![]() |
Trust me
Trust me,
you don't even wanna know how much anger and hate i've got inside of me scorching my very excistence eating away every reason to live while it get's heavier and harder to breathe It feels like my neck is breaking should I give up or try to life up to these expectations |
nouja een gedicht is het niet.
misschien een songtekst, maar ik vind het echt heel erg slecht. het zijn gewoon rauwe emoties doe lijken te zijn opgeschreven, na het luisteren van een cdtje waarin de zanger ook al boos is op een ex (of zoiets dergelijks). het heeft weinig, ik vind metaforen vet, die zijn er niet. ik hou wel van enigzins non-directere aanpak. en het wordt wel een beetje overdreven krijg ik het idee. |
Het is een stukje uit de songtekst van Eminem.
Haileys Song. Dus waarom zet je een stuk songtekst van iemand anders als een gedicht van jezelf hier? :confused: |
Trust me,
I do not want to know. so do not bother, okay? |
ik vind hem niet zo goed
je hebt trouwens veel foutjes. het is existence, gets (niet get's), en live (niet life). maar goed, het is niet alleen jouw taalgebruik, maar jouw gedicht is emotieloos. dramatisch ja, je beschrijft gevoelens, maar ik voel niks. leeg... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05. |