![]() |
K3 is gaaaf!!
wie deelt deze mening met mij??
|
k3 is zo cool. die meisjes zijn gewoon heel vrolijk en leuk. ze maken gezellige muziek, voor alle leeftijden geschikt. ik adoreer ze :) ben blij dat ik hier op het muziekforum mijn passie voor k3 kan uiten
|
Ik vind ze wel geil. Maar meer ook niet.
|
yes!! ik ben dus niet de enige...op school lachen ze me allemaal uit, ma ik snap dat niet..je meot iemands smaak respecteren...k3 is toch gewoon super,snap niet dat niet iedereen ze gaaf vindt...:S
|
|
Op de bonte avond met je zatte kop k3 imiteren :cool:
|
Citaat:
'k Vind die blonde dan nog het 'sappigst'.. |
nee.
|
jullie doen stom, k3 is niet sappig, ze kunnen goed zingen en zijn retegaaf!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kansloos keer 3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee het ligt aan mij |
mijn oppaskindjes vinden hun heel leuk.
Ik ook wel, maar ga het niet speciaal luisteren ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
K3 is wel okay ja. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
:| |
Komop. Het heeft bijna niks met muziek te maken. Ze zijn best leuk, voorals je 7 bent..maar je gaat er nu toch niet meer voor je plezier naar luisteren..?
T is hetzelfde als kinderen voor kinderen. Dat keek ik vroeger ook altijd. maar echt niet omdat de muziek zo mooi was.. |
Citaat:
'In vuur en vlam' stond er ook op. :| |
Citaat:
|
ahrg vreselijk, arme kinderen
en helemaal erg zijn die pubers die het weer tot hip verklaren omdat het zogenaamd fout is oid het is gewoon kut in elk opzicht |
als je 7 bent moet je juist goede muziek luisteren en niet verpest worden door dit soort troep (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het zijn taarten.
ze zijn niet eens grappig :confused: |
Ach ja... K3 is em, tja voor kinderen, niet echt van hoog niveau.
Tenminste, daar versta ik; "Ik ben een heel klein visje in een zee vol blauw" toch niet onder intelligente teksten. Tenzij je natuurlijk iemand bent die extreem in zijn kindertijd is blijven hangen. |
Het meest ernstigste vind ik nog wel dat die meiden de intelligentie hebben om zoiets op te zetten daar walgelijk veel geld meer verdienen, de intelligentie hebben om ontzettend goed in de Nederlandse taal te kunnen zijn (wat tegenwoordig niet iedereen meer gegeven is), maar dat als ze geïnterviewd worden, ze zichzelf reduceren tot het niveau van een 4jarige niet helemaal pluizende kleuter. Kortom *giechelgiechel* ik weet het niet *giechel*.
Het is bewondering waard, maar ik vind de muziek om te kotsen en ik zou mezelf nooit zo kunnen verlagen. Maar daarom ben ik waarschijnlijk ook volkomen blut. |
ik niet...
|
Het is leuk voor de kleine hummeltjes.
|
dat gegiechel is part of the image
begrijp dat dan zodra ze afwijken van dat gedrag dan verliezen ze scenepoints onder de kleuters |
Citaat:
|
begrijp het dan.
|
ze zijn knetterstilo, enzo
|
Citaat:
zal mijn verstand wel te boven gaan :D. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar dan zijn die kinderen die er naar luisteren echt verwaarloosd... Én slechte muziek én lelijke wijven... |
Topicstartster is serieus breezah
|
Ik ben naar de musical Doornroosje geweest, waar ze ook in speelden. Het was best wel grappig en hun muziek maakt je ook wel vrolijk, maar een grote fan ben ik niet:P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29. |