![]() |
Gansta
hallo mense ik ben geen dichter maar wat vinden jullie van dit:
The rain is falling down The sun is coming up when i see the cops i think i am busted when i see you i think i am in love i am fuck't up my lives is dead dead like you i am a drugz dealer better then a bitch my girl is a bitch i think i am going down but i raise my head i fight for my live cause i love you i've been shooten in my chest like the rest Rest. In. Peace wat vinden van dit ???(ik vind het wel goed het gaat over mijn leve) |
mwah, ik hou zelf niet van dat soort dingen.
Maar je zou er wel een rap van kunnen maken. Maar probeer het dan wel wat orgineler te maken. Want die Gangsta-rappers lijken teveel opelkaar. Vind ik... |
tja. wat ik er van vind... ik vind het rommel.
't is te vaak gedaan en het voegt nergens iets aan toe. uit het leven gegrepen? ma foi, wat zoek je dan op een forum als dit? shooten ---> shot. |
Zegt/doet me niks, alleen een beetje onbedoelde humor.
De aanwezige rijm is saai en geforceerd, het hele gedicht had eigenlijk iedereen wel kunnen schrijven. |
Ik vraag me af wat voor een leven jij hebt :confused:
ennuh... ik vind t niet mooi of knap geschreven... en ik vind t niet echt vrouwvriendelijk ik bedoel: My girl is a bitch < tssss :nono: niet cool. |
Citaat:
|
Beroerd Engels, over een veel te standaard 'gangstah'-leven. Een slechte karaokeversie, zou ik zo zeggen. :D
|
Citaat:
ik vind het onorgineel, zoals al gezegd is, en daarbij heb ik het het sowieso niet op dit soort teksten, met veel scheldenwoorden, maar zonder echte boodschap |
ik weet toch wat ik bedoel, ma0ar jah ik ben dom geweest om hier te poste ga gewoon je computer spelletje maar doen als jullie maar wiste hoe je je voelt in de ergste buurt in je stad ga maar je vaders auto wasse :mad: :mad: :mad:
|
Citaat:
|
Niet boos worden!
Mijn tekeningen en gedichten zijn ook enorm afgekraakt. Nou en! Daar kun je heel veel van leren. ;) |
Citaat:
-- Asjeblieft zeg! deze dingen zijn in nederland gewoon bijna niet mogelijk en al helemaal niet op jouw leeftijd! waarschijnlijk moet je ook nog binnen zijn voor de lantaarn palen aangaan? Doe alsjeblieft niet alsof je het zo slecht hebt zoals in de gemiddelde mtv clip. En als je me nu wilt excuseren, ik moet nog een auto wassen ;) |
:D:D *lacht hard*
ik moet zeggen dat ik dit buitengewoon schattig vind...:) jongetje; leer eerst fatsoenlijk engels (en/of nederlands), leer eerst de wereld (en jezelf) realistisch te bekijken en doe dan een poging - bij voorkeur eerst in het nederlands - om iets op papier te zetten wat écht over jou gaat, iets waar je echt mee bezig bent. dit is gewoon waanzin. het spijt me, maar door zoiets te schrijven ben je niet echt The Man, mocht je dat nastreven :D |
Citaat:
kan beter ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57. |