![]() |
Giphart
Hoe vinden jullie Ronald Giphart? M'n vriend vind 'm bagger, maar ik vind hem echt geweldig!!
|
Hij woont vlakbij mij http://forum.scholieren.com/biggrin.gif en hij schrijft echt geweldig! http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
Ik vind zijn boeken bagger.
En hem, als ik hem soms zo hoor op radio/tv, ook. Maar ach, misschien ist irl wel een hardstikke aardige vent. |
Ik vind hem (y).
|
hijs geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
|
z'n boeken zijn vet, z'n schrijfstijl geweldig.
|
Absoluut goede boeken/verhalen.
|
Hmz, vindtum een beetje nogal puberaal... Wel leuke stijl, maar hij kan soms dingen erin doen waarvan ik denk, ben je die nou echt nodig?
En de verhalen die ik gelezen heb waren niet bijzonder goed. |
Giphart schrijft naar mijn mening losjes, puberaal en af en toe wel erg oversext. Maar over het algemeen vind ik zijn boeken goed te lezen.
|
Giph is waanzinnig goed. (ik heb het nu over het boek Giph) Zeker als dit boek gaat vergelijken met 'de Avonden'. Waanzinnig hoe hij de radeloosheid en onzinnigheid van het bestaan giphje kan weergeven.
Schitterende verhalen, die heus niet alleen maar over sex gaan. ;) Zit veel meer achter dan menigeen denkt.... |
ik vind 'm heel mooi schrijven af en toe, vooral De voorzitter vind ik eeeeeerrug mooi :)
|
phileine zegt sorry is echt een geweldig boek. 'k had het voor mijn verjaardag gekregen, dat was erg leuk :D
|
vet goeddddd
Giphart = :cool: |
Citaat:
In mijn omgeving zijn maar weinig mensen het echt met me eens, maar het zijn dus echt geen puberale seksboeken zonder inhoud!!! Giph is geweldig en ook de rest van zijn boeken vind ik ERRUG leuk en boeiend om te lezen. Heeft iemand een idee wanneer er een nieuw boek van hem uitkomt? (naast het boekenweekgeschenk wat hij gaat schrijven wat ik ook geweldig vind) |
ik vind z'n boeken leuk om te lezen, maar om de één of andere reden toch niet zo fantastisch als die van Harry Mullisch. Die man schrijft écht geweldig!
|
Ik heb net een boek van hem gelezen (NB Ik ook van jou) en ik vond het echt een superboek! Oké, hij is misschien een beetje oversekst, maar wel goed!
|
nou... ik las als eerste giph > daarna adoreerde ik hem. daarna las ik het feest der liefde. viel me tegen.
toen las ik ik omhels je met 1000 armen > volledige adoratie :) nee vind dat echt een ge-wel-dig boek...... maar toen begon ik dus in ten liefde, heb t nog steeds niet uitgelezen vind het echt een kut boek..... maar, giphart schrijft wel kewl.... zo wil ik ook wel kunnen schrijven... adieu peuple! |
Ten liefde is toch geen roman? Waar gaat het precies over?
|
Citaat:
|
Ik vind het erg humoristische boeken, die lekker weg lezen, de kwaliteit is niet heel erg hoog, maar goed...
Phileine zegt sorry is mijn favoriete boek van hem , vreselijk om gelachen :) |
Ik vind het leuke en boeiende boeken om te lezen en ik vind Philaine zegt sorry ook echt geweldig. Toen ik hoorde dat er een nieuw boek uitkwam (Ten liefde) heb ik die dan ook meteen gekocht maar die vind ik echt vreselijk.
Goed is wat anders. |
Citaat:
maar philaine zegt sorry is dus kewl? moet ik die ook eindelijk maar eens te pakken zien krijgen.... |
Citaat:
|
Ik ben helemaal weg van de boeken van Giphart. Tis wel zo dat sommige wat beter (bijv. Phileine zegt sorry), en sommige iets minder zijn (ten liefde, feest der liefde). Maar over het algemeen kan ik toch wel zeggen dat ik Giphart een goede schrijver vind en dat er maar weinig boeken zijn die ik zo vaak heb gelezen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45. |