![]() |
gedichten van mij. ;-)
zelf gemaakt:
----------------------------------------------------------- Dit gedicht is geen gevaar en wie het schreef is ook raar. Dit gedicht is niet lang en wie het schreef was soms ook bang. Dit gedicht is niet alleen rijm en wie het schreef blijft altijd geheim. ------------------------------------------------------------- (limmerick) er was eens een jongen op het loo die zei: die lessen zijn niet zo! dus doe wat ik zeg haal die lessen weg en maak eens een andere show! -------------------------------------------------------------- De tijd zonder gein De tijd Lijkt eeuwig te duren In een pauze Zonder gein. De tijd Duurt ietsje te lang In een pauze Zonder vriend. Ze vertellen Alles aan iedereen, maar Vergeten ze iemand, Namelijk mij. ------------------------------------------------------------------ De bel Eenzaam wachten op de bel, ’t gaat vaak te langzaam, Maar soms iets te snel. Je zit voor het lokaal Maar even, maar 1 tel En je wacht maar op de bel. ---------------------------------------------------------------------- Saaie les De saaie les, Is nu nabij Die lerares kletst pas Haar mond voorbij. De klas wilt niet Luisteren naar haar. Want ze kletst maar door En ze is nog lang niet klaar. ---------------------------------------------------------- nouw, ik hoop dat jullie hebben genoten! ennuh ze gaan (bijna) allemaal over school, want ik schreef ze daar. Toeval? |
Ja, je word erg melig van school zo te lezen :rolleyes:
Absoluut not my kind of thing.... |
Citaat:
|
mmm dit is niet zo goed....
Geschreven op een Montesori school? Tataa! ( montesori is gewoon willekeurig gekozen, ik wil veruit niemand beledigen....respect naar iedereen...peace dogs!) :eek: |
wat vind je hier zelf nou van? hoogstaande poëzie? of heb je zelf ergens diep van binnen wellicht ook door dat dit niet echt iets is waar een serieuze reactie op gegeven kan worden?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57. |