![]() |
Alcoholische -verkeerde- mengsels
Ik hoor wel eens dat mensen verschrikkelijk zwak, ziek en misselijk worden van het drinken van verschillende alcoholische en non-alcoholische drankjes achter elkaar (en dan drinken ze het niet eens door elkaar).
Zo weet ik dat je geen Cola en Baileys achter elkaar mag drinken, omdat er dan een dikke substantie in je maag ontstaat waar je gegarandeerd ziek van wordt. Dus nou is mijn vraag: welke andere alcoholische drankjes mag je absoluut niet met elkaar mengen/ achter elkaar drinken? Iemand ervaring? |
Dit paste beter op drugs en alcohol.
|
Citaat:
|
Ik weet zowieso uit ervaring dat je Blue Caracao beter niet met iets anders kan drinken en zeker niet met bier...
Wijn, en dan zeker witte wijn is ook neit bepaald een goede combinatie met bier... Net als de meeste sterkere dranken. |
Verschilt ook wel per persoon.. maar bij mij is de combinatie tussen wijn en bier een keer héél slecht gevallen.
|
er was toch zoon spul, als je dat met iets meng ging je dood?....ken alleen niet meer op de namen komen :S
maar dat ging dan volgens mij onwijs gisten en ging je dood...ja als je het lekker vind mag je het wel mixen maar niet slim dus :D edit: jo laat ik eens de begin post lezen...cola met bayles(zoiets) dus, ga je met een beetje geluk aan dood :eek: |
Zoals het alom bekende spreekwoord zegt: Bier na wijn geeft venijn.
|
nee, zijn allemaal fabeltjes. Als je niet meer dan een glas of drie drinkt, dan wordt je ook niet ziek, wat voor dingen je ook met elkaar mengt (ja oke, van drie limonadeglazen wodka word je wel ziek, of van drie glazen bier-met-gootsteenontstopper, maar dat soort dingen kun je zelf ook wel bedenken).
|
WoUw wEt j3 WeL Je mO3T 3gT UiTkIjKeN MeT BaIl3y$ En s3vEn uP WaNt dAr kUn jE EgT DoD An gAn11!1!! hIhI DuZz *OnE LuV*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb vaak genoeg baileys met seven-up gedronken, maar er is nog nooit wat gebeurd... Verschilt dat ook per persoon dan?
|
Citaat:
|
Wijn en sterk is niet zo'n punt hoor, ten minste: ik had van beide dranken op een avond behoorlijk wat op, maar ik had de volgende dag eigenlijk nergens last van.
|
Wijn en bier.
Flugel, bier, en wijn. |
Baileys en cola/7-up is gewoon gelul.
En eerst wijn en dan sterker maakt ook niet uit, andersom kan het wel voor problemen zorgen. :/ |
Citaat:
jah behalve dat je als je er teveel van drinkt de volgende dag een kater hebt ;) |
advocaat mixen met 7 up, in een teug achteroverslaan en dan razendsnel een banaan naar binnen peuzelen
|
Baileys met iets mixen, zoals seven-up, maakt echt geen zak uit. 'k Drink regelmatig Baileys en daarna cola, nooit ergens last van gehad. Ook als je het in een glas doet, gebeurt er níets.
Echt onzin dus. |
ik heb het getest... een glas 7-up met wat baileys... het ging behoorlijk vlokken maar zag er nou niet zo uit dat je dr dood van gaat oid...
|
---> Drugs & Alcohol
|
Combinatie baileys - tonic is niet dodelijk!!! Uitleg
|
Citaat:
|
Citaat:
same here verder kan ik bijna alles hebben volgens mij. De enige combo die me nog wel eens aan het draaien brengt is veel alcohol en veel wiet... als er een van de twee in mindere (maar toch wel redelijke) mate aanwezig is maakt het niets uit....... immuun zijn de gekste |
weer dat fabeltje...
Verschillend per persoon. Meeste witte wijn (behalve canei) bezorgt me probs evenals bier. Voor de rest, blue curaçau is gewoon te mixen, anders stond ik er niet meer, is gewoon uitproberen wat je zel en niet kunt hebben. Succes ermee. |
de slechte combinatie was toch wel een fles jack, bier en daarna een paar teugen champagne gecombineerd met een hoop heftige wiet. toen was mijn grens wel ruimschoots overschreden :bloos:
|
Citaat:
hehe, ik herinner me ook zo'n voorval met artic ipv jack... ohja....en 1 hijs van een joint hehe, sjoerd lag op z'n 16e al kotsend voor de plaatselijke ballentent :D |
ik vind t echt onzin...
je kan absoluut alles achter elkaar zuipen met of zonder alcohol t maakt echt niet uit. |
damn, hou je aan deze gouden regels en alles gaat goed.
bier na wijn brengt venijn wijn na bier brengt vertier drink je verschillende soorten wijn, begin dan bij de zwakste en eindig met de sterkste, dus drink 'omhoog'. beperk je zoveel mogelijk tot dezelfde drank, dus ga niet alle mixdrankjes op 1 avond uitproberen, want gegarandeerd dat je je minder gaat voelen. Mijn ervaringen met red label de hele avond en dan 2 slokken martini zijn niet goed te noemen ;) en baileys en frisdrank is NIET dodelijk. |
Citaat:
mja misschien ben ik wel een erg ongevoelig persoon :P |
Citaat:
|
als je slecht tegen drank kan zijn al die versjes wel handig, maar als je sowieso er vrij goed tegen kan, maakt t allemaal geen hol uit..
maar t ongezondst van allemaal is toch volgens mij nog steeds wel dingen als 'gratis bier' daar heb ik toch best vaak mensen op onderuit zien gaan (in grotere tenten is het voor een bierpunk zonder geld meestal wel gratis zuipen, omdat er genoeg half lege flesjes rond staan war niemand op let :P) maar ikzelf lus nog steeds geen bier, dus ik drink meestal alleen maar zelf geimporteerde vodka van de duitse aldi in grote hoeveelheden (4,99 per 70 cl en best drinkbaar:D) SuuZ |
Citaat:
http://www.delta.tudelft.nl/jaargangen/29/38/aap.html ;) en laaat ik nou noooit meer iemand horen over baileys en frisdrank :mad: :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35. |