![]() |
modellen
Waarom zijn alle modellen die ik op tv zie zooo mager, ze kunnen er gewoon een skelet met een laken aankleden. Ze dragen kleding wat ik bijna nooit op straat zie. Sorry hoor, maar ik vind dat discriminatie, waarom zie je noooit mooie volle modellen?!!!
|
Dit is best uitgekauwd.
|
je hebt wel mooie volle modellen...alleen mager is modebeeld..weet ik veel...en inderdaad het is best wel uitgekauwd
|
dik is niet hip
|
Citaat:
|
sophie dahl is toch best vol...
|
sophie dahl <3
|
Mens wat ben jij toch irritant. Bestaan al jouw zinnen uit 1 enkel woord gevolgd door een "<3"?
|
Sophie Dahl WAS vol, ze is nu net zo mager als alle andere modellen.
|
Citaat:
|
Oh <3
|
Citaat:
|
Citaat:
ja :eek: <3 |
Citaat:
waarom lopen ze andere op de catwalk? :rolleyes: |
Wat ik zo irritant vind: modellen zijn zo heel dun, maar als je vervolgens in de winkels gaat kijken naar leuke kleren hangt er echt zowat nooit een maat 34 bij. Echt zowat álles is groter dan 34. Dus als je dan die kleren zo groot maakt, neem dan ook grotere modellen. (dikkere dus)
|
Om eerlijk te zijn maakt het mij absoluut niet uit hoe die modellen eruit zien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
omdat skeletten gewoon veel mooier zijn.
|
Citaat:
|
een hartje, als je je hoofd naar rechts draait en je verbeelding gebruikt.
|
Net zoals die Balletdanseressen!
Ik had laatst een dansproject op school, toen gingen we ook dansen kijken op tv. Toen was er zo'n balletdans met dunne balletdanseressen maar die zaten dan in een hééél dik pak. Dus leek het net of er hele dikke vrouwen aan 't dansen waren.. :) |
tja, met een dikke reet kom je nou eenmaal nergens in deze maatschappij.....wij danken de media
|
ik vind het een beetje onzin dat mager zijn het modebeeld is.. misschien het ideale lichaam om kleding in te promoten..
maar met een dikke reet kom je echt wel verder in de maatschappij hoor! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tjah, zolang de heroine look in is op de catwalk zullen dikke vrouwen nou eenmaal niet in het mode beeld komen !
sorry fat lady's :p |
aaah maat 32! wannahaves
|
Even white boys have got to shout, baby got back!
thirtysix, twentyfo', thirtysix haha only if she's five three :cool: |
Citaat:
I like big buts and you can not lie ! you otha brothers can't denie ! when a girl walks in with an iniminie waste you get sprung !! |
Citaat:
ontopic; vreselijk uitgekauwd onderwerp. |
Citaat:
<3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
k vind zelfs de meeste moddellen lelijk, omdat ze zo iel zijn....als ze ietsje voller waren zoals wij was het ten eerste veel mooier en ten tweede willen neit alle mensen ook zo dun worden en dan maar anorexia krijgen
|
vollere vrouwelijke vormen zijn mooi...
:( |
Ja, het verpest alles, mijn ideaalbeeld wordt steeds dunner (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We kunnen niet allemaal een minderwaardigheidscomplex hebben :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jaa, :mad:
|
Citaat: