![]() |
reclames
zet hier even wat bijzonder domme reclame uitspraken neer, kortom slagzinnen of dingen die worden gezegd in de reclame
is leuk ich beginne de kantine is niet best, maar wel beter dan je haar :) |
Wat heb jij gesnoven? :D
|
Citaat:
|
NU EVEN NIET!!! :mad:
|
Lionheart for president. :rolleyes:
|
Citaat:
Ein lekka brockje nature ^^ RICOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA De kruiden bon bon ( met zo'n funniej duits accent ) ^^ |
mmmmmmm van mmmora
|
I'm ready for today, this is gonna be my day. Oh.
:rolleyes: |
omdat je het waard bent :o
|
Citaat:
Kan even niet echt op iets komen maar dat komt nog wel :) |
Citaat:
|
"Nu nóg goorder!"
|
heeeeey! biertje!?! :rolleyes:
|
"Zoene! Zoene! Maak me géééék!"
|
I'm lovin' it (n)
|
wasmachines leven langer met calgon
kip het meest veelzijdige stukje vlees kip |
"Wacht Rik, wacht, je moet iets later komen met je tekst. Dan is het goed."
|
Veel mensen in Nederland hebben n te hoge lening, sluit daarom uw lening over naar Frisia Financieringen. (ofzo).
|
'Oversluiten'. I like it. :cool:
|
'geef uw kinderen een voorsprong met Muzzy, dat verdienen ze toch?'
|
Ik weet niet precies hoe die gaat.. maar die met dat domme wijf op het kopierapparaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
dommer krijg je ze idd bijna niet |
Citaat:
|
Als zij mocht kiezen, koos ze Whiskas (oid)
Geen fratsen, dat scheelt Just do it Bierrrtje???? |
en óók nog een leuk truitje! hihihihi!
* :mad: :evil: :mad: * vermoorden die hap! |
Citaat:
ja, ik word ookal zo agressief van die leen-reclames :D "Wij werken volgens strenge HACCP-eisen" (bij de Plus versafdelingen). Dat mag ik hopen ja, aangezien het bij wet verplicht is :D *doh* |
inderdaad Susan
|
''Die werkt hier niet meer :mad: ''
|
Die van goochem het gordeldier.
"Gordels om ook aGterin" Hoe diep kunnen ze nu nog gaan? Het woord achterin met opzet verkeerd spellen. De bedenker daarvan moet gelijk op de brandstapel. |
Citaat:
|
andrelon de verrassende groente van vandaag.
Of was het bonduelle??? :confused: |
"kijk hier hebben we meneer a en meneer b,meneer b is niet zo blij,want hij heeft een veel te dure lening afgesloten bij een ander bedrijf,meneer a deed dit bij postcrediet en betaalt zo hooondeeerdeeen euro's per maand minder"
|
"hmmm...wat vers,ik wist niet dat wij spinazie in onze tuin hadden"
|
ik had nog zo gezegd, geen bommetje!!
|
He Pam, je haar danst
|
Citaat:
Agterin... OMG... |
Citaat:
|
breedbandje? rode dropveter bij de rode. spamfiltertje... ;)
|
heerlijk helder heineken, wat een grove leugen (n) :s :evil:
|
Citaat:
|
'Een beetje van jezelf en een beetje van Maggi'
'Als het aan de kat lag, kocht ze Whiskas' 'Renault, créateur d'automobiles' 'Tefal, je denkt ook aan alles' 'DeLonghi, DeLonghi, maakt het leven makkelijk' 'Univé, daar plukt ù de vruchten van' 'Mona maakt de beste toetjes ter world' 'Hans Anders, alleen de prijs is anders' 'Witte Reus, wast een berg, kost een beetje' |
Citaat:
bij deze dan credits aan midas (y) ontopic: "the box-night,be there!" |
Ik durf het bijna niet te vragen, maar..........mag ik even?
|
Citaat:
|
Sooo hí
dat nummer blijft ge hele dag in m'n hoofd hangen.. het is vrijdag..en we komen samen sms al je namen vergeet niet die ene dame..*smsss* stuur maar door stuur maar door, paas maar door paas maar door, lallala laalaa smsen!!!!! geen bericht....jezus!! :mad: |
''Met het geld heb ik een nieuwe computer gekocht en ik hield zelfs nog wat over voor een nieuw truitje'' Aargh!! :mad:
|
ik ben dol op de reclame van kanis en gunnink ofzo..gunnik weet ik t:
-de jongeren van tegenwoordig drinken geen koffie meer bla bla bla... en daarom hebben we nu : koffie paaaadzzz drink jij je koffie nou maar op gunnink...straks word het nog cooool.. (y) egt geweldig! ennuh..die nieuwe die domme: ik vind jou egt giga goed, als je zelf je gordel om doet "op de achterbank" "op de achterbank" (goochem het gordeldier..) (n) |
Nu de nieuwste logo's op jou mobiel!!!.....sms logo on naar 4260 ofzo en ontvang de nieuwste logo's op jou mobiel!!!!
die nieuwe van de renault megane is best grappig...oeh it's your dutty to shake...lalalaa :o |
Liever Kips leverworst dan gewone leverworst (y).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22. |