![]() |
Java
Hey mensen ik heb Java 2 op mijn pc staan en ik wil het graag wissen. Dus ik ga naar software zodat ik het kan deleten maar de pc geeft iets anders aan. Ik citeer..:
Kan geen toegang krijgen tot de Windows Installer-service. De oorzaak kan zijn dat u Windows in veilige modus hebt opgestart, of de Windows Installer is onjuist geïnstalleerd. Neem contact op met het ondersteunend personeel voor hulp. Ik heb dus geen idee was ik hiermee moet?? Kan iemand mij helpen? Ik wil het echt graag wissen, want mijn pc is er traag door geworden denk ik. Thanks |
Waarom zou je java dan eigenlijk wissen?
|
Mijn broer heeft het gedownload, ik heb zelf geen idee wat het is. Maar het MB is zo groot en daarom wil ik het eraf. Want de pc is sinds die tijd trager :(
So.. Weet jij hoe je je pc in andere modus kunt opstarten? |
Pff,..je moet java zien als direct x.
En als je je pc trager word, dan word het niet trager door java. (sommige pc worden wel traag van java, maar dan in combinatie met andere programma's) Ik raad je NIET aam om java dus te wissen. Er zijn vele mensen die klagen over het trager worden van hun pc. En ik heb ze altijd gezegt om windows washer te gebruiken om hun temporary files en andere zooi mee te verwijderen. Maar ook raad ik aan om anti-spyware programma's te gaan gebruiken zoals adaware en spybot s&d. Als je dit ook doet, dan merk je zekers wel dat je pc sneller word. |
Dankje wel! Hoe kom ik dan aan een windows washer?? En die spyware heb ik ja
|
via windows washers site of via p2p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13. |