![]() |
schaamhaar
wat vinden de dames nou mooier dat het schaamhaar doorloopt tot aan de navel bij een boy of niet?
|
om heel eerlijk te zijn, interesseert t me geen fuck! wat maakt dat nou uit? Weet je.. als me vriend t wel heeft.. wat dan? knap ik niet op af en ik word er ook niet meer verliefd van.. of aartrekkelijker etc....
Chanel |
Ja ben erg benieuwd. Afscheren lijkt me echt helemaal totaal niets maar misschien is een beetje bijknippen wel goed.
|
Citaat:
maar afscheren vind ik iig nix. |
Citaat:
|
zo'n streepje haar richting navel vind ik zooo sexy !!! :o:)
|
als hij het maar niet afscheert vind ik het best, gewoon alles laten zitten.
|
Ik haal het meestal weg. Of mijn vriendin moet het mooi vinden dan wil ik wel eens een uitzondering maken. Ik zelf vind het niet mooi.
|
nouw...
ik vind het echt zooo mooi als er zo'n klein smal streepje richting de navel loopt.. echt sexy!! Maar ja, dan hoort er vaak iets meer naar onder, en echte jungle bij.. Maar goed... kheb het 'daar helemaal beneden' liever wat bijgeknipt dan kaal of bebost. |
Citaat:
En toch hou ik het bij mezelf wel bij, omdat ik het mooier vind, en me er fijner bij voel. |
Citaat:
|
jah, mijn vriend heeft dat owk en ik vinnut echt mooi!!!
|
ikke hebbe tot naveltje
|
Ik vind het best mooi tot de navel, maar dan niet te extreem veel beharing, gewoon een streepje. En als de jongen in kwestie dan in een blote bast rondloopt zie je zo net dat streepje erboven uitkomen... :o zoooo sexy :D
|
Citaat:
|
Hmmm... ligt eraan hoe extreem de streep naar de navel is denk ik ...
|
hmm *kwijlt over toetsenbord met vriendje in gedachte..*
Mijn vriend ik lekker behaard, geen haar op zijn rug of extreem veel borsthaar ofzo maar zon streepje tot de navel en veel beenhaar, lekker. Krijg het idee dan van een echte vent, maarja das iets van mij. Nouja, dat moest ik even kwijt. Rosie |
Citaat:
dat is zo sexy.... *zucht* als mijn vriend zijn shirt omhoog doet dan kan ik echt niet er vanaf blijven, dan moet ik er ff een kusje op geven... :D :rolleyes: |
Hummmm.. hebt mijn vriend ook.. is wel sexy ja... hahaha -> my sexy bitch... :D :D :D
|
Citaat:
|
Subtiel omhooggroeiend schaamhaar ziet er wel lief uit, maar het is nou niet echt iets waar ik op afknap als mijn vriendje het niet heeft.
|
mijn vriendje heeft het niet! En weetje, het kan me geen f*ck schelen. Het is zoooooo'n lekker ding :D
|
Citaat:
|
seksstreeeeeeeeeeeeeeeeeeeep!
is sexy begot *blue* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38. |