![]() |
My-Poems
Je ziet het, de titel is engels.
Dit geld ook voor al mij gedichten op ééntje na. Dus een beetje engelse taal is wel verreist :s Http://groups.msn.com/my-poems Trouwens, ik wil geen reclame maken ofzo hoor, maar gewoon weten wat jullie van mijn gedichten vinden. ;) |
Ik heb nu alleen de eerste gelezen (want ik moet nu echt weg), 'Dead World' en dat vond ik een heel mooi gedicht (y). Vooral de laatste twee alinea's vond ik erg mooi, daardoor snap ik ook beter wat je bedoelt. Sorry, ik heb nu even geen tijd voor uitgebreid commentaar, maar als je andere gedichten net zo zijn, zijn ze (y)
|
Bedankt voor je commentaar. :D
Dead world was ook mijn eerste engelse. |
je hoeft niet altijd te rijmen, vind ik.
het is enigzins simpel van opzet, maar goed, misschien komt dat doordat je nog niet alle woorden machtig bent in het engels. het is af en toe een beetje voorspelbaar en simpel van opzet, maar goed, voor iemand van jouw leeftijd (niet lullig bedoeld) klinkt het wel ok. |
Ja idd.
Maar ik kan nu eenmaal geen vloeiend engels, dus sorry voor de fouten die erin zitten. Maar ik probeer het tenminste om alles zo goed mogenlijk te doen. Verder zijn de gedichten wel voorspelbaar ja. Maar goed, zo verwerk ik mijn gevoelens. Bedankt voor de kritiek ;) |
verreist ---> ver-eist... :p
|
Misschien dat ik ze daarom in het engels maak.
Oh nee.....daarin maak ik ook fouten. Zal ik dan maar gewoon toegeven dat ik niet zoŽn talenwonder ben. :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sorry dat kwam even in me op. |
Je hebt toch gelijk.
haha. :D Ik vind hem wel leuk gevonden. Maar ik ga zowel aan het tekenen als aan het dichten werken. Mijn volgende post zal beter werk laten zien. Hoop ik |
Citaat:
anders val je in herhaling. maar voor iemand van jouw leeftijd is dat niet zo erg. :p |
Ik vidn het eigenlijk best wel goed. Vooral Life spreekt me aan! Ga zo door!
|
mijn nederlandstalige gedichten zijn beter geworden vind ik zelf. Maar nog niet goed genoeg voor een forum als deze.
Ik ben geen dichter en geen kunsternaar en dat is mijn doel ook niet en nooit geweest. Wel om plezier te hebben en mijn gevoelens op mijn manier te verwerken en daar ga ik gewoon mee door. De site heb ik verwijderd. Maar ik zal iets plaatsen als ik iets gepresteerd heb, wat het plaatsen waard is. Ik vind het fijn dat mensen zo kritisch kijken, want daar leer je weer van ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24. |