![]() |
Meeting
Een meeting kan wel weer eens. Dus ik probeer een aantal genoemde opties op een rijtje te zetten. Groningen laat ik eruit omdat dat echt aan de andere kant van de wereld is :P.
Mocht het ver worden, een Zwolle ofzo, dan eis ik een slaapplek :D. En ik heb geen OV, dus wssl wordt het voor mij de auto. http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=779841 |
LET OP: Je kunt meerdere dingen aankruisen!!!!!!!!
|
a'dam, haarlem, en dat idee van chaos...bilthoven is ook wel bruut.
|
Maastricht-Breda-Eindhoven-Tilburg-Nijmegen-Bilthoven-Utrecht
|
Maastricht ... ben te lamlendig om voor een meeting naar een andere stad te gaan.
|
Citaat:
Rotturdam... lekker naast de deur.. anders kom ik niet :p |
Amsterdam ofcourse
|
amsterdam, rotterdam, den haag utrecht zwoll
|
1 woord, verkeerd beklemtoond:
EINDHOVUH, Eindhovuh, Eindhovuuuuuh... etc :P |
bilthoven ligt zo'n 10 minuten van Utrecht verwijderd. hehe.
met le trein. (zeg 't er even bij. :)) |
ghehe almere:P
whaha teringdood hiero hoor |
Kunnen ook een een of ander achteraf dorpje nemen en het enige en kleine dorpsplein in bezet nemen.
|
amsterdam-nijmegen-utrecht-haarlem.
|
jajajaja! urk
daar weet ik een goedkope ijszaak :cool: als ik het nog kan vinden en/of die nog bestaat |
Citaat:
Dat zijn de twee kleinste dorpjes die ik ken. Maar dan zit met 3 mensen op de meeting het hele dorpsplein al vol :P |
Citaat:
Wat een heerlijke reacties zou dat gaan geven... *droomt al helemaal weg* |
Citaat:
|
als jij me reiskosten vergoed ga ik naar dat dorp!
|
Ik kan je wel ophalen van het treinstation in Tilburg en je kan hier blijven maffen :D.
Maar echt, ik denk dat ze tilt slaan als ze cHa0s hier zien. Nu heb ik ze al redelijk vaak op stang gejaagd, dus een beetje prepared moeten ze al zijn. en... wat wou ik zeggen.. oh ja, Almere: das goed te bereiken, vandaar en het is leuk om op stelten te zetten, de mensen zijn er gek. |
Citaat:
|
welk dorp woon je dan mutant? (dicht bij tilburg heb ik al begrepen en dat is positief want daar woon ik :D)
|
Citaat:
maar ja ik stem voor Haarlem de Haarlemmer Hout is een bos in het midden van de stad dat met mooi weer door enkel blowend en zuipend volk wordt bewoond. Mijn huis grenst aan het bos en vanaf haarlem station is het 20 minuutjes lopen en er liggen zo'n 8 shops op de route naar t bos(y) erg chill |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vet man, kank de hele dag haangeluidjes maken :p
|
Citaat:
achjah en we hebben wel 1 shop :rolleyes: :p |
Zolang er een goede treinverbinding is, niet al te ver weg (maastricht achtige dingen) en het niet midden voor of in mijn examens vallen vind ik het goed :)
|
Citaat:
|
Vote Zwolle :D
|
Citaat:
Goejemorguh... ;) |
Citaat:
:D *houdt wel van 'n feessie* |
amsterdam, utrecht, bilthoven.
als we naar bilthoven gaan weet ik nog wel een huis dat we kunnen kraken :) |
een huis kraken... :confused: ...en jij bent?
mijn mening moge duidelijk zijn trouwens ;) |
Nijmegen, Utrecht of Adam...
en ik betwijfel of ik kom. Ligt eraan wie er gaan en of er deze keer wél bier gedronken gaat worden :mad: |
Citaat:
Maar wat wou je dan nog stemmen? |
Citaat:
jaaaaaaaa, huis kraken voor een meeting, da´s nog es een goed idee! Maar dan wel even bedenken dat mensen die het huis echt nodig zouden hebben hier dus de dupe van zouden zijn en ook even niet vergeten dat het best wel onhandig is aangezien je het huis dan niet kraakt met de (zichbare) reden om het als woonplaats te houden, of jij moest een bed, stoel en tafel mee willen nemen...... Sorry, maar dit vin ik dus echt een hel ondordachte opmerking van je! |
Citaat:
Maar, doelde die dude 'r serieus op? Of was het meer een misplaatste joke? |
ik neem aan dat hij het echt bedoelde... Maar mocht je het echt willen doen... Ik ga je borg niet betalen hoor :D
|
Almere- omdat ik er woon
Amsterdam- omdat t mentaal mn tweede thuis is. Haarlem- omdat dat ook niet zo ver is, en wel gezellig Nijmegen- omdat ik daar wel weer ns naartoe wil met een slap excuus. Citaat:
|
amsterdam stinkt naar pis
|
Citaat:
Ik ben er een keer geweest, maar de stad op zich is al om volkomen gek van te worden, al die kleine kutboompjes netjes op een rij, symmetrisch opgestelde huizen *gruwt*. En ik wil best nog eens die freaky dingen tegenkomen waarover ik heb gehoord ^-^ |
we kunnen ook allemaal tripmiddelen nuttigen en dan de stad verven... letterlijk :D
|
Citaat:
geweldig dorp though. hehe. |
NIJMEGEN
enniesee!!!!!! |
bijstand bijstand bijstand de gekste!! ;) of adam ook leuk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48. |