![]() |
Geen titel.
Fluit eens een vogeltje
Vertel eens een boek Al ligt het voor handen In mijn hoofd is alles zoek Woorden snijden zinnen Kapot en bij elkaar Buiten stroomt de regen In m'n hand een streng wit haar Al lijkt het grote chaos Geen pluisje aan de lucht Het leven op een flatscreen En ik? Ik kijk en vlucht |
Het woord 'flatscreen' vind ik enorm storen
Verder, mwah...nee, niet mijn stijl. Ik vind het ook tamelijk simpel (sorry als ik dit zeg, maar je geeft een reactie op mijn gedicht en ik was zeer benieuwd naar jou eigen stijl, maar eigenlijk verschilt het niet eens zoveel... :| ) Ach weet je, ik zeur. ik heb mijn dag niet |
Citaat:
Ik weet dat het simpel geschreven is. Het kwam dan ook in een kwartiertje uit mijn pen gevlogen. Ben niet zo goed in diepe poëzie, maar ik oefen :) Maar flatscreen, eruit halen volgens jou? |
Nee!!Niet doen, flatscreen wijst op een modern iets, hierdoor is er wat meer diepgang.
Mensen gaan denken FLATSCREEN??? Dan heb je eigenlijk een stuk diepgang... Veel suc6 nog! |
sorry maar ik vin t in zn geheel geen mooi gedicht (n) , maareh dat zal vast wel alweer aan mij liggen :D , want ik doe weer lekker vreemd/anders :cool: :rolleyes:
|
LAAT FLATSCREEN STAAN ANDERS :evil:
Nee, je moet dat egt niet weghalen! :o |
Citaat:
|
k vind het wle aardig eigenlijk
behalve die 2 eerste zinnen |
:o
|
Mooi gedicht (y)
als je zo iets al in een kwartiertje hebt dan krijg je egt hele mooie gedichten :) |
Dank. :)
|
IK vin het persoonlijk egt een heel mooi gedicht, maar dat heb ik al een paar keer duidelijk gemaakt..
Maak je nog meer, of was dat je eerste Pallas? (y) go on!you rock! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:16. |