![]() |
Windows XP SP2 Technical Preview
Hier te downloaden:
http://www.microsoft.com/technet/pro...p2preview.mspx Zitten een aantal aardige verbeteringen in: Citaat:
|
kheb em vanmiddag geinstalleerd. aantal fijne verbeteringen, windows lijkt overall voor mij meer responsive en sowieso in alles een tikkie sneller. kan niet wachten tot de eindversie :cool: (y)
|
Ik wou dat ik hem kon downloaden, maar vooralsnog krijg ik steeds time-outs. :s
Nou ja, morgen weer een dag. ;) |
true :)
ik raad trouwens aan een download manager te gebruiken, aangezien het bestand 200+MB is. beetje jammer als internet explorer oid. hem verneukt op 95% :p |
Ach, kheb hem nu... daarnet haalde ik gewoon 700+ kB/sec. :) Was zeker druk gisteren.
Alles lijkt idd sneller. (y) En voor de liefhebbers is hier nog een gepatchede uxtheme.dll zodat je weer fijn je themes kan gebruiken ;) Echt onbegrijpelijk dat MS niet gewoon zelf die beveiliging eruit haalt... maar goed. |
Citaat:
Edit: 160/170kB/s. |
Of je wacht ff tot de final version uit is..............
|
Citaat:
|
Citaat:
nee nu ff serieus (jep net was ik totaal niet serieus), wát vind je bijv. specifiek echt sneller gaan? |
wanneer komtie voor mijn nederlandse windows versie?
|
Citaat:
|
oeh oeh oeh, ik wil 'm ook proberen ...
Maar een engelse SP-2 op een nederlandse Win XP Pro gaat problemen geven zeker ? Is ie eigenlijk al stabiel, en weet iemand wanneer de officiele release is ? (sorry, heb maar heel snel over de site gelezen, en heb het niet zien staan :bloos: ) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39. |