![]() |
McRib
waarom is deze er niet meer bij Mac'donalds??? ik vond het zooooo heerlijk :(
|
Geen idee, misschien werd hij niet veel verkocht?
Ik heb hem nooit geproefd, leek me niet echt lekker... |
toen hij nog vast in het assortiment was, liep hij idd niet zo goed. hij komt nog wel terug in de vorm van een actie. (tijdelijk)
ik weet alleen niet wanneer... |
De Mc Rib is vervangen door de Big tasty omdat hij niet zo goed liep en veel mensen (ivm varkensvlees) m niet mochten en je er telkens een apparte gril voor moest gebruiken. (Varkensvlees moest gescheiden van ander vlees gegrild worden).
Alleen de Big Tasty vind ik goor, die saus (n) |
In Duitsland hebben ze de McRib wel voor vast in het assortiment zitten.
|
(n) niet dat ik vaak naar de mac ga, maar ok.
|
als je daar nu pas achterkomt ben je dus al minstens een jaar niet bij de McD geweest, en is het nogal overdreven om er een heel topic voor te openen nu...
|
Geen idee.
|
kvon m echt lekker
|
Citaat:
|
McRib? Heb k nog nooit gegeten :o
|
moet je naar de mac in duitsland gaan.. ( bij mij 6km vandaan) daar hebben ze die lekker wel de mcrib en ook nog al van die andere ''oude'' dingen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tijdelijke actie..he!
Ik heb m nog nooit gegeten..helaas :s |
'k vond hem nogal droog. (n)
|
Citaat:
|
de mcRib is nasty maar de big tasty is nog meer nasty...uuf wat goor :nono:
|
Hij leek me niet lekker. :s
|
ow die is egt lekker:D
Eerst luste ik geen Mc Donalds tot ik de MC rib proefte... :D Sinds dien vind ik bijna alles daar heerlijk. Marja dat heeft ook z'n nadelen. |
Bij ons is hij al lang niet meer te krijgen, is wel jammer, ik vond het echt lekker, ik pakte hem meestal bij een menu. :)
Nu dan meestal een MacKroket of een Quarter Pounder, die zijn ook lekker :) Fish Filet zuigt... bwehhh wat vies! :s |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26. |