![]() |
beleid ?
naar aanleiding van het nazi topic in f&l wat is eigenlijk eht beleid ten aanzien van dit soort topics ?
|
Zie het beleid.
http://forum.scholieren.com/announce...?s=&forumid=64 Bovenaan BZ. Als je lid bent van dit forum ga je ermee akkoord dat je dit forum niet zult gebruiken om materiaal te publiceren dat moedwillig foutief en/of onnauwkeurig, krenkend, vulgair, haatdragend, obsceen, profaan, racistisch, seksueel georiënteerd, dreigend, privacyschendend of anderszins in strijd met de wet is. © Jon & Simon. |
Dat is natuurlijk uitermate arbitrair en smeert vrijwel elke discussie dicht. Het is natuurlijk geen naar de letter uit te voeren beleid, de betreffende FB moet beslissen of het topic wel of niet door de beugel kan.
Gezien het feit dat een forum toch een discussieplek is zou ik niet te snel aannemen dat iets haatdragend is wanneer het is ingekleed in een redelijk serieuze discussie met lange posts. Pas wanneer het gaat om materiaal of uitspraken die alléén bedoeld zijn om te flamen, moet actie ondernomen worden. |
Citaat:
|
waarom kunnen nazi's hier geen normaal topic openhouden? eerst finis germanae of zoiets, en nu monogaam weer. dat kan toch niet alleen maar aan hun idologie liggen? nazi's schelden toch niet allemaal? het is toch maar een kleine groep die het verpest voor de meerderheid? tenminste, dat is zo met de meeste ideologieen.
islamtopics kunnen veel beledigender zijn zonder in een slot/sluiting te resulteren, bijvoorbeeld tijdens de islam-topic-golf toen Yousra nog onder ons was. die hebben jullie gewoon weg laten pesten. |
Het zijn de mensen die denken er veel vanaf te weten en menen te moeten reageren met hun domme kortzichtige berichten op de draad, het zijn zij die het topic verneuken en beginnen met schelden, NIET de topicstarter, hij komt aan met een zelf geschreven stuk tekst over zijn visie.
Dat er dan weer van die geitenwollensokken lopers het moeten verneuken irriteerd me dan ook mateloos. |
Haha, geweldige avatar! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom denk je we niet zo blij zijn met nazi's op het forum? Juist, lees de geschiedenisboeken maar eens. Inderdaad scheldt niet elke nazi, maar de ideologie die ze naleven is gewoon idioot. Er is een groot verschil met moslims, aangezien de moslims een 'normale' ideologie hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Geloof vooral het dagboekje van lesbienne Anne Frank wat voor 75% door haar vader is herschreven en bij gespekt. Of het slinkse geschiedenis boekje.. HAHAAH.. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Verder begon jij met schelden en ik kan dat helaas niet meer quoten maar je noemde joden allerlei naampjes. |
Citaat:
|
Citaat:
1 en denzelfden persoon, hoor. Citaat:
Vond dat er behoorlijk gescholden werd in dat topic, maar het was ook wel weer vermakelijk, vond ik zelf. :) Citaat:
En ik wil graag dat Yousra terugkomt, btw. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is toch een trieste constatering dat het hele übermensch-principe te grabbel wordt gegooid door het ongeletterde klootjesvolk met het IQ van een potmeter. Dat kan Adolf nooit bedoeld hebben toen hij zijn übermensch voor ogen had.
|
Adolf bedoelde dit waarschijnlijk wel :D Nietzsche is een andere zaak :o
|
Citaat:
Over laag IQ gesproken, zoek eens wat anders. |
Citaat:
|
Citaat:
*The Bell Curve* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De groeten. |
Citaat:
|
gaap.
|
Citaat:
|
outplayed, outskilled, outclassed. cu :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Dank u. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit gaat allang niet meer over beleidszaken. Gesloten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24. |