![]() |
Gilmore Girls [5]
Jeej! Weer een nieuwe!
Ik vond het wel stoer van Luke dat ie zo op kwam voor Jess (y) En het hele dorp tegen hem :( |
Whaaa 5 alweer <3 I just love it. :)
Ja en natuurlijk cool van Lorelai dat zij weer opkwam voor Luke. En toen ze naar de vergadering liepen en ze hadden het erover dat ze 2 minuten te vroeg waren, komen ze binnen zit iedereen er al en zijn ze al bezig. RORY: Well, at least we're not late. Luke's never late. LUKE: Actually, we're 2 minutes early. RORY: Ha! We should get a prize for being on time. LORELAI: Hey Luke, let's go back to the diner and get some pie as our reward for being on time. LUKE: Then you'd be late. LORELAI: A funny conundrum, but I want pie. LUKE: You're harassing me now. LORELAI: I'm not harassing you. We're your groupies. [in high voice] Oh Luke, you're so dreamy, be my guy! RORY: [in high voice] No, be my guy! LUKE: I'm bringing up the need for more police protection at this thing. [they walk into the town meeting, which has already started] MIA: I think we're late. LUKE: What's going on here? TAYLOR: Uh, nothing. LUKE: Meeting was supposed to start at eight Taylor, it's a minute to eight. TAYLOR: Well... |
De 5e al :cool:
Aflevering gister blijf leuk. Ik vind het wel jammer eigenlijk dat ik die nou allemaal al ken, dan is het toch minder leuk ofzo, naja niet minder leuk, maar anders, jullie snappen me wel :p Maar die ruzie tussen Lorelai en Sookie blijft erg :( Daar moest ik echt wel ff bij slikken zegmaar... Jess met z'n moord actie :D Domme Taylor. Lieve Luke :) |
Deze aflevering sloot leuk aan bij de laatste aflevering van het 3e seizoen :)
Fran is dus toch niet onsterfelijk :D |
Spoiler
|
Ik vind Jess nu veel leuker, vooral als je hem naast Dean ziet :D
|
nou voor mij is het vooral de combinatie Jess en Dean.... Kan ze niet twee vriendjes hebben? Een trouwe en een leuke?
|
Citaat:
|
Ik mis me dinsdag avondje!!! :( :( :(
|
Hm, ik niet. Ik ben blij met Everwood.
Ik weet trouwens niet meer hoe het precies zit met The Inn en Mia enzo. Want in de nieuwe afleveringen is The Indepence Inn toch helemaal niet verkocht? :confused: |
Het topic staat op de tweede pagina! Dat heb ik nog nooit meegemaakt!
Ik zou het bijna vergeten te kijken. Het is nog helemaal licht buiten, het is helemaal geen GG tijdstip zo :D |
Citaat:
Maar helemaal zeker weet ik het ook niet meer.. |
*scheld en vloek en nog meer*
Het is ineens zomaar weer om half 7! Dat is toch ook niet eerlijk! Nou heb ik de helft gemist :( Grr, stomme net 5! :mad: |
Die Paul :D Zo jong! En die ouders die alles wisten van Rachel en Luke :D
En Tristan is gemeen, door over die kus te beginnen :( Volgens mij was dit een superleuke aflevering. Ik heb hem wel al eens gezien, maar ik kan me wat ervoor nog allemaal is gebeurd niet meer echt herinneren.. |
1 van de beste afleveringen..
Tristin is zo leuk :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wanneer is het op tv dan?? :eek:
|
GVD, stomme net 5, dan weer 7 uur, dan weer half 7.. GRRRRRR
een half uur gemist! mijn hele dag is geruiïneerd!!! :( :mad: :( Zou iemand een samenvatting willen geven, van het eerste half uur.. ( hoeft niet kort te zijn.. :p) alvast bedankt |
Citaat:
|
Citaat:
|
gelukkig keek ik vanmiddag in de tv gids :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn de afleveringen ook op dvd verkrijgbaar? |
Citaat:
En in het vorige topic stond wel wat over de dvd, maar die was alleen nog in Amerika te krijgen geloof ik. Nja, ik weet het niet helemaal precies meer :) |
Tristan was cute op het eind <3
|
Dit was toch de laatste aflevering met Tristin?
Bye Mary ;) |
Ik heb ook het eerste half uur gemist. :mad: Mijn nichtje was tv aan het kijken, en ik zei nog tegen haar om 7 uur wil ik GG kijken. Ging ze net zappen en toen zag ik het toevallig.
Paul, komt hij zijn ouders brengen enz. :D En Sookie, hij is inderdaad erg jong. Lorelai, hoe weet jij dat nou je hebt hem niet eens gezien. Sookie, ohw jawel hoor Kirk had foto's gemaakt. Echt een Kirk actie he. :D Paris als romeo. :) Ohw en toen Luke tegen die kinderen zei willen jullie alsjeblieft even opschuiven. :D Ik vond dat stukje met Luke en Lorelai wel heel leuk. En jammer dat Jess er niet in was. :| RORY: An ice cream maker! SOOKIE: A Musso Lussino 480! LORELAI: Somebody sent me a fascist ice cream maker? LORELAI: Okay, once again, I bring up the fact that this is a wedding present, and as I am not getting married, neither God's law nor Emily Post allows me to keep this. SOOKIE: Swear. Raise your right hand and say, 'May Destiny's Child break up if I count these blueberries.' MICHEL: Pick another group. SOOKIE: Nope. MICHEL: I hate you! Hate you! |
MICHEL: I hate you! Hate you! [/B][/QUOTE]
Michel cracks me up! :D Ik wil nieuwe afleveringen, ik hou van Jess :p Heb niet gekeken zondag, was weer een niet thuis *jank* |
Leuke afl. Ik wist gelukkig wel hoe laat het begon, maar miste nog het voorstukje.. :|
Jammer dat Tristin aurevoir is, en Jess was er niet.. maar het was toch leuk. Michel en Destiny's child :D |
Kirk speelt nu in Yes, Dear :D
|
Citaat:
|
Was dit de laatste afl. met Tristan????????? Ik heb het namelijk niet kunnen kijken :( :s :(
|
In de tv gids voor a.s zondag
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Oke mensen deze spoiler is echt op eigen risico lezen bevat iets over seizoen 4 en ik moest het gewoon ff kwijt!!
Spoiler
|
Citaat:
|
Jullie maken me helemaal nieuwsgierig. En al die smileys erbij. Bah zeg :( Ik moet me echt inhouden. Ik ben zoooo nieuwsgierig, maar ik wil het echt niet weten..
|
Citaat:
|
Niet vergeten he, het begint vanavond weer op 18.35!
heb er weer zin in.. :) |
Rory en Jess in die slee <3
Jess is echt zooo leuk! |
Luke ook :D
'What is that green thingy?' |
Leuke aflevering!,... (wanneer niet?)
Trouwens, op TWIZ TV staan toch de scripts, maar ik kan zeizoen 2 van gilmore girls niet vinden... iemand anders wel? |
Ik vind het zoooooooo jammer dat ze gestopt zijn, vooral omdat ik nu elke dinsdag avond vrij heb :( Ja de herhalingen van Zondag kan ik nog kijken maar die zijn ook echt oud tov het einde van de Gilmore Girls. We want new Gilmore!!!!!
|
weet iemand welke aflevering dat is van seizoen 2 (toch?) dat Jess en Rory dat ongeluk krijgen? Is dat de laatste? Want die heb k gemist toen der tijd en nu met de herhalingen wil ik die natuurlijk niet weer missen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weet iemand misschien welke aflevering als laatste is geweest? Welke nummer.. Ik wil namelijk een aantal nieuwe afleveringen downloaden. (kan toch gewoon via kazaa?)
|
Citaat:
En op dinsdag is heel seizoen 3 uitgezonden, dus als je nieuwe wil downloaden moet je bij 4 beginnen :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01. |