![]() |
Dismissed
Wat denken jullie? Is Dismissed nep?
Ik denk het wel -> hoe kom je ooit aan ZO VEEL knappe mensen die ALLEMAAL single zijn? -> Zoals die mensen over zichzelf praten, dat doet toch niemand?! Hmmm... Toch is het wel leuk :) Kijk het altijd voor ik ga werken :p |
Waarom zou t nep zijn? Ik geloof t wel hoor, al is t wel heel erg :)
Enne, er wonen weet ik hoeveel mensne in de VS. |
Knap? :|
Poederdozen dacht ik eerder. En allemaal zo arrogant. Verschrikkelijk. Ik hoop dat ik een verkeerd beeld van Amerikanen krijg zo, want ik hoop niet dat ze allemaal echt zo zijn :| . Maar wel leuk om te zien. |
Misschien zijn het ook alleen de knappe mensen die ervoor worden uitgekozen...
Ik denk wel dat het echt is. |
het zal wel echt zijn. ze gaan natuurlijk ook niet de allerlelijkste mensen uitkiezen, het blijft een jongerenkanaal.
|
Knappe mensen trekken meer kijkcijfers...
|
lomp programma.
een paar weken geleden zag ik er ook zo'n dikke cowgirl in. |
Er zitten allemaal leeghoofden in dat programma en allemaal arrogant (n)
|
ik vind het leuk. De meeste zijn vreselijk arrogant. Als ze afgewezen worden zeggen dat het toch hun type niet was :p
|
ik vind het ook wel leuk, maar ze zijn idd erg arrogant maarja
|
Knap? :D Nee, dat niet.
Ze zijn allemaal inderdaad erg arrogant en dom, maar dat neemt niet weg dat het soms best leuk is om naar te kijken. |
volgens mij is het wel nep, en trouwens het zijn niet allemaal knappe mensen hoor!
maar eerst zeggen ze: "Ik denk wel dat ik mag blijven en blabla vind hem/haar zoooo leuk" en dan worden ze weggestuurd: "Agh, het is toch een domme koe" :confused: |
natuurlijk is het nep... je gaat toch niet serieus met iemand daten en van alles proberen bij diegene met een camera erbij???? :rolleyes: :eek: en verder worden sommige scenes vast wel vaker opgenomen :p
maar tis wel leuk om naar te kijken :D |
geen idee, vind het redelijk echt... alleen wel veel poederdozen ja. :o
maja de vs is altijd overdreven dat is dit programma ook, maar dat maakt het juist weer leuk :) |
Citaat:
Eerst zeggen ze van 'Ja, ik vind hem/haar heel erg leuk, en ze/hij is echt geweldig!' Als ze dan dismissed worden, vinden ze hem/haar opeens mega-irritant en een persoon waar ze nooit mee om zouden willen gaan. Ik vind het altijd grappig om ernaar te kijken. :D |
Tis wel leuk om naar te kijken, maar die mensen zelf zijn echt (n)
|
Alleen jammer dat ze alles zo vaak herhalen.......en verder denk ik idd dat het wel nep is meestal komen de wat minder knappe mensen op van die dating dingen af......ditr is echt zo vaatg en sommige zijn zooooooo hoerig :o
|
ik vind het wel nep... al die mensen zijn vet arrogant en je kan mij echt niet wijsmaken dat zij allemaal vrijgezel zijn :S
|
Het komt uit de VS. Dan verbaasd mij niets meer.
|
Citaat:
Ik denk ook niet dat het nep is. Zulke trieste mensen bestaan echt wel, zeker in Amerika. Programma´s als de Bachelorette zijn toch ook niet nep? |
Ik vind het maar een kut programma.
|
Citaat:
Tis wel grappig om te kijken, probeer altijd te raden wie dr dismissed wordt;P tis wel overdreven amerikaans maar gelukkig duurt 't maar kort. |
ik vind het zo gruwelijk stom dat ik er afentoe nog naar kan kijken om me te realiseren dat ik blij ben dat mijn iq nog wat hoger ligt dan mijn schoenmaat en ik vriendjes kan krijgen zonder zo'n dom programma of internet...
|
Tis idd wel nep volgens mij dat aarogante is egt wel gespeeld anders is er geen moer meer ana het hele programma maar ik vind et wel een vet coowl programma :p :P
|
Het is een erg 'gemaakt' programma en volgt bijna elke aflevering dezelfde formule wat inhoud betreft. De enige keer dat het een beetje leuk was, was toen een van die mannen voor zijn bek geslagen werd tijdens de time-out toen hij zich op probeerde te dringen aan de ander. (y)
|
Citaat:
|
Ja die mensen lijken wel arrogant ja, maar dat moet volgens mij gewoon van het programma, een beetje zo'n bitchy praatje houden enzo.
Nu zenden ze bijna alleen nog maar herhalingen uit... :nono: |
oh dat programma is sooo slecht èn toch kijk ik het :o
nee maar die mensen zijn echt zielig~! zeggen ze eerst: jij ik win toch bla bla en als diegene voor een ander kiest is het: ja ik vond het toch een loser... haha |
Citaat:
ach ja dismissed, leedvermaak. |
De mensen erin zijn zooo belachelijk.....dat het leuk is!! :D
Maar soms ook zooo irritant... :mad: |
tenige nadeel is dat je altijd al weet wie eruit gaan omdat je in de filmpjes waarin je de vrijgezel "you are dismissed" ziet zeggen, kan zien naar welke kant ze kijkt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou als ik het me goed herinner zag ik bij de aftiteling vandaag een of ander castingbureau staan. Wat dus zou betekenen dat het gewoon nep is... het is ook wel een te fout programma hoor
|
Citaat:
|
Ik vind het wel een leuk programma, maar neem het niet te serieus..
Ik vind (heel) soms dat er nog wel een mooi iemand bij zit, maar vaak zijn het echt domme arrogante mensen |
Ik kijk het af en toe, tis wel ziek hoe die mensen daar over zichzelf praten enzo;)
|
net ook weer zo'n arrogante doos :o
|
Citaat:
|
Ik denk ook wel dat het nep is eerlijk gezegd..
En hoe die lui over zichzelf praten?!? :eek: :D Ik vind het wel heel cool om naar te kijken.. Ik vind die jongens trouwens 9 van de 10 keer niet eens zo leuk :| |
Het progamma is zelf dismissed :rolleyes:
|
Nee das wel echt..
Die mensen worden er gwn op uitgezocht.. Alleen dehele tijd die herhalingen :S |
Citaat:
Waarom zou het in godsnaam nou weer nep zijn?!?! In amerika wonen gigantisch veel mensen. Dat die mensen bij dat programma allemaal vrijgezel zijn lijkt me ook niet zo raar omdat het gewoon allemaal feest beesten zijn die er een nogal vrije lifestyle op na houden. En waarom die mensen dan ook nog op tv willen komen? geloof me....er zijn zat mensen die echt alles over hebben om op tv te komen. |
het moet wel een béétje nep zijn. tussendoor vertellen ze namelijk steeds allemaal stukjes over wat ze er van vinden. Dat is natuurlijk niet tussendoor opgenomen, want dan zouden de andere 2 deelnemers hun alles horen zeggen. Dus is het achteraf opgenomen, maar de tekstjes passen steeds precies in het gebeuren. Die tekstjes zijn dus min of meer in scene gezet.
|
Ik vind het wel grappig
Denk dat het echt is maar dat die mensen echt op hun arrogantie en uiterlijk geselecteerd worden om op die manier de situaties toch een beetje te manipuleren maar toch wel leuk :) |
Het is niet nep... Amerikanen zijn gewoon arrogant
|
Ik vindt het ook wel grappig!
|
Citaat:
|
volgens mij is het ook nep.
zag een gast in dat progamma en toevallig zag ik een paar dagen een film waar die gast in speelde... beetje toevallig |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24. |