![]() |
2 gedichtjes
Waarom?
Waarom is het leven zo moeilijk Vertel mij het eens Ik weet namelijk niet hoe ik moet verder leven Omdat ik de zin van het leven niet snap Ik snap het leven niet Leg mij eens uit Hoe je moet leven Hoe je pijn moet voelen Hoe je moet huilen Hoe je liefde moet geven Vertel mij wat de zin van het leven is Leg mij het leven uit Vertel mij waarom een mens leeft En waarom een mens pijn heeft En waarom dood gaat Waarom leef je dan Als je weet dat je dood gaat Waarom zegt iedereen dat het leven mooi is Waar is het mooie dan Ik kan het niet zien Leg het mij uit Hoe je moet leven Ik weet het echt niet Hoe voel je pijn Hoe geef je liefde HELP MIJ, alsjeblieft Ik ben het maar Dit ben ik Meer is er niet Dit is Merande En dat is alles Ik ben niet knap Ik ben niet talentvol Ik ben niet lief Ik heb geen verborgen dingen Ik ben ook niet open Maar je kent me toch niet Ik ben het maar Ik ben niet de moeite waard Om me te leren kennen Waarom zou je Wat wil je weten dan Ik ben het maar |
Geen van je gedichtjes speken me aan en ik vraag me af of dit niet ook gewoon gevoelsgedichtjes zijn, dat je hier niet echt een gedicht van wilde maken, maar dat dit gewoon uit je pen/toetsenbord kwam toen je je kut voelde en heb je er daarna niks meer aan geprobeerd te verbeteren.
Voor commentaar op de inhoud verwijs ik je graag door naar het psychologiesubforum :) . |
dit zijn gewoon mijn gevoelens, ik dicht over gevoelens
ik wil ze daarna niet meer veranderen, omdat ze dan niet meer van mij zijn... maar dat mag jij toch vinden, anderen vinden ze mischien wel mooi |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |