![]() |
Pabo Utrecht
heeey, zit nu in de derde klas van Havo, maar ik wil na de middelbare school heeeeeeel graag naar de Pabo in Utrecht.
Zit jij erop, wat vind je ervan? ik zou heel graag reacties willen horen... Me |
Een vriendin van me zit op de Marnix Academie, en die heeft het er heel erg naar dr zin. Volgens mij is dat niet de enige pabo in Utrecht. Maar ik ben even kwijt hoe die andere heet.
|
Domstad, stukken beter ook.. :p (y)
|
vriendinnen van mij zijn naar opendag van domstad geweest.. waren hier niet erg positief over.. scheen erg saai te zijn.. hvu weet ik niet.
|
Ik heb een jaar Pabo gedaan in Amsterdam en eerlijk gezegd kan je die school niet aanraden, een stelletje rotzooimakers zijn het daar (n)
Ik ben van school afgegaan, omdat Pabo mij niet lag, ik dacht dat het heel leuk was, maar het viel me vies tegen... Maar misschien kan je inderdaad beter Utrecht proberen, Amsterdam is echt een afrader hoor (n) |
bedankt voor de waarschuwing! :p
|
Citaat:
Ik bedoel, ik ben eraf gegaan, ik had genoeg studiepunten gehaald dus ik hoefde niets terug te betalen, krijg ik opeens een bericht van de IB groep dat ik alles moet terug betalen, bleek dat mijn school het te laat of niet heeft doorgegeven aan de IB groep (n) |
CHN in Groningen is ook fantastisch, een van de beste geloof ik.
|
Iemand hier ervaringen met pabo in Eindhoven?
|
hey!
zelf zit ik op de PABO in Haarlem! bevalt goed. had ook in leiden gekeken maar haarlem trok mij meer! over Utrecht kan ik je niets zeggen! maar de opleiding op zich is super!! succes (y) |
Citaat:
|
Dat echt heel graag willen is geen probleem want ik wil het al sinds ik vier was ofzo....
Ik heb er eigenlijk alleen maar aan gedacht om naar Utrecht te gaan, maar dit zet je toch wel aan t nadenken ;) |
Citaat:
|
daar zal ik me aan houden ;)
|
Ik zit op Hogeschool Domstad....
Hij scoorde niet echt hoog met een bepaalde test. De Theo Tijssen (hogeschool van Utrecht) scoorde wel erg hoog!!! Tja.. domstad is echt een hogeschool -> je moet veel zelf achter dingen aan, niet alles is goed geregeld... Maar... het is wel gezellig en.. je kan het traject PDS volgen... Das meer werkens leren, dus loop je meer stage.. Dat heb je bij de andere twee pabo's in utrecht volgens mij niet... succes met je leuze... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36. |