![]() |
North sea jazz 2004
Santana op North Sea Jazz 2004
Via onze nieuwssubmit kregen we binnen dat Santana op het North Sea Jazz festival 2004 staat. Deze informatie wordt bevestigd op Santana.com. Santana zal op vrijdag 7 augustus het festivals waarschijnlijk afsluiten. 11 mei wordt het complete programma van het festival bekend gemaakt. Bron : http://www.festivalinfo.nl Al reeds bevestigd: Elvis Costello niet dat ik ga ofzo maar dacht dat mensen dit misschien wel boeiend zouden vinden |
Mja ik zater wel aan te denken dit jaar maar wat kost zoiets?
Is meer eigenlijk iets om kaartjes voor te winnen of te krijgen van een zakenrelatie ofzo :P. Helaas werk ik achter de kassa dus veel kans zit er niet in wat die zakenrelatie betreft. |
dagkaart 60,-
driedagenkaart 145,- maarja, misschien komt het er dit jaar eens een keer van om te gaan.. |
Holy macaroni 60 pluuro :|
|
Ik ben er vorig jaar geweest, eigenlijk vooral voor The Roots en Common (die later niet bleek te komen:() en hoewel wij 1 van de jongste waren daar vond ik het echt super: niet alleen de muziek, maar ook gewoon de sfeer en alles.
|
ik ben er ook een keer geweest maar ik vond er geen hol aan. (n)
|
Ik wil dit jaar eindelijk wel ene keer heen gaan na jaren wel willen gaan maar uiteindelijk niet gaan....
1 dagje denk....145 euro is zoveel.....en 1 dagje is net leuk.... |
common (y)
die moet ik ook nogeens zien laatst op ned. 3 optreden van the roots op north sea jazz (y) |
Lachen. Vporig jaar was ik er alle dire dagen bij en dit jaar wil ik het weer voor geen goud missen. Santana hebben ze alleen 30 jaar te laat uitgenodigd.
|
ik wou zaterdag gaan, maar het is te duur. speciaal voor silje nergaard, maar ja.
|
erg gaaf maar ook erg duur...dus ik kijk wel NL3.
|
Ik ga. 3 dagen. Dankzij mn vader die graag wilt en mij daarom dus maar meesleurt :)
|
wil ik ooit nog wel eens een keer voor een dagje heen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dave Bruceck quartet, michael franti & spearhead, santana, angie stone, sergent garcia, tasha's world, sālt, roy ayers, buddy guy. |
Upje.
Ik ga vrijdag, zaterdag en zondag. En vanavond is er een northseajazz vooravond ofzo, gratis met michael franti, ian siegal, amp fiddler en nog wat dingetjes. |
Ik ben vorig jaar geweest, en ik was zeker 1 van de jongsten, maar vond het echt ONWIJS leuk! En nu ga ik zondag 11 juli weer... en als extra concert naar Alicia Keys! Helemaal SUPER!
Heb er echt zin in =D |
klopt het dat james brown komt????
|
james "de aftakeling is nu zo ongeveer wel op z'n hoogtepunt gekomen" brown?
|
yep, james brown komt ook... ik d8 op zondag... maar voor de zekerheid moet je ff op de site kijken van North Sea en dan programma... heb je al kaartje dan?! want het is helemaal uitverkocht...
|
lijkt me zo cool!:)
|
jamie cullum, amp fiddler, alicia keys, angie stone & santana! Dat zit helemaal goed (y) . Wow 145 Euro? Kijk wel op Nederland 3 :cool:
|
Mijn nieuwe lief belt me steeds vanaf NSJ om me stukjes te laten horen omdat ik er niet bij kan zijn.
Stond gister opeens Santana op mn voicemail. :D Verder al wel erg goede muziek gehoord. Wil er volgend jaar zeker naar toe, alleen is het wel vrij prijzig. |
Hmm, leek me wel leuk om volgend jaar te doen, maar 145 euro vind ikwel beetje erg veel. :s
|
Citaat:
ik heb btw c00le (junk) foto's van hem gezien(y) |
Ik wou ff zeggen dat Alicia Keys echt helemaal SUPER was... wat kan die zingen zeg... en zelfs live ook helemaal zuiver en super mooi...
En James brown was ook echt (Y) de hele zaal ging uit zijn dak =D |
het was echt super ja! :cool:
|
Ook nog wat jazz gezien?
:P |
Ooh ik vind het zo jammer dat ik niet ben geweest. Het ging op het laatste moment niet door....
Volgend jaar ga ik zeker, hopelijk komen er dan weer zulke artiesten als dit jaar.... Volgend jaar jubileum, misschien doen ze daar nog wel iets mee.... @ Carn: het is waar dat er dit jaar veel jazz-verwante artiesten stonden, dat is iets wat ik juist wel leuk vind. Zo trek je ook meer bezoekers.... |
ik heb drie dagen naar radio 2 zitten luisteren. en zaterdagaavond silje nergaard opgenomen.
|
ja, was leuk (Y)
|
Iemand Hiromi gezien?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |