![]() |
GameCube
ja weer een topic erover maar die anderen zijn nogal dood...
wie hebben allemaal al meteen GC gekocht zoals ik en wat voor spel erbij??? |
Ikke! Had een zwarte GC besteld. Ben die gaan afhalen en wilde Luigi's Mansion erbij kopen, bleek die al niet meer aanwezig te zijn in de winkel. Nieuwe lading kwam pas later deze avond aan. Mijn pa is nadien teruggegaan en heeft het gekocht. Ga het spel zo meteen uitproberen. ^_^
|
Ik heb een zwarte cube met Rouge Sqoudren 2 gekocht Spel ziet er zeker strak uit.
|
Citaat:
wasda?? :D |
Ik!
Bij FRS gehaald...en met de spellen Wave Race en Bloody Roar: Primal Fury. |
Citaat:
Ik ga Luigi's Mansion, Rogue Leader en Monkey Ball halen :) Dat zijn de drie mustafs van de launch ^_^ |
Oeps spelfoutje
Rogue Squadron 2 moet het zijn. |
IK HEB 'M OOK!!!!!!
vanmiddag, de laatste Cube bij freerecord shop, de op 2 na laatste Monkey Ball bij Dixons. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als die panasonic was uitgekomen in nederland dan had ik geen x-box gekocht en alleen een gamecube... op die panasonic kan je nl. gamecube spellen spelen EN ook dvd dingen doen :)
|
Citaat:
iemand nog suggesties?? |
Citaat:
Citaat:
|
ik heb een zwarte GC gehaald met Roque Squadron 2
Alleen nog wachten op SSBM |
Yep (woensdag al!!)
Luigi's Mansion & Super Monkey Ball |
Citaat:
|
Ik heb een paarse NGC besteld met Super Smash Bros. Melee!!!
|
K heb mn gamecube pas gisteravond opgehaald (frs had m verkocht en toen hebben we die vent overgaheeld er een uit leusden te halen omdat die frs nog wel had en hij t had beloofd maar t swas vergeten te noteren omdat IK de eerste van de hele stad was die m al op 14 april had besteld maar ik had m uiteindelij kwel :D) ik zat in indonesie dusz, ik heb oen bij de dixons een mem card en SMB en SWRL ik speel SMB heeel erg veel en heb nu (al(?)) alle mini games en al een extra continue ge unlocked, heel beginner, heel advanced (moeilijk!! vanaf rond de 20) en 15 is NIEt moeilijk (meer) als je de bochten zo snel mogelijk en zo kort mogelijk neemt) en tot en met level 7 expert uitgsepeeld en de race, target en fight zijn echt superb! en de graphics zijn veel beter dan ik had gedacht!
en natuurlijk van mij gewonnen Gamequest-free-record-shop-waardenbonnen (als je ooit had willen weten wat in dat spellenpakket zat dat ze elke week weg gaven :D) super smash-bros.-melee kopen op 24 mei!!!! en misschien Pikmin ook wel... |
Die controller is te Fucking klein
ik vind zelfs dat de xbox controller ietsjes groter had mogen zijn |
Citaat:
|
xbox controller is superfijn... gamecube controllertrouwens ook ... er is geloof ik een paar wekengeleden een kleinere controller uitgekomen voor de xbox... best wel leet :)
|
Citaat:
maar ook zonder dat is ut te doen n a wat oefening. expert, das pas moeilijk, maar al met al geen leuk spel |
Nu is ie voor mij ook al makkelijk op advanced ja :D ik red m nu altijd zonder coninue (jee) alleen expert, alle jezus! floor 7! en bij Rogue leader ben ik nu bij dat ding van dat je in de B wings mag, echt irri moeilijk gewoon.... die schildgenerators... maar die controller is echt über-fijn hoor!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38. |