![]() |
[GAME] Mijn kut is zo wijd, dat...
Maak nu een zo origineel en/of grappig mogelijke zin die begint met 'Mijn kut is zo wijd, dat'. Heren mogen natuurlijk ook meedoen!
Mijn kut is zo wijd, dat als ik een keer over mijn klit wrijf ik drie tijdzones overschrijd. |
Ik ben niet zo creatief, maar ik vind dit wel een kut-topic. Haha!
:rolleyes: |
Deze topic is nog flauwer dan die andere. :P
|
mijn kut is zo wijd, dat ik er de hele wereld in kan proppen
|
Mijn kut is zo wijd, dat zelfs de dikke sigaar van Johan Derksen erook in past.
|
Mijn kut is zo wijd, dat de meeste mensen het het 'universum' noemen.
Citaat:
|
mijn kut is zo wijd dat niemand m meer hoeft :( , behalve dat ongedierte dat er nu is gaan nestelen dan
|
mijn kut is zo wijd dat zelfs mijn lul erin past. (wtf.)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn kut is zo wijd,de buurvrouw benijdt me...
|
dat zelfs mijn lul er makkelijk in glijdt
|
Mijn kut is zo wijd, dat zelfs de lul van Screaming Slave er gemakkelijk in glijdt!
|
kuttopic
|
...als ik er een spiegeltje onder houd, ik mijn leven aan me voorbij zie gaan ;)
ben bang van dieptes... |
Citaat:
|
mijn kut is zo wijd, dat ik een keukenrol als een tampon moet gebruiken :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[img]http://[/img]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn kut is zo wijd dat als de wereld wordt getroffen door een meteoriet, hij kan worden gebruikt als schuilplaats voor tenminste 6 miljoen personen.
(Ik heb net Armageddon gekeken :D ) |
Citaat:
|
Mijn kut is zo wijd, dat ik stik als ik klaarkom.
|
Wat een kuttopic.
|
wat een kutplaatje zeg (n)
|
mijn kut is zo wijd dat ik elke dag naar de dierentuin ga om bij de olifanten te.. 'kijken'
|
Mjuh en de gevonden one-liners zijn nog niet eens grappig ook.
|
Wat een kansloos topic (n)
|
Citaat:
|
Mijn kut is zo wijd dat wetenschappers er onderzoek in doen naar Atlantis.
Mijn kut is zo wijd dat ik voor de nieuwe bergbeklimmers film van Quinten Tarrantino gevraagd ben als ravijn. Mijn kut is zo wijd dat ik bij het kopen van meubels gaan aanhanger hoef mee te nemen. Mijn kut is zo wijd dat ik real-life rebirthles geef. |
Stelletje kindjes:P
|
Mijn kut is zo wijd dat ik 'm onderverhuur als hotel.
Mijn kut is zo wijd dat ik er een tv-video combinatie in heb geīnstalleerd. Mijn kut is zo wijd dat Michael Jackson mij heeft gevraagd Neverland erin te bouwen. Mijn kut is zo wijd dat er een plattegrond van is gemaakt voor als je erin verdwaalt. Mijn kut is zo wijd dat ik vroeger op het WTC ging zitten om mezelf te bevredigen. Mijn kut is zo wijd dat ik 'm als afwasmachine kan gebruiken. |
mijn kut is zo wijd dat ik minimaal een dozijn mannen nodig heb om een redelijke seks te hebben.
hehe wat een flauw topic |
mijn kut is zo wijd, dat alle lullen uit het 'mijn lul is zo groot dat' toppic tegelijk in mijn kut kunnen
:rolleyes: |
bah :nono:
|
niet gedacht dat een topic over een kut zo klote kon zijn :rolleyes:
|
Dit gaat niet goed.
|
Wordt ie toch maar gesloten Boogie?
|
Citaat:
|
Citaat: