![]() |
tekening draak
mn 2e tekening deze is een stuk duidelijker want ik heb m geinkt alleen nou is er een stukje uitgelopen maja zeg maar wat je vind...
http://www.geocities.com/robbzooi/tekening2.html |
Wel grappig, nier bijzonder mooi.
Mag nog wel ietsjes zwarter en witter. Als je eens de [IMG]http://[/IMG] gebruikt kunnen we em in 1 keer zien, dank u. |
Citaat:
:bloos: voel me noob :bloos: |
Citaat:
Ik kan je tekening niet echt mooi vinden. Er kloppen veel dingen niet aan. De vleugels zitten aan de poten vast en de (voor) poten zelf zijn naar boven toe erg dun. Dat moet juist wat dikker zijn naar boven toe, anders zou kan hij er niet veel mee. Vind het vrij slordig gedaan eigenlijk. De takken kloppen totaal niet, ze zien er echt uit alsof je het er zo maar even snel bij gezet hebt. Zonde. Wat ik wel stoer vind is de kop van de draak. Mooie vorm (y) |
he tnx voor commentaar en xal die dingen lezen:)
|
Citaat:
|
ik vin 'm bes wel lelijk :p (n)
|
ben je 7 jaar?:o
|
.. wat is het?
|
Citaat:
|
sorry maar tekenen is niet jou roeping
|
I agree
|
heel "apart" :)
|
Citaat:
|
wel kan beter. maar ik kon vroeger ook niet echt tekenen.
Nu ik de laatste tijd niets anders doe in de les dan tekenen en spelen op mijn rekentoestel . lukt het al beter |
k vind em niet echt mooi, lijkt (sorry) beetje kleuter achtig
|
Citaat:
|
gadver
|
Citaat:
|
gewoon blijven oefenen :) als je het leuk vindt.
|
waarom zo triest afzeiken allemaal? En dan zeggen: "ben je 7 jaar?" of "gadver". Als je geen nuttig commentaar hebt op zijn werk moet je niet reageren. En als je je mening wil geven kan je het ook op een minder kwetsende manier brengen. I.p.v. "gadver" kun je ook zeggen: "ik vind het niet zo mooi"
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je andere tekening is beter.. probeer eens te kijken naar plaatjes van draken, en die na te tekenen, en dan ook te schetsen.. weinig mensen kunnen in een keer mooi tekenen..
en blijf vooral veel tekenen (Y) |
Citaat:
|
Deze was zowat dood, man... :mad: (n) :evil: :nono:
|
Citaat:
|
De omgeving om de draak heen maakt de tekening niet mooier maar eerder minder mooi, het lijkt idd alsof het een beetje snel gedaan is. Zeker die tak rechts tegen de draak aan leidt alleen maar af. Verder is de draak echt niet zo lelijk als sommige mensen hier beweren. In ieder geval zou het helpen om wat zorgvuldiger te tekenen, kijk bijvoorbeeld naar hoe de vleugels zijn ingekleurd. En verder oefenen met lichaamsverhoudingen en schaduwen.
|
Lijkt nergens naar.
|
waarom uppen mensen 3 maanden oude topics?
|
goeie vraag, ik had het niet eens door
echt weer zo'n actie voor Sketch.. |
Ik vind hem eigenlijk niet mooi space.
(n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) |
probeer het er serieus uit te laten zien of humoristisch.
maak een "Trogdor, the Burninator!", dat lukt je wel :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09. |