![]() |
Along Came Polly
Wie heeft deze film met Ben Stiller en Jennifer Aniston gezien en wat vonden jullie er van? Ik vond em echt supergrappig :cool:
|
Ik hoopte al dat er snel een topic over zou komen ;)
Ik vond hem inderdaad ook wel grappig! Wel ontiegelijk voorspelbaar. Je wist in de pauze al hoe het zou aflopen, maargoed dat maakte niet uit. Hij was wel komisch. Niet supergrappig, maar gewoon leuk. (y) |
Superc00l die Claude dude deed me echt dubbelliggen.
|
AJMouse gaapte bij het kijken van deze film. 2 keer mn mondhoeken omhoog gehaald. Lichtelijk.
Maargoed, tijdverdrijf. |
Alleen die Claude was idd nog wel lachen, voor de rest was het allemaal erg standaard.
|
Ik vind dat er veelste hoge verwachtingen zijn van deze film. Dat is best jammer, want dan valt ie best tegen, denk ik.
Ik heb m 2 maanden terug gezien ofzo en ik vond hem wel leuk, maar niet bijster geniaal ofzo. Gewoon, wel leuk. :) Jennifer Aniston was wel cool <3 :o En het fretje was geweldig (y) |
hij lijkt mij een standaard comedy. wat niet weg wil nemen dat ik wel benieuwd ben...
|
Ik vond hem wel redelijk.
Met name de fret was grappig :) |
LeukLeukLeuk!Grappig! :)
|
Hij lijkt me echt vreselijk :bloos:
|
"gheppie lika ghippo"!!!! SWEET!!! :D
ik zag heb in de sneak, had lang niet meer zo hard gelachen :D |
tlijkt me egt geen leuke film.. vooral nie met ben stiller :s
ik vin hem egt n slechte acteur.. maja das mijn mening |
hij lijkt mij irritant, ik erger me al aan het aankondigingsspotje.
|
Citaat:
:| serieus? :( |
Ik heb em woensdag in de bios gezien en vond hem erg lachen! Alleen vond ik Ben Stiller deze keer niet erg grappig.. Die Claude vond ik ontzettend irritant (wel lachen) en die fret vond ik ook erg leuk!
|
Citaat:
:D Vond m leuk. Lekker gelachen.. Het is niet een film dat je zegt: wow, die is gaaf! Dat is mijn lievelingsfilm! Maar hij was zeker een avondje waard :D En dan leuke woordgrapjes maken op school met die vriendin van me :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48. |