![]() |
[op TV] The Golden Child
http://www.norcalmovies.com/TheGolde...den-poster.jpg
The Golden Child, een kind dat in de boeddhistische wereld wordt gezien als verlosser met magische krachten, wordt eens in de duizend jaar geboren. Hij wordt echter ontvoerd en alleen een sociaal werker lijkt hem nog te kunnen redden. Dinsdag 23 Maart / 20:35 - Veronica Een van de betere Murphy's is mij verteld, heb de film zelf nog niet gezien, ben benieuwd. |
Naar mijn smaak de beste van Murphy
|
Naar mijn smaak zijn slechtste
|
op een gegeven moment , als die tjsick gaat vechten heeft ze nat(doorschijnend) shirtje :eek: (y)
:cool: |
Is dat het enige wat je in de film is opgevallen? :D :p
|
Ik heb hem zeker twee keer gezien, zeker de moeite waard (y)
|
Mwah, doe mij maar Trading Places en Coming to America.
Oh, en Shrek natuurlijk.. :D |
Trading Places is geweldig, Coming to America heeft zijn momenten maar is naar mijn mening over het algemeen duidelijk minder.
|
Yep, is waar. Maar ik vind ze allebei duidelijk beter dan The Golden Child.
|
Zag net voorstukjes op TV van The Golden Child, het zag er allemaal best amusant uit. :cool:
|
Ik vond 'em de eerste en tweede keer slecht. De derde keer was 'ie nog steeds slecht. Het is een slechte film.
|
Citaat:
Coming to America blijft ook erg leuk! |
Ik heb m nooit leuk gevonden :)
|
Citaat:
|
Deze viel wel behoorlijk tegen, vond Eddie Murphy wel redelijk grappig maar voor de rest is het van een behoorlijk laag niveau.
Geef mij maar Trading Places. |
Elke keer als ik Eddie Murphy in een film zie kan ik alleen nog maar aan die ezel uit shrek denken merk ik. Terwijl ik vroeger nog een fan van Eddie Murphy was. Boomerang was mijn favoriet, golden child vond ik niet zo boeiend.
|
wel aardige film, maar bijvoorbeeld the nutty professor deel 1 was wel iets beter :)
|
Ik heb een trauma aan de Golden Child overgehouden. Ik moest die stomme film altijd om de één of andere reden bijna verplicht zien.
|
Voor degenen die de film gemist hebben,
maandag 12 april is die om 23:50 te zien op BBC1. |
Verschrikkelijk :|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |