![]() |
PJ Harvey komt <3
10-06-04
HMH, Amsterdam €34,- :( 11-06-04 The Music In My Head festival, Den Haag dagkaart €22,50 en de dag daarna komt Television <3 www.themusicinmyhead.nl Ik weet nog niet waar ik heenga, ik moet nog iemand overhalen om mee te gaan (n) Het kan best zijn dat het supersnel uitverkocht is WANT de voorverkoop is vandaag begonnen :( |
Ja! :) maar wel duur :(
|
Leuk ja. Maar wel duur ja. En nog niemand om mee te gaan ja. Dus ja, ik weet het nog niet nee.
|
34 euro:O
motherfucking shit. 11 juni.... nou heel misschien dat ik ga.. |
op mijn verjaardag nog wel. ik ga niet. logisch.
|
pj harvey alleen vind ik te duur, maar dat iets in den haag, hmm, zal dat snel uitverkopen. Television zou wel vreselijk gaaf zijn eigenlijk. :)
|
Citaat:
|
:(
34 euro |
gelukkig heb ik nog nooit wat gehoord van PJ harvey
|
het is inderdaad asociaal duur.. voor 60 eu loop je 4 dagen op het dourfestival rond...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
stond die ook niet op werchter??
|
The Music in my Head festival...
Wat komt dr nog meer, weet iemand dat? |
11 juni kan ik niet dan zit ik op oerol :(
en vorig jaar heb ik haar ook al gemist.. want toen moest ik film opnemen. 10 juni.. ik zou zo graag heen willen maar 1 tis duur en 2 ik weet niet of we de laatste trein kunnen halen. The biggest fan of PJ Harvey can't come to her... 't deugd niet |
Ze is een beetje overhyped.
|
Citaat:
|
Citaat:
en James Brown weet duidelijk niet waar hij over praat. what's new |
Citaat:
|
Omdat ze duur is en in de HMH komt denk je dat ze kutmuziek maakt?
En zo nee, waarom dan in godsnaam? |
Citaat:
& mensen moeten niet zo zeuren . PJ rocks :D |
ze is goed. music in my head is sowieso wel koel festival volgens mij, hmm ff kijken.
|
Citaat:
|
PJ Harvey komt,
look busy muahahahaha :confused: Euh.. ja wel leuk maar een beetje te duur dus lamaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm wil er wel heen, k vind dr wel gaaf.. En mn vader ook :) Maar beeetje duur. Ik zie wel of ik ga. Als er niemand met me mee wil kan ik altijd mn vader strikken, maarjah, dan kan ik net zo goed alleen gaan..
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet omdat ze een hype is want dat is ze niet. Ik ken maar 1 iemand die PJ Harvey ook leuk vind.. hmm erg overhyped hoor James brown :s :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pj is erg nice ja maar ik zal d'r dit jaar wel op een festival gaan zien ofzo
|
Citaat:
|
dus jij gaat van JEZELF uit.
Je moet natuurlijk eerst wel een enquete doen voor je zulke dingen hier neerzet ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
GEFELICITEERD (y) |
Ik ga alleen maar met retards om dus mijn vrienden kennen het ook niet.
|
Citaat:
|
jaa banaantje gefeliciteerd, toet!
en ja pj, ik wil haar wel zien, want vorig jaar had ik haar gemist, hm ze staat toch ook op werchter of niet? |
nou PJ Harvey is wel heel populair maar een beetje in stilte. veel mensen vinden haar goed maar lopen dat niet constant rond te bazuinen, ook kom je haar niet veel tegen op tv en in bladen e.d.
als iemand bekend is en veel geld vraagt voor concerten dan is diegene niet meteen 'overhyped'. ze doet overigens geen festivals in NL dit jaar. |
Citaat:
nou hopen dat ze niet dood gaat en dat ze als ze hier weer komt ik wel kan. Escapism 1-0 voor jou :rolleyes: Fuck ik kan niet tegen verlies |
Citaat:
Ik bedenk me net dat ik de enige ben in 50 kilometer omtrek die haar leuk vindt, dus dat wordt alleen of niet. |
ja ik ga ook alleen
ik moet er gewoon heen, punt. |
Citaat:
|
wel heel duur... op mijn vader na ken ik verder ook geen liefhebbers van haar muziek en ik heb dr toch al gezien... helaas, als het niet zo duur was geweest was ik denk ik nog wel een keer gegaan...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59. |