![]() |
Wat vind je van breezertaal?
En hoe denk je dat ie onstaan is?
Ikzelf vind het ontzettend irritant en erger me dr heel erg aan als iemand zo tegen me praat. |
Een fenomeen dat zo snel mogelijk moet worden vernietigd, desnoods met grof geschut.
|
kansloos
|
Het zijn ook alleen de meisjes die net in de pubertijd zitten he? Vroeger had ik een superlief nichtje todat dit gezeik begon. Volgens mij KAN ze niet eens meer normaal praten over msn.
|
Ik vind de zogenaamde breezertaal helemaal geweldig en ben derhalve van mening dat het beheer van dit forum het hanteren van deze prachtige taal op dit forum verplicht zou moeten stellen. :)
|
Ik vind de mensen die topics hierover starten minstens even irritant als de breezers zelf.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
irritant
|
Ik ben er tegen.
Alsof zij zich daar iets van aan zullen trekken. Beetje uitgekauwd onderwerp intussen |
Wij hadden vroeger ook wel bepaalde rages. Zolang je anderen er niet mee lastig valt vind ik het best.
(dus alleen op msn tegen een ander breezer geval; niet tegen mij) |
Citaat:
|
*EyZz LiEvUrD*=>AlLuZz GoEd<=~MeT MiJ WeL~!StRaKkUh PrOw!{SpReEk JuH SnEl WeEr}-DoEgG Ki$s-[..ShVeTa..]LaF YoUwWw][
Oo°EeY Y0 $kAtJuH°oOAlLu$ GuCc!?Oo°MeT 0n$ WeL°oOVeR$e Pro0hW HeB JuHOo°MaAr We GaAn WeEr°oOK!$$ $eMrA & K!mOo° Een kleine greep uit het grote archief dat CU2 heet :o Maar goed, ik vind het nogal kansloos overkomen, maar als die kinderen in dat taaltje willen schrijven moeten ze het vooral doen, zolang ik er maar geen last van heb. |
Gaaf :cool:
|
iK vInD hEt cKeRz cHiLl
|
Ik vind het een mooie taal. :)
|
verschrikkelijk...kijk als je af en toe ff zo voor de gauwigheid versgrikkelijk of egt zo schrijft...dat kan dr mee door..maar dat eeuwige breezertaal! is gewoon sneu...mja..iedereen moet t zelf weten he...(dat is nou t probleem)
|
Citaat:
Citaat:
Mensen die het altijd hanteren op msn enzo zijn trouwens vaak jonge, zelfstandige vrouwen die zeer geëmancipeerd en volwassen overkomen. Ook zijn ze vaak erg sociaal en behoorlijk gezellig, maar ze moeten wél uitkijken voor soa's. |
Citaat:
|
Je zelfreflectie is geweldig, meis. Ga vooral zo door. :rolleyes:
|
eeYyyzZ.. k0ewl pr0wtje x0x0x. (n) :rolleyes:
|
Citaat:
en tja..k vind dianne>!!! toch niet echt breezertaal.....dat moest gewoon omdat "gewoon" dianne niet kon... dus jij hert...doe aub ff normaal! k ben zeer gekwetst door je zogenaamde juiste conclusie... |
Contradictie is toch niet zo'n moeilijk woord:P Hoe oud ben je zeg?
|
Citaat:
|
Ik vind Hebreeuws een lelijkere taal.
|
snik...we kunnen niet allemaal even slim zijn he...nja...ik wist het dus niet...maar gelukkig bestaan er woordenboeken...
|
Citaat:
|
Citaat:
(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vind het echt vreselijk :).
Vroeger af en toe nog wel eens hoofletters/kleine letters zoals bijv. RaYmAniA maar echt niet *[[*®á¥MÁaNñIaa*]]*. Echt zwaar kansloos, en vooral dat: - Alles Gucci? - Mooie Pro000wh ..etc...op Cu2. |
verschrikkelijk (n)
|
lekkah
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
v3t c0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0ollllllll................!!!!!!!!!!!
|
OeWh WeEtJaH HoEw SteEl0W BrEeZaH TaAl IsZ:p
neej maar.. ik schrijf nou niet bepaalt correct nederlands op msn ofzow.. gaat vanzelf maar kheb et ook niet zo op die breezer woordjes:s |
Citaat:
Kun je weer mooi opzoeken in het woordenboek. :) (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik dislekt hbe opzich neits tegen breezer taal behavle het feit dat ik het niet kan lezen
|
maar mense die heel intelligent wille overkomen vind ik eigenlijk nog dommer
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37. |