![]() |
Heb jij wel eens iets gebroken?
Ik toen ik heel klein was. Mijn schedel was gebarsten en later ook mn sleutelbeen gebroken. Maar daar weet ik niets van. Verder altijd wat gekneust..
[edit] van je lichaam he, niet van spullen :) |
mijn been en mijn arm.... :(
|
Nee! :D
|
m'n arm, m'n sleutelbeen en m'n vinger.
|
Mn arm,
Met turnen. Ik zette mn hand verkeerd neer met speidover en toen zat er een hele knik in *vind het nog steeds eng* Maar gelukkig maar 1 bot gebroken :) |
Nee, niet dat ik weet iig. (er zitten in de familie nogal wat "schone" breuken, dus wie weet :))
|
Zojuist nog het gordijnenstaafje. (hoe heten die dingen?) :|
|
Een keer mn arm gebroken en een keer mijn pols gekneusd (is dan wel niet gebroken, maar was ook drama hoor :))
En het gebeurde een keer met rolschaatsen, en een keer met paardrijden. |
M'n enkel.. nadat er fijntjes een auto overheen was gereden :s
En m'n pink, kwam tussen de deur dankzij mijn broer. |
M'n duim toen ik van m'n fiets viel (was 6 ofzo).
Enkel toen ik aan het voetballen was en hem omzwikte. Het stomme was dat ik het niet door had dat er iets "ergers" aan de hand was en doorvoetbalde. Daardoor was het erger geworden. |
been
|
Citaat:
|
mijn grote teen toen ik wenend naar de leerkracht ging was die erg bezorgd maar toen ik zij dat mijn teen pijn deed was het alsof ik niets had. ik heb nog een hele dag met die teen rondgelopen en ben er zelfs scheel van de pijn mee naar huis gefietst (dat was in het 4de leerjaar)
tot nu toe kan ik die leerkracht nog niet uitstaan :mad: |
o ja en een vaas
|
Nog nooit wat gebroken.
|
Pink, bovenarm en enkel.
|
Citaat:
|
Nee, gelukkig niet.
|
Mijn sleutelbeen en een teen, maar daar kwam ik pas later achter, toen het al geheeld was :\.
|
een kopje :D
|
Mijn sleutelbeen toen ik heel klein was
|
nee
|
gek genoeg nog nooit.
|
Citaat:
|
nee, gelukkig niet :)
|
mijn tenen :p
|
M'n pols, 2 vingers en een teen :)
|
Ja dit jaar mijn been :(
|
Ik heb 1x m'n been gebroken, maar dat weet ik niet meer goed, want toen was ik pas anderhalf.
|
Ja, pols, pink (kan ik ook niet meer bewegen).
|
sleutelbeen toen ik nog heel klein was. toen ben ik van de trap geduwd. maar daar weet ik helemaal niets meer van, dus die tel ik niet mee;)
|
Nog niks..
|
knie, pols 2x en duim... alles met sporten
|
rechterscheenbeen, dat gingen ze ook lekker zetten... Pff..
|
neej nog nooit
|
mijn arm toen ik in groep 7 zat geloof ik. Omdat ik ging skeeleren en toen kwam er een auto aan, dus ik snel aan de kant en toen viel ik.
|
Neus.
|
M'n middelvinger :cool:
|
Nee, nog nooit :)
|
Citaat:
|
Pols.
|
waarschijnlijk mijn teen maar daar heb ik op dat moment niks van gemerkt. Pas toen ik laatst bij de dokter was zei hij dat hij waarschijnlijk ooit al eens gebroken was geweest omdat hij zo ongelooflijk scheef staat.
|
Pols en teen
|
m'n arm en toen ik nog op teakwando zat had ik m'n pink gebroken :( :D
|
vorig jaar bij een ongeluk mn sleutelbeen, heb er nog steeds wel eens last van..
|
M'n pols een keer, m'n scheen- en kuitbeen een keer en heel lang geleden m'n lies. Ja dus:o
|
Nee, gelukkig nog nooit. :)
|
3 x mun rechterhand :s
|
lies breuk, 2x,
|
Linkerpols 2 keer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33. |