![]() |
de laatste vraag: vraag 6!
hier de laatste vraag van de quiz
weredom niet hieronder het antwoord posten, maar naar mij PM'en! omdat het de laatste vraag is, duiken we even de geschiedenis in: wie won de Tour de France in 1985? aangezien ik dit weekend weg ben, kan er geantwoord worden tot maandag 17.00 uur succes! |
om in stijl te eindigen...
=] |
Shit, te laat ingelogd!
|
* antwoordt *
|
gefeliciteerd ^dragon^ met je 2e plaats, ik heb vanochtent gewerkt... :(
|
ok, al 4 antwoorden
ik verklap NIETS over de volgorde! |
Citaat:
Hmz... misschien weer gedeeld tweede :D |
hoezo ik tweede? ik ben eerste, de tweede plaats gingen tussen jullie twee (tinus11 en Mr. Oizo). Degene die van jullie het eerste antwoord heeft gegeven is tweede :)
|
Citaat:
Oh sorry dan had ik verkeerd gelezen... waarom feliciteert hij je dan met de tweede plaats :o ik ben dan toch tweede? :D |
Citaat:
volgende keer heb ik waarschijnlijk meer tegenstand (y) |
sorry voor dit misverstand Mr.Oizo moet ik feliciteren: bij deze
|
Th@nk you. Dragon mocht nog van geluk spreken dat ik bij de eerste 2 vragen te laat heb gePM'd naar de spelleider ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nog 5 min
|
ok, de uitslag van vraag 6:
dargon 20 ParisPlage18 Mr.Oizo 16 tinus11 14 number9 12 MartenZ 10 DE EINDSTAND: ^dragon^ 97 Mr. Oizo 50 tinus11 48 ParisPlage 38 MartenZ 28 vreselijke fout 20 freggelfreak 18 Ibiza 14 Nixje 12 Number9 12 zoals al bekend is ^dragon^ de winnaar: gefeliciteerd de strijd om de tweede plaats, tussen Mr.Oizo en tinus11 was spannend. De laatste vraag moest beslissen, en Mr.Oizo was slechts een half uur eerder. Gefeliciteerd tinus11: gefeliciteerd met de mooie derde plaats eervolle vermelding gaat naar ParisPlage, die slechts 2 vragen beantwoordde, met met 38 punten toch de 4e plaats in beslag neemt. er is animo voor een tweede quiz. DAt gaat nu nog niet gebeuren, zal nog even duren. Suggesties om het spel te verbeteren zijn uiteraard welkom. edit: ok dan, en dan vergeten het juiste antwoord op de laatste vraag te vermelden: Bernard Hinault! |
Citaat:
|
Ik weet iets beters, je maakt een lijst van laten we zeggen 10-20 vragen, die vrij moeilijk zijn
Maakt niet uit wie als eerste post, als het maar goed is... dan ga IK nu een keer een quiz maken :) |
een half uur maar, shit...
maar goed: urste is voor mietjes... |
Citaat:
kan ik nu een deelnemer zijn :) edit: ik heb hem al gevonden :) |
Citaat:
|
Bedankt nog voor de felicitaties voor mijn tweede plaats :)
|
Ag ik heb de poedelprijs :D:D
Maar ja ik verveelde me en wist dat deze quiz er was dus heb ff Google geraadpleegd :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21. |