![]() |
Een zoon voor Constantijn & Laurentien!
Volgens de website van het Koninklijk Huis (en ook pagina 111 ofzo van Teletekst) is op 21 maart 2004 om 00:37 in het Bronovo Ziekenhuis te Den Haag het tweede kind van Prins Constantijn en Prinses Laurentien geboren.
Het is een jongen en hij heet voluit: Claus-Casimir Bernhard Marius Max Hij zal in het dagelijks leven als Claus-Casimir door het leven gaan; hij heeft dus een dubbele voornaam, net zoals zijn oom Willem-Alexander en nichtje Catharina-Amalia. Nu rest mij alleen nog maar... gefeliciteerd met de kleine, Constantijn & Laurentien! :cool: :) (Voor meer, klik hier.) |
weer een ellendige uitzuiger erbij, maar toch gefeliciteerd :D
|
Dan is het kind dus toch niet op dag dat Juliana dood ging geboren. Dat suggereerde men vanochtend namelijk tijdens het 'late' journaal. Er werd gezegd dat de bevalling nog aan de gang was en het kind op dezelfde dag geboren zou worden als Juliana, waardoor ik bijna aan mezelf begon te twijfelen, want het was op dat moment al 12 uur geweest en ik begon me dus af te vragen of een kind al geboren is als het nog half in de moeder zit. :D
|
tiswah
© Joostje |
Enig.
|
Leuk :). Lijkt me trouwens wel ingewikkeld voor Beatrix; man dood, moeder dood, kleinkind geboren. :s
|
Citaat:
|
Jippie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een walgelijke naam :|
|
Citaat:
|
de naam is neit zo best ja
maar minder erg dan de nieuwe troonopvolgerster brrr wat een namen |
:rolleyes:
|
wel grappig juliana dood kleinkind erbij... :)
beetje stomme namen maarja gewoon vernoemd... beter dan catharina amalia :p |
yeah!! een zoon
ben ik ff blij met een zoon voor hun yeah vet man ... krijgt die gozer strax ook ons belastinggeld of niet? k hoop t niet zeg... gvd afzetters daro (n) |
Ze maken er nogal een sport van zulke walgelijke namen te kiezen :| Maar goed, leuk voor de ouders en de familie.
|
Jeah, mn geluk kan niet meer op, ik ben zo blij voor ze. Ik heb de Nederlandse vlag hoog in de mast gehangen en de hele tijd het volkslied gezongen, zo blij ben ik.
Wat boeit mij zo'n kreng (n) |
Kaasklaus!
(of Klauskaas) |
Leuk voor ze :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hang de vlag uit, haal beschuit met muisjes, speel aan een stuk door het Nederlandse volkslied, ga morgen met cadeautjes naar paleis weet ik veel. Vet cool....
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die lui krijgen al genoeg van ons (lees:belastingcenten), dan ga ik nog niet een keer met een suffe teddybeer voor de deur staan :| |
Citaat:
|
Doe niet zo vrolijk, Nederland is in rouw! :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
*zucht* |
Citaat:
|
Braak!
W a t e e n n a a m :nono: Verder wel een opsteker voor het koningklijk huis. Precies zoals het leven gaat. Dood en geboorte en dan weer in een cirkeltje ... (dus waarom geen vreugd? wat een onzin!) HOERA voor het paar!!!! :D |
Stelletje anti-koningshuis zeikerds... (n)
Triest :( |
Citaat:
sjonge jonge schijnheilig zijn we hier soms he? :rolleyes: |
Citaat:
Weet je. het is leuk dat koningshuis. Af en toe een roddeltje hier, een roddeltje daar. maar eigenlijk zijn het ook gewoon doodnormale mensen. Dus waar gáát het hier nu eigenlijk over? |
Citaat:
Vandaag op het nieuws: Geboorte van een kind waarvan de naam te gruwelijk is om neer te zetten. Het zijn ook maar gewone mensen. Er gebeuren wel belangrijkere dingen in de wereld. Maar nee, dat hoor je nu niet meer, want er is hier niets belangrijker dan het koningshuis :rolleyes: ...Yuk |
Citaat:
Helemaal mee eens De HELE dag alleen maar koningshuis koningshuis op de buis (he, dat rijmt :rolleyes: ) Ik vind andere zaken een stuk belangrijker. Een vriendin wiens oma is verloren, heeft het toch niet zó moeilijk? |
Dat ie niet naar mij vernoemd is. :bloos:
|
Citaat:
Was toch best leuk geweest. Ik vind zijn andere namen ook wel leuker. maar whats the point ? Ik vind het wel zielig voor dat jochie Hopelijk word hij onder vriendjes CC genoemd. (dat is een stuk moderner ;)) |
feli (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hahaha :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een dom antimonarchistisch gedoe. Dat je een republiek wil vind ik best, maar dit gezanik over belastingcenten is wel erg Amerikaans.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40. |