![]() |
te groot/te klein
Ja, dit gaat misschien een beetje raar klinken maar..
Als een 'gewone' condoom te klein is, en een XXl condoom ook, :o hoe kun je dan toch veilig vrijen? :bloos: |
de pil, en laat je vriend en jezelf testen op soa's...maar er hoort een condoom te zijn dat past...
|
Opschepster :o.
|
Ik ben geen opschepster, Ik kan er niets aan doen :bloos:
Maar ik weet echt niet wat ik moet doen. Komt dit dan niet vaker voor? :( |
damn.. kun je dan überhaupt wel vrijen??
het past écht niet? ook niet dat het een beetje strak en onprettig zit, hij gaat er gewoon niet omheen? Ik ken wel een jongen die de condooms op een andere manier omdoet; als hij ze probeert af te rollen lukt het niet dus rolt hij hem eerst uit, pakt 'm met beide handen beet en trekt hem over zijn piemel heen. Misschien kan hij dat eens proberen? ja en anders gewoon testen.. |
Citaat:
Niet dat ik zo zeer geïnteresseerd ben in de penis maar... |
Kheb het niet opgemeten :rolleyes:
|
Condooms rekken zo erg datie ook om een hoofd heen kan bv. Dus het moet kunnen.
|
ik weet niet, maar zelfs voor de grootste piemel is een condoom
andere optie: vrouwencondoom |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: Er zijn genoeg andere opties om te vrijen zonder zwanger te worden. Hij moet alleen even een soa testje laten doen. :) |
Citaat:
|
Een condoom hoort strak te zitten hoor! Probeer zo'n XXL eens erover heen te trekken, grote kans dat het best lukt. XXL-condooms zijn namelijk gemaakt voor de bovennatuurlijk groot geschapen man. De kans dat je vriend een nóg grotere penis heeft, is klein.
|
Citaat:
Je weet het toch wel ongeveer? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
a fucking big cock
klik hier |
Citaat:
|
Geef je bij de universiteit op voor medisch onderzoek. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En zoooo snel scheurt het ook weer niet (of je moet die flinterdunne zooi hebben). |
een xxxxxxxxxxxxl condoom past bij mij ook niet
gewoon puur omdat het zo KUT zit, dat ik hem niet eens verder af wil rollen maar meteen wegdonderen. Het is niet voor niks van (licht) elastisch materiaal gemaakt |
Citaat:
en t sneed ja, dat niet strakker zitten dan een elastiekje geloof ik niet, t sneed op een gegeven moment gewoon erg,wat ook niet erg bevoorderend was voor mijn seksleven. geloof me ik heb me zo geergerd aan die dingen dat ik t nog wel weet :D |
Blaas eens een condoom op, het krijgt dan een doorsnee van zo'n 15 cm en een lengte van zo'n 30 cm. Als je daar nog niet in past, dan kun je hoe dan ook geen sex hebben, want dan pas je ook niet in een vagina.
|
wel in je reet. gewoon proberen en zeg tegen je vriend even wat harder te duwen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20. |