![]() |
Killswitch Engage - The End of Heartache
Muzikaal = (Y)
Stem van Howard Jones = :s Het past gewoon NIET. |
Jesse zingt/brult nog n potje mee op Irreversal...wat dat nummer meteen een van de betere maakt. :(
|
waarrr te halen?
|
Citaat:
|
Karel Mollenstraat Noord 24 te Valkenswaard. Wel blanko cd-r meenemen :o
Efnet, #metalheadz Ik weet echt niet wat ik van deze "creatie" moet denken. Killswitch Has Been Shed :confused: |
Citaat:
tnx |
Citaat:
|
Hm ik ben benieuwd, maar ik wacht nog wel ff tot de promo binnenkomt.
Ik vond Jesse wel heel goed, en beter dan de nummers met Howard die ik tot nu toe gehoord heb.. |
durf ik het aan?
|
morgen maar ff afhalen dan..
|
Het is op zich wel een prettig album geworden. Hij haalt het echter niet bij de vorige twee.
|
Hmm. Muzikaal gezien is het allemaal piekfijn, maar de stem van Jesse had net een aparta "hook". Howard is verder zeker heel capabel, mischien zelfs beter zangtechnisch gezien, maar mischien is het zn iets lagere stem ofzo, het is op de een of andere manier wat minder indrukwekkend.
|
Citaat:
Ik was er al erg bang voor dat de zanger het niet bij hem zou halen en dat was ook een beetje onvermijdelijk. Sja ik kijk wel of ik het down of niet. |
Citaat:
|
Citaat:
De manier van toepassen is gewoon extreem goed bedoelde ik te zeggen. Dattie fucked up is naderhand is begrijpelijk. |
kheb 1 nummer gehoord, maar vind et nogal meevallen met de stem? khad een dikke tegenvaller verwacht na wat ik hier las..
maar verder ben ik er gewoon op uit gekeken hehe |
ik vond Alive or just breathing wel ok (y)
|
Geweldig album, de zang is wel ietsepietsies minder maar dat maakt niet zo uit, ik kan niet wachten tot ie in de winkels ligt (y).
|
Citaat:
Ontken het meesterwerk in deze cd = ontken de penis in je aarsch |
Citaat:
|
ik krijg als goed is cd morgen bij interview.
ben benieuwd. en ik heb nog geen vragen. |
Citaat:
|
ben benieuwd.
In juni spelen ze in Tivoli Utrecht samen met Chimaira, God Forbid en Shadows Fall..... hoezo vette tour :D |
(weez)
oh cool, daar wil ik heen |
Citaat:
|
lol
|
ik vind Alive or just breathing best wel bagger. Verveelt veels te snel. En dan al helemaal niet over die eerste te hebben want die is al helemaal verkankert. Over die nieuwe kan ik niet oordelen. En blood has been shed is bruut.
|
hebben ze een andere zanger?
|
Citaat:
|
waar is die kale halfbloed heen gegaan dan of is dat die gast van fixation on the darkness?
|
Citaat:
|
Citaat:
Jesse heeft half 2002 band verlaten, Howard Jones van Blood Has Been Shed heeft hem dus vervangen. |
Citaat:
|
Citaat:
die vind die band cool overigens: vandaag dus die cd beluisterd, vette fucking shit zeg. had mijn twijfels over howard, maar dit is echt wel kwaliteitsspul. 'when darkness falls' en 'wasted sacrifice' vielen me bij de eerste luisterbeurt meteen op, mede door het goed melodieuze zangwerk van Howard. Ze zijn iets moderner geworden krijg ik het idee, maar ondertussen staan er ook enkele verwijzingen naar hardcore op (misschien invleoden nieuwe drummer). goed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind Howard een stuk minder, maar ik hoorde dat Jesse keelkanker had. Of is dat weer 1 of ander fabeltje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe Stevil :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
begin er nou niet weer over, dat roept gevoelens op bij die jongen SCHOFT |
Citaat:
Dat Jesse nu alleen clean zingt is (y) dat vond ik ook echt goed aan em nieuwe shit toch maar es proberen dan. |
Citaat:
|
dus die neger is de nieuwe? want die vond ik wel cool
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:56. |