![]() |
Newly weds: Nick and Jessica
Zo'n leuk programma en nog geen topic op S.com
Maar bij deze: onwijs leuk, alle afleveringen denk ik wel gezien, maar ik wil toch nog een paar hoogtepuntjes met jullie delen Jessica:Is this chicken or is this fish? I know it's tuna. But it says chicken. By the sea. Jessica: Is that weird, taking my Louis Vuitton bag camping? Jessica: I could feel your teeth. Nick: They're not my teeth, actually. Jessica: Oh, I forgot. They're "ventures". No, that's dentures. Nick: Ventures? Jessica: What are they called? [Nick laughs] Jessica: Veneers. [Nick laughs] Jessica: I thought "dentures" and I thought "veneers". And then I came up with "ventures". Nick: Yeah. "Think" is the key word. [discussing the new sheets Jessica bought] Nick: How much were they? Jessica: Huh? Nick: How much? How much? Jessica: $1400. Nick: Jessica Simpson! Jessica: What? [giggles] Jessica: Don't be mad. Oh, Nick, come on. Nick: $1400 for sheets? Jessica: Well, you sleep on 'em every night. Nick: I sleep on the ones we got now every night. I don't have a problem. Jessica: Well, I don't like them. I don't sleep good. Nick: Holy crap. I better have a wet dream when I sleep on those sheets. |
Ik heb er toevallig deze week een stukje van gezien, en ik vond die Jessica maar een zeikmens..
|
Wat is die Jessica een ongelofelijk verwend zeikwijf zeg :eek: Niet normaal! Ik zat me er echt over te verbazen! :s
Die Nick is wel een leuke vent.. Volgens mij kan hij wel een leukere vrouw krijgen! Majaa Newly Weds is wel cool jah :cool: |
tering zij is sooooooooooooo dom :eek:
|
Ging ze lopen zeiken 'we praten zo weinig, we praten zo weinig'
-_- please grow up! Hij mocht niet weg want zij moest hem zonodig bellen omdat ze elkaar anders 2 dagen niet konden zien! oh mijn god. |
Twee getrouwde domme kleuters, geweldig, leedvermaak (y)
|
Het is zooo grappig! hoe dom zij ook is he.. :D
|
Ik vind het leuk! :)
|
Ik kijk niet meer na 1 aflevering gezien te hebben, ik heb me constant lopen irriteren aan dat zeikwijf van een jessica met de intelligentie van amoebe, wat een figuur zeg, sjongejonge :o
[aan het koken] "Auw het spettert....auw het spettert...auw het spettert" :rolleyes: |
Hele marathon zitten kijken. Uit verveling ja
Oh nick can we go no? I'm bored. Oh nick be carefull. NIck. NIck. NIck. Bah, walgelijk maar vermakelijk mens :cool: |
Moet je eens kijken op http://www.liquidgeneration.com/popt...ck_jessica.asp.
|
wtf is het precies voor iets, wat moet ik me der bij voorstellen?? :confused:
|
Citaat:
2 ongelovelijke domme, verwende, uber-amerikaanse mensen die net getrouwd zijn en dan volg je wat ze doen.... |
Citaat:
|
Die Jessica is idd ongelofelijk verwend en ook nog érg dom, maar die Nick is wel leuk :) Hij voedt haar echt op enzo, echt wel grappig.
Maar ik vind haar echt een beetje te dom om echt fatsoenlijk naar te kijken... |
Citaat:
|
hahah ja die jessica is een verwend nest maar ik lach me kapot om die twee wat een stel :D
|
Citaat:
En zoals iemand al zei.. Nick verdient veeel beter. Als ik hem was had ik haar allang het huis uit gegooid. Maar ja.. zij zal wel de kostwinner zijn. :rolleyes: |
Citaat:
|
Ach, als hij gelukkig met d'r is, laat hem dan lekker. Misschien lijkt hij wel gewoon veel slimmer omdat zij zo dom is, maar is hij in het echt ook niet bijster pienter... Mja, hij heeft volgens mij alleen een normalere jeugd gehad en is daarom al iets normaler. Jessica is gewend dat ze alles krijgt of kan kopen.
|
Jessica is echt echt echt dom (n)
|
Citaat:
Goor wijf |
Wat een ongelooflijke doos is die Jessica.
Domme, maar vermakelijke televisie... :D |
Citaat:
|
Als ze de beelden terug zou zien weet je gewoon dat ze zal gaan beweren dat MTV alleen haar iets minder slimme kant heeft laten zien in de montage.
|
Newly weds in één woord FANTASTISCH!! haar domheid.. en dan laat ze nog de hele tijd van die hele vieze boeren ook :D
|
Heej ff serieus volgens mij speelt ze een rol en doet alsof ze dom is, want zooo dom kan echt niemand zijn. :(
|
Citaat:
ze moet toch wel wat van die domheid spelen, want als ze echt zo is zoals in die serie, ook met haar gezeur steeds, dan is het toch niet uit te houden.. |
Dat is toch werkelijk zo'n PRACHTIG programma! Die Jessica, werkelijk waar, een fucking eendagsvlieg heeft nog meer hersens :D
|
Ik kan er niet lang naar kijken.
Jessica is zo ontzettend verwend en het feit dat ze dat van zichzelf weet maakt het nog veel irritanter. Ze ruimt niets op en zeurt constant. |
je zou het niet zeggen, maar Nick is 30! :eek:
en zij is net 23 maar ze doet alsof ze 12 is. en dan nu het bewijs dat hij gaat voor "the booty": Jessica: You married me. Nick: Don't remind me! in combinatie met Nick: Do you want to go have sex? Jessica: No. |
Heb al eens iets gezien. :D
Jessica Simpson: het grote voorbeeld van een dom blondje :o:D:p |
Ik heb het wel eens gezien, maar ik werd werkelijk gestoord van die Jessica :eek: Wat een ongelofelijk dom mens is dat (n) Ik vind het daarom ook echt een irritant programma :s
|
Pff ik vind dat programma echt helemaal niets (n)
maar toch wel leuk om te kijken als je je verveeld :o |
opzich is het best grappig, maar die jessica is echt zo'n dom blondje, maarja. en ze hebben ook best vaak ruzie
|
t verbaast me serieus elke keer weer dat juist die twee getrouwd zijn. zij is zo ntzxettend dom en verwend. ze hebben ook altijd ruzie. ik vind hem nou ook niet bepaald eh, een pesonlijkheid, maar ok. het programma is op zich best leuk om te zien. maar niet te vaak, dan ga ik me ergeren;)
|
Citaat:
Althans als ik het zie. |
Citaat:
Whahaha! :D Die is echt goed! |
Hahahaha :d
|
Volgens mij is ook dit de zoveelste neppe real live show ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand werkelijk zo dom en verwend is als zij.
|
hahaha zo lachen.. :P
zij is echt té dom.. Huh is dit kip..? het is toch tonijn.. ghehe |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44. |