![]() |
Aan: Chanson
Hier is een poll:
|
waardeloos, en volgens mij heeft het ook geen nut. maar goed.
|
enorm irritant, ik denk ik klik er eens op.. zie ik niet eens juiste info staan... Daarnaast ontgaat het nut mij ook even..
|
Vind ik dus ook, volgens mij is er ab-so-luut geen interesse voor die afdeling van scholieren.com. Het zit alleen maar in de weg. Ik bedoel 'B ust Prijsvraag?' 'Stel je vragen aan Offspring'.. c'mon give me break.
+ Als je voor optie 3 kiest kun je geen beslissingen maken in het leven en vind ik je een lamme drol. |
Heb ooit meegedaan met de Ben Liebrandt Megamix prijsvraag, maar niets gewonnen. Dus ik vind het gay.
|
:D
Hulde. Aha.. al 5 lamme drollen op dit forum. De maatschappij wordt steeds onverschilliger. Niemand weet meer what'sup, niemand is meer aware. Stand up for your right and fight. Bring the mosh to Chanson! Take a fucking stand. |
Het staat gewoon gelijk.. :eek: Kan het niemand dan meer wat schelen?
|
sinds de topics van Chanson heeft mijn leven zo'n drastisch positieve wending genomen dat ik wel voor moest stemmen. (y)
nb: het interesseert me eigenlijk niets, maar ik wil natuurlijk niet dat eXo me 'n lamme drol vind. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vogelvrijheid verklaren aan niet weten what's up mensen , die denken dat je met een henk liebrand cd en een kaartje voor de 2e ring van Tatjana simic tevreden bent. ROT OP! het is ook triest. het maakt niet meer uit. het is een einde van een tijdperk, een begin van een nieuwe afslag, de snelweg kent zijn einde, dus iedereen een oplossing voor zichzelf. ontkennen heeft al geen zin meer. dan red je het net, met 1 vat benzine. |
Citaat:
Euh.. Friso waar is opeens je gedicht heen? |
Dat ongeveer zo klonk:
voor chanson: Als ik dood ga Ga jij met me mee Ik bereid een plot Voor Om jouw botten Overal te begraven En dat zal me lukken ook |
Ik heb maar voor irritant gestemd, omdat het ook irritant is.... Waar ik me nog het meest aan erger, is die grijns (:D) smiley voor de topictitel, ik heb hem er eens een pm over gestuurd, maar werd er ook niet veel wijzer van....
Oja, chanson zelf is wel een relaxte gast, hij heeft wel humor, dus friso zeik niet zo op chanson :cool: Alleen het nut van die prijsvraag/sticky begrijp ik ook niet, the offsring en bust, daar kunnen we weinig mee, der zitten hier alleen maar truie alto's :cool: (y) |
oei 9 hits al voor de derde optie :eek:
|
Citaat:
|
natuurlijk
|
IK wist dat ik die derde optie niet moest toevoegen.. nou verliest het topic al z'n kracht door de apatische jeugd van tegenwoordig (n)
|
Citaat:
|
T^j...is )32uirrloos top13
dsfsd9: ed9id de logica er )|1 van $# |
Nou wil ik wel stellen dat ik niet vies ben van een stevig potje apathie op z'n tijd. Maar prioriteiten moet je stellen, en voor sommige dingen moet je gewoon je stem laten horen. Raise your fist, start the revolution!
|
Super irritant, het boeit me nooit en zit maar in de weg die onboeiende zooi
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
echt dik gay
|
|
Citaat:
|
verplaats hem even. en voor de duidelijkheid ook even een andere titel gegeven.
|
Super-irritant.
Weg met dat zinloze topic (ik neem dat het over dat topic op M&M gaat)! |
Citaat:
wat mij betreft kan die op M&M weg, op Muziek kan me niet schelen. |
Citaat:
Ik snap dat topic op M&M echt niet. |
[edit] oh, wacht, we hebben het over een bericht op muziek.. Eh, beschouw die van mij dan maar offtopic :) [/edit]
Ik vind "check out the new things." een foute uitspraak, dat voorop. Ik vroeg het me een tijdje geleden ook al af, wat hij daar op M&M deed. Natuurlijk is het leuk dat er 'new things' zijn, maar waarom daar (en waarom zo fout)? |
WTF :D
zijn er ook zoiets als M&M regulars :D:D |
Ik vind het niet storend en het boeit me totaal niet wat er mee gebeurd. Er zijn belangrijkere dingen, zoals de DVD van de GVR. <3
|
Citaat:
|
oh ja uiteraard gaat het hier om die van muziek..
|
Citaat:
dan heb je pas echt geen leven. |
Ik vind het ook onzin, die sticky..
Het staat zelfs op Meldpunt en mededelingen, dat vind ik ook een beetje nutteloos maar goed.. |
Citaat:
|
Citaat:
Jaaaa.. nu zou je wel willen dat je je stem kon herzien heh, Rhinus. |
Het stickytopic is eigenlijk bedoel om wat meer positieve bekendheid te geven aan het muziekonderdeel op Scholieren.com. Als ik dit zo lees, lukt dat aardig volgens mij (bedankt voor je gedicht, eXo).
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik zie nu pas dat er op M&M ook een of ander oud muziektopic zweeft. Dat slaat nergens op!
|
Citaat:
|
Citaat:
http://opendir.dynamicdreams.nl/scho...-com/NewForum/ |
Citaat:
edit: typo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat idee van martin vind ik ook super.
+ die concertagenda waar ooit eens over gesproken is. die wil ik ook nog steeds. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47. |