![]() |
Leuke plaatsen????? HELP ME!
Weet iemand een leuke/spannende/gekke plek om het te doen!!! Ik ben hard op zoek daarnaar!
Please tell me!!!! THNX!!! |
niet echt origineel, maar erg lekker vind ik het in bad! Sommigen zijn wel bang dat je vacuum zuigt, maar dat gebeurt ech nie. Ik vin dat klotsende water wel een geil geluid!
|
mijn ideeen, onder het motto 'anders maar ook ok' zijn op de keukentafel, op een boot, op de motorkap van een auto, in een park
maar het ligt er ook aan, wil je betrapt worden of juist helemaal niet? |
Ja in bad lijkt me wel wat, maar hebben we allebei niet!!!
Uhhmmm betrapt worden, ja, maar wel met een heel kleine kans!! Weet je dan nog iets??? iets heel origineels??? |
hja wat ook superspannend is.. als je ouders bijvoorbeeld in de kamer zijn, dat jullie dan even in de keuken 'om drinken' gaan... :) dus dat jullie gewoon bezig zijn en in de kamer ernaast je ouders gewoon tv zitten te kijken.. zoiets.
en verder... hja gewoon in openbare gelegenheden he.. bijvoorbeeld savonds laat in een treincoupé die leeg is, maar waar dan toch nog de spanning is of er nou wel of niet iemand binnenkomt.. lijkt me echt tof!!! :D |
thuis, als je ouders er zijn dan is toch spannend??
ik zou het heel romantisch doen, een hotel huren ofzow |
In een kleedhokje :D is dikke lol
|
Citaat:
|
Citaat:
|
spannende plaatsjes?
gewoon waar af en toe mensen voorbei komen en er kans is dat je gepakt word wedden dat je je hartje zult voelen slaan? |
Bij mij thuis ?
|
Citaat:
|
Citaat:
We zaten elkaar een beetje op te geilen terwijl er nog twee mensen in die coupe zaten :D Maar op een gegeven moment was het nog helemaal leeg en ik zag het al helemaal voor me, maja het was nog maar 10 minuten en Tim sliep half .. haha :D naja komt nog wel een keer.. twas op zich wel spannend, want we zaten met onze handen op heilige plekjes en toen kwam er opeens een conducteur binnen achter ons.. en er liep opeens iemand langs, en tim zei dat ie het had gezien, maar dat betwijfel ik :D naja we zijn dus helemaal niet te ver gegaan hoor, nog wel boven de kleren dacht ik, maar het is wel spannend jah :D |
Citaat:
|
:)
Ik vind het wel een cool idee als iemand ons kan zien!!!!... paar dagen geleden.. was ik bij mijn vriend thuis.. En bij hun in de tuin was een tuinman aan het werk.. vannuit me vriend zijn kamer kan je recht in de tuin kijken.. dus ook van de tuin recht in zijn kamer.. toen hebben we de gordijnen een beetje opengeschoven.. En heb we het gedaan.. IK weet niet of die vent heeft gekeken :) maar dat zal wel.. Later stonden we samen onder de douche keihard te lachen om die vent en grapjes te maken :) stond het raam open.. dus heeft hij waarscheinlijk alles gehoord.. MAARJA het was wel komishe:rolleyes: |
Citaat:
|
Openbare douche :o
Bos/ grasveldje , beddewinkel, bootje :) Sauna, bank van je ouders, logeerbed, bed van je ouders. :confused: :D |
Citaat:
zoiets is echt FUN... |
Citaat:
|
Tegen een bergwand (dat bestaat!!!)
Eerst uitkleden, dan naarboven klimmen en het daar doen. Valt dit onder fetishen of niet??? |
veld ofzo, onder een mooie open sterrenhemel (romantisch en wel spannend)
Een bosje, eventjes van het wandelpad af Industrieterrein Park ... Openbare plaatsen... Thuis wanneer je ouders binnen zijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Veel plezier en ik raad de laatste aan :) |
Citaat:
|
ohja ik zal mn post ff editen:
maar dit natuurlijk voor het gestoorde crauw die vergeten te kijken of er een hond in heeft gescheten he youriw |
keukentafel is een aanrader !!
en 's nachts op't strand ... xxx kim :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
-bos
-stoombad -duinen (mag niet!) |
Mag het eigenlijk zoiezo wel in het openbaar????
|
Met het motto "Doe het overal, behalve in bed" kom je ook een heel eind ;)
|
Citaat:
|
dan weet ik hoe erg het is al we betrapt worden!
|
Citaat:
|
In de cinemazaal da lijkt me pas een echte uitdaging :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder hebben we het aleens in een weitje gedaan (dat was laat op de avond) en overdag een keer in een of andere boomgaard, overdag, maar toen werden we bijna betrapt. Dat was een beetje link, maar leuk is het wel :cool: :D Verder willen we het ook nog op het strand doen en hebben we nog wat dingen op het verlanglijstje staan. Wat weet ik niet meer zo allemaal. |
onder de brug
|
- hokje in zwembad
- strand - bij zonsondergang - auto - op een stoel - gewoon een bed ( ni orgineel maar ok kan tog? ;) ) - douche - bad - op de wasmachine - op een tafel zo genoeg? weet ff nix meer sorry kuzzzz :cool: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47. |