek elke keer moest zoeken in de klas. Nu gewoon hele leuke Mentorklas met bijna al mijn vriendinnen erin. Profielklas is tegen over gestelde: stuk of 8 meisjes en 20 jongens. Ook heel gezellig maar je ziet duidelijk de scheiding tussen ''kakkers+populaire'', de ''normalen mensen'' onder ons(ik ook), en de so called ''nerds''. Heb voor het eerst sinds een aantal jaar een leuke klas. |
mijn klas is BOUT, allemaal zeikers
|
29 leerlingen, 6 jongens, 3/4 vage groepjes: de machos(4 jongens en 1 nalopertjuh), meiden( de popu meiden van de klas), meiden 2( de andere meisje) en dan sta ik er buiten omdat ik het een leuke klas vind, maar ik kan niet egt met iemand goed opscieten en de andere jongens doen megalomp
|
27 mensjes, 7 meisjes, 20 jongens. 3 groepen , 1 meisjes, 1van jongens die stil zijn zeg maar, en 1 van best rumoerige jongens
|
Citaat:
Neej, wij hebben wel een gezellige klas, wel een beetje in groepjes opgedeelt, maar er word niet echt gepest of buitengesloten. das wel beter zo. |
Mwa... best wel gezellig in de klas. De meesten mogen elkaar wel, maar er zit een groepje meiden tussen die niks anders kunnen doen dan irritant zitten giebelen.
|
Ach..........de meesten mogen elkaar wel. er zijn wel een paar groupies en verder zijn we ook niet extreem druk ofzo.......
|
Ik zit in een klas van 21 mensen, en het is een vette kutklas.
Er zijn wel groepjes maar er zijn hele kinderachtige jongens dus geen leuke klas.... |
QUOTE]Darkest Angel schreef:
Ik zit in een klas van 21 mensen, en het is een vette kutklas. Er zijn wel groepjes maar er zijn hele kinderachtige jongens dus geen leuke klas.... [/QUOTE] Zit jy bij my in de klas ofzow?:rolleyes: |
ik heb een hele gezellige klas vind ik. Iedereen kan wel met elkaar overweg en er worden ook wel gezamelijke dingen georganiseerd door een van de leerlingen zelf. Uiteraard zijn er wel 'kliekjes' maar dat is natuurlijk onvermijdelijk. Die kliekjes zijn overigens niet ondoordringbaar
|
;) bij mij zitten 15 jongens en 13 meiden. En er zijn 4 debiele wijven die denken dat ze populair zijn, ,maar ze hebben geen matuh, behalve elkaar dan. Ikzelf zit ook wel in un groepie van 9 man. Wel gezellie. Maar als klas zelf gaan we tuurlijk ook veel met elkaar om. ;)
|
Moewha.. bij ons is het gewoon 1 grote groep! omdat we heel vaak met elkaar samenwerken.
Alleen ik mag 1 leerling niet.. van de 18... gewoon die gozer verpest de sfeer in de klas.. hij heeft altijd een grote bek tegen iedereen! :mad: :mad: |
onze klas is wel cool. er zijn wel groepjes maar als we uitgaan dan merk je daar niks meer van.
we hebben echt van die type groepjes: de stuudjes, de "populaire" en de rest. ikke zit bij de rest. en dat bevalt me errug goed :) |
onze klas is ongeveer als nederland: een bijeengeschraapt, crimineel zooitje ;) :p
Er is geen enkele groep, iedereen staat voor zich, iedereen staat alleen.... er is ook niemand die een ander steunt, maarja, da's typisch onze klas :) |
Ik heb wel een gezellige (basis)klas vind ik. We zitten met 27 in de klas waarvan 25 meisjes. Das echt supergezellig. Van die 25 meisjes is ongeveer de helft een beetje duf, ze zijn wel aardig allemaal. Met de andere helft van de meisjes kan ik echt goed opschieten. Vaak als ik uit ga gaan die meisjes ook mee.
Tja... en dan zitten er nog 2 jongens bij ons in de klas, daar zal ik 't maar niet over hebben :rolleyes: ;) In onze klas worden dus wel groepjes gevormd maar ik vind dat ik een zeer gezellige klas heb :) |
Hey,
Eerst even zeggen dat er maar 3 lln zijn in de richting die ik volg (Latijn-Moderne Talen) dus ons kleine groepje zit bij 4 verschillende klassen voor verschillende vakken. Mijn 'echte' klas is een hele toffe groep, wel 1 iemand die af en toe een echt ettertje kan zijn, maar dat valt best mee. We zijn echt een groep, iedereen staat er voor iedereen :) Prima! -x- GS |
Er zitten leuke mensen in mijn klas maar in z'n geheel is het geen leuke klas. je hebt de pestkoppen, de meelopers en de schijnheilige allemaal in een groep. nou geweldig. :mad:
gelukkig zitten er een paar mensen in die wel normaal kunnen doen |
Best een leuke klas, alleen de combinatie van de profielen is niet helemaal perfect. De jongens zijn soms supernuchter en de meisjes juist omgekeerd. Ik kan met iedereen wel redelijk opschieten, maar ben aan het eind van het jaar uitgekeken op de meeste van hen.
|
32 leerlingen beta-klas, 4 havo, er zijn 4 groepen,
1: de nerds 2: de meelopers 3: de coole mensen 4: ik :> |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07. |