![]() |
Buiten De Zone!!
Kent iemand 't nog? Buiten De Zone, waar Bart De Pauw en Tom Lenaerts (en anderen ;)) mee debuteerden midden jaren '90? :cool:
Ik heb sinds kort 'n paar afleveringen op cd en ik lig nog altijd plat van 't lachen bij 't bekijken van ze. :D Weet iemand trouwens of ze nu al op DVD uit zijn of gaan komen? Want er was 'n jaartje geleden 'n petitie voor die redelijk succesvol was, maar ik heb er verder niets meer over gehoord... :confused: |
Ja ja ja! Hier! *waves hand*
Ik heb alle afleveringen op video opgenomen! Ik heb dúbbel gelegen de eerste keer dat ik het zag (op KETNET) en nog steeds bekijk ik het met een brede glimlach. Misschien wel het orgineelste programma wat ik ooit heb gezien, qua sketches en typetjes. :D Bart de gekste! :cool: |
Bart en tom in hun jonge jaartjes, ze zagen er best schattig uit vond ik ^^
Nu vind ik het geslacht de pauw maar nieks :( :| Het eiland daarentegen ^^ |
Nee, ken ik niet.
|
Ja is echt goed progamma:)
Maar voor Het Eiland, In De Gloria & De Rechtvaardige Rechters mogen niet aan het lijstje ontbreken. |
Citaat:
Maar ga 't daar in 'n andere thread over hebben, hier is 't BDZ only. :cool: |
Buiten de zonde is (y) (y) ben al even op zoek naar dvd's, zonder succes.....
|
Tis niet omdat ik wijs dat je moet kijken he------amuchemurremurremurre :D
Bart de Pauw is god :D |
Citaat:
|
Citaat:
Humor waarbij je meer moet nadenken is normaal gezien kwalitatief hoogstaand, dat kan je van DRR niet zeggen. In De Gloria ken ik niet zo goed omdat ik dan meestal uitga, maar de stukjes die ik ervan gezien heb vond ik toch niet zó denderend goed. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19. |