![]() |
ik wil graag een mening
wateren in een zee van hulpeloosheid
dromen over een dag die niet zal komen een illusie een gevoel ebt langzaam weg als het tij keert |
Ik wil graag een gedicht. ;)
een illusie een gevoel Moest niet zonodig herhaalt worden, vind ik. Alhoewel... 't Is anders wel goed omschreven, beetje heel kort wel. |
Zo begin ik ook vaak een gedicht. Ik houd hier erg van. Maar ik heb het idee dat het nog lang niet 'af' is. Misschien moet je hier meer mee doen? (het uitbreiden, verder afmaken, meer diepgang of juist ietsje minder)
|
hee bedankt he ik ga er ccker wat mee doen!!!
thnxxx |
ik vind hem nog wat kort.
al wel mooi geschreven, dit is al een mooi begin :D |
wateren in een zee van hulpeloosheid
dromen over een dag die niet zal komen een illusie een gevoel ebt langzaam weg als het tij keert stormen van woede kijkend naar de branding angstzweet wild wit schuim komt tevoorschijn als het water raast water is geweld dat rust brengt in de woede waarom is het water hetzelfde als mijn gevoel of is het een illusie en zal het langzaam weg ebben als het tij al schuimend keert ? |
dat ziet er al wat beter uit, en nu ziet het eruit als een gedicht (ook al mag ik niet zeuren over de lengte van je 1ste versie, want zo zijn die van mij ook ;) )
|
ik lees het en vang beetje losse flarden op die ik erg mooi vind. voor zover ik het begrijp vind k et echt mooi!
maar de betekenis in z'n geheel volg k ff niet... of naja.. ik weet niet zeker of ik em nou snap :) kun je ff een korte toelichting geven? |
oja :rolleyes: lekker slim van mij ja :D
op school moesten we een stukje lezen over een kind dat was achter gelaten in een internaat achtig iets, hij hoopt elke dag dat zijn ouders hem op komen halen de opdracht was een gedicht te schrijven waarbij je de plek waar dat internaat staat, van invloed laat zijn ik heb als plek gekozen : aan zee en zodoende de gevoelens van het kind vergeleken met het gedrag van de zee alvast thnzz voor de reacties :D ik vind ze heel leuk (y) |
hmm, ik vind de boodschap heel goed verwerkt, maar.
het begin was mooier, alleen. wat je nu er bij hebt geschreven vind ik toch minder. maar het begin was mooi :) maar; misschien kun je "een gevoel" in de eerste strofe veranderen in iets als "zwakke hoop"? ofzo. want ik vind het korte wel mooi, en "illusie" sterk, maar "een gevoel" komt hier niet echt sterk over. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29. |