![]() |
slaat echt weer eens nergens op
Hallo mensen! uhm....ik zat eens te denken......wnnr vinden jongens nou een meisje te dik?1 en wanneer vind een meisje nou een meisje te dik?! :s ........dat wil ik ff weten :cool:
|
als dr pens dikker is dan dr tieten
|
Citaat:
En het topic kan beter op een ander deelfora en je snapt toch zelf ook wel wanneer je echt te dik bent? |
als je geen maatje 34 aan kunt, ben je te dik :P
|
Citaat:
:) |
Citaat:
|
anders post is foto dan zeg ik wel is of je te dik bent of niet :)
|
Wel meer slaat nergens op. Kijk maar naar sommige forummers. (:p)
|
Citaat:
|
ik denk dat je te dik bent als je moeite hebt om tussen de stoelen van een bus door te kunnen
|
anders meet je de omtrek van je middel? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar heb ik geen vast criterium voor
|
Je kan hier veel over zeggen, je kan er weinig over zeggen: Meisjes vinden meisjes eerder dik dan dat jongens meidjes dik vinden.
|
Citaat:
|
Als een meisje niet meer kan lopen dan is ze te vet.
Weet ik veel, iemand van 1.50 is sneller dik dan iemand van 1.90. En iemand met smalle botten (dus smalle schouders, smalle heupen) is sneller dik dan iemand die al breed is. Dus ik kan je geen antwoord geven, maar dat maakt ook niet uit. |
In de westerse samenleving wordt ons een collectief minderwaardigheidscomplex aangepraat als we niet voldoen aan het ''ideaalbeeld'' dat de kapitalistische media ons voorschotelen. Mijn advies: niet aan meedoen en eten wat je lekker vindt, tenzij je er gezondheidsproblemen door krijgt.
|
Citaat:
shit... ik ga maar niks meer eten denk ik. Nu solero met niet meer wil omdat ik maatje 36 heb :( :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
je bent te dik als je linnen broek aan de binnenkant kaal wordt en je jezelf afvraagd hoe dat kan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
te dik, als het een belemmering wordt in je dagelijkse leven
hmm! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat verschilt van persoon tot persoon.
|
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm, ik vind een meisje nooit té dik. Ik vind een meisje dik als ze maat 44 of groter heeft, ongeveer, maar het kan verschillen, natuurlijk.
|
Daar let ik niet zo op.
|
Ik vind vrouwen zeker wel te dik, maar heb geen verstand van maten. Maar écht dik, dat komt zelden voor. De rest is allemaal prima... :)
|
Citaat:
|
Post eens een foto, dan kunnen we 't beoordelen.
|
Citaat:
Wanneer iemand dik is? als hij/zij bukt en er is 3 dagen een zonsverduistering :rolleyes: (ja oud ik weet t) |
Citaat:
en dan is het inderdaad wat gemeen ja :o daar had ik niet over nagedacht :bloos: maarja ik ben toch ook gemeen :p dus wat maakt het ook uit :rolleyes: ;) en dat is niet gemeen? ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46. |