![]() |
g3- vai, satriani malmsteen
echt goeie cd, wat vinden jullie
|
kutje
|
pardon?
|
Ik heb de vorige/eerste(?) cd daarvan voor mijn broer's verjaardag gekocht. Misschien dat ik deze nieuwe een keer koop als ie afgeprijsd is :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb de cd van G3 maar dan met Eric Johnson ipv Yngwie. Is wel aardig, al heb ik het niet zo op live-cd's.
|
Arrow CR 2004 toch?
|
Ik vind dat nooit wat aan , gitaarshowpikkie's
|
idd, ze spelen briljant, daar niet van, maar alles eromheen is echt gaar. Tis niets meer dan pimpen hoe goed ze wel niet kunnen gitaren, terwijl de rest van de band slechts als decor dient. (tenminste, wat ik er van heb gezien)
|
Ja d'oh, het zijn natuurlijk voornamelijk soloartiesten. Anders zou het wel de Joe Satriani Band heten o.i.d.
|
Tony MacAlpine zit gewoon in Steve Vais band en speelt beter gitaar dan de G3 bij elkaar maar moet keyboards spelen oid.
Naja. Ik droomde van een Holdsworth-Metheny-Lane G3. Leek me wel interessant. |
Klopt, toffe cd.
Alleen zitten wel saaie stukken in. |
Ik houd niet zo van Yngwie maar Vai en Satch vind ik wel tof.
|
Citaat:
Leuke combo: Morse, Lukather, Friedman. |
Dat is een oud idee. Trouwens is Morse-Friedman-Lukather wel redelijk. Volgens mij is er ooit een Beck-Santana-Lukather optreden geweest, het heette alleen geen G3 maar toch.
|
MacAlpine is noest. Planet X is wel te pruimen. Als ze die Donati er maar eens uitgooien en vervangen met iemand die iets minder bezig is met zichzelf.
Ach er zijn genoeg gitaristen die op top-niveau spelen. |
Ik dacht dat Donati wel een redelijke drummer was. Ik ken Planet X niet zo goed. Ik heb liever MacAlpine solo en Brett Garsed in Planet X denk ik. Past iets beter.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:cool: |
nah kut cd, alleen nr3 vond ik wel leuk. beetje saai dat for the love of god van vai daar nog een x opstaat. en zelfde met summer song van satriani.
maar op die van mij staan vai,satriani en johnsson :s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29. |