![]() |
Ghost face van de wutang heeft en nieuwe album
hey ik heb gisteren op tv gezien dat Gosht face van the Wu tang en nieuwe cd uit gaat brengen in 27 april, de cd zou heten The Pretty Toney Album weten mensen hier meer info van
|
Nee, maar lijkt me wel koel op zich.
|
duidelijke taal
heet ie niet ghost face killah? en ik weet van niks verder :P |
dat maakt niet zo veel uit hoor op zijn site staat zelfs ghost face op.
|
kut voor m
|
Citaat:
|
ik ben stiekem bestwel benieuwd hoe die wu tang sound tegenwoordig is
|
hebben alle mensen die naar hip-hop luisteren dyslectie of zo?
|
(of zijn ze gewoon retarded?)
|
Nee hoor.
Cappadonna was laatst in Metropool, hoorde dat het wel vet was. Maarre, nieuw album? Vette shit. |
Ik dol wel iedereen met hem in zon worstelspel van rappers op de Gamecube, maar zn muziek ken ik niet.. :)
|
Supreme clientele (whatever) vond ik niet zo heel goed, maar ik ben benieuwd...
Maar eigelijk boeit wu-tang me al 4 jaar ofzo niet meer, sinds ze the W hebben uitgebracht, wat een verrot kut album (n) Enter the wutang roeleerd nog steeds :cool: |
http://click.myreg.net/r/n_627240795...um=27896729995
Run video is er al een tijdje, maar zeer de moeite waard (y) En Cilvaringz heeft ook wat dingen van Ghostface geproduceerd.. |
Best relext, maar jammer van die oranje muts, dat trekt je aandacht veel te veel.. (n)
|
Citaat:
|
Nee, hij is dope.
Get yo slang straight, brova. |
vind wu-tang niet echt boeiend. op een paar oude nummers na.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
misshien een beetje late up, maar wu tang komt ook naar nederland ergens in april. 7 van de 9 komen :p
|
Die gast zuigt echt diep, dat katten gejank is niet om aan te horen.
Echte de slechtste member van de WU. Alleen de eeste cd kon ik nog wel aanhoren van de WU en de cd's van GZA zijn altijd wel goed. |
Wie zitten er eigelijk allemaal in de Wutang clan?
|
Citaat:
"The RZA, The GZA, Ol dirty bastard, In-spec-tah deck, Ghostface killah, U-God and the m-e-t-h-o-d MAN.." en Masta Killa(een van de beste van 't stel) kwam er later bij |
Citaat:
Luister eigenlijk nooit meer naar wutang, heb alleen enter the 36 chambers, de rest vond ik het kopen niet waard. Ik vind de niveauverschillen binnen wutang zo groot, method man steekt met kop en schouders boven de rest uit. |
Citaat:
die had er toch ook iets mee te maken. "sheilem, youngest member of the wu-tang clan", stukje in in declare war. van em |
Citaat:
naja shyheim hoort weer bij de umbrella 'wu-tang kila bees' dat zijn zeg maar alle artiesten die affeniteit hebben met de 'wu-tang clan' en de clan zelf, cilvaringz,killarmy,Killah priest,tekitha,wu gambino, pop da brown horne, Cappadonna en nog een hele shitload aan artiesten horen daar weer bij.. en die maken weer albums in de 'stijl' van de wu-tang clan (kung-fu samples, sommige beats van RZA, gastoptredens van wu-tang clan artiesten, al dat chamber gedoe etc..) maar dr zit veel bagger tussen, Cilvaringz,Shyheim en Killah Priest zijn eigenlijk de enige die er een beetje uitspringen..en de wu-tang clan dan natuurlijk.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |